Stránka 1 z 1

Ventil N75 AGR / ARL

Napsal: 03 čer 2016, 14:46
od Popopepa
Zdravim mam dotaz mam Golfa IV 1.9tdi 66kW 4 motion motor AGR. Mam tam lepsi vstriky, VB turbo z Golfa IV 110kw ARL, chip a softwerove upraveny na tyto komponenty. Zda se mi ze auto uz netahne tak jako drive od 100km/h ani kdyz jsem misto vahy vzduchu dal diodu. Na aute mam original ventil N75 na AGR muzu tam dat ventil N75 na ovladani turba z ARL motoru? Pojede to lepe? Prikladam fotky. Dekuji moc za odpovedi.Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 čer 2016, 15:17
od Tomas.cz
AGR motor má v originále odlišný N75 ventil, díky regulaci turba přetlakem. Ty ventily co ukazuješ jsou v zásadě stejně, jen mají jinak otočené vývody a oba jsou na podtlakovou regulaci.

Napsal: 03 čer 2016, 15:36
od Popopepa
Tomas.cz píše:AGR motor má v originále odlišný N75 ventil, díky regulaci turba přetlakem. Ty ventily co ukazuješ jsou v zásadě stejně, jen mají jinak otočené vývody a oba jsou na podtlakovou regulaci.
Vim ktere myslis takove do ctverce tak nevim proc mi naslo podle kodu v etce i ze ten vrchni je na AGR

Napsal: 03 čer 2016, 15:44
od Marek77
To je samozřejmě nesmysl.

Napsal: 03 čer 2016, 16:28
od Popopepa
Obrázek

1 - Podtlakový ovladač škrticí klapky sacího potrubí

2 - Elektromagnetický ventil přepínání škrticí klapky -N239-

3 - Rozbočka

4 - Zpětný ventil

q bílou stranou k elektromagnetickému ventilu omezení plnicího tlaku -N75-

5 - Podtlaková nádobka

6 - ke vzduchovému filtru

7 - Elektromagnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-

8 - Podtlakový ovladač

q regulace tlaku plnicího vzduchu

q součást turbodmychadla, nelze měnit jednotlivě

9 - Elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18-

10 - Mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů

11 - Podtlakové čerpadlo

12 - Posilovač brzd

13 - Zpětný venti

A zapojeni podtlakovych hadic na motoru AGR s VB turbem z golfa IV 110kw bude nasledovne? Nebo to lze zapojit jeste lip. Pri repasu turba mi drbali do hadicek podtlakovych.