vase skusenosti sanie PD vs VP37

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

vase skusenosti sanie PD vs VP37

Příspěvek od toefuk »

Caute,
precital som toho vela, ale kazdy ma iny nazor.
Ake su vase postrehy co ste menili sanie na rotacke za PD?
Teraz testujem PP764 a chcem dostat zo svojho auta nieco okolo 200ps a ked pozriem na tie sania tak si myslim ze na 200ps je jedno ci je tam origo alebo PD. Ci sa mylim?
Dakujem vopred za kazdu radu.
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Zdar, ja si myslim ze ta serie ti na 200 stacit bude, ale co bych urcite proveril (na pricnem ulozeni) ty ma s podelny tam by tomohlo byt jinak. Je vedeni vzduchu do IC, za turbem je plastova trubka (66/81kW) a ta ma v miste ohybu tak zuzeny vnitrni prumer ze to musi mit velice negativni vliv na prutok vzduchu. Druhe slabe misto je samotny EGR (66/81kW) ten se take dost zuzuje a vesmes proto ja mam nachystane PD130 parozi.

Lepsi airflow bude mit celkovy efekt na prubeh. Nemene dulezite je vedeni vzduchu k turbu, tam temer plati cim vetsi tim lepsi.

Vychazim z toho co jsem kde cetl a co mi o vzuchu rekl clen smoke.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja mam egr ventil mimo sania, nijako konstrukcne nezasahuje do svetlosti.
Od 4000rpm ale zacne slusne dymit do cierna a citim aj pokles vykonu tak zistujem moznosti zlepsenia priebehu.
Ak budem musiet dat PD sanie tak bude problem, lebo housing turba mam natesno od seriovych zvodov (medzera 1-2mm).
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tento vyzera dobre, len ratam ze cena bude asi taka ako je cena celeho mojho auta:
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 439&page=2
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Myslis ten s vodnikem nebo ten nize bez? By me zajimalo jak to pak fungovalo v provozu ten vodnik, myslim ze ty svody mu tam budou fest topit a hlinik vsechno to teplo bude hltat.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

myslim ten bez, len zvody.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nikto nema skusenosti ci pomoze PD sanie? Mam problem s dymyvostou nad 4000 rpm.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ci ti pomozu iba samotne nasavacie zvody to neviem, ale v mojom pripade ked som dal komplet cele sanie zvody + snorchel a airbox z ASZ + trubku za vytlakom z turba tu co ide popri PP kolese z AGU tak mi to riadne rozhodilo regulaciu tlaku, ale po doladeni to citelne menej dymilo. Uz to nebol vyvijac dymu, ale iba sadzomet.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

:) dakujem za info, asi budem musiet nahodit vacsie zvody. Zatial to ide takto (dnes som este urobil jednu SW upravu tak sa to zbiera lepsie zdola), ale 200PS to este nebude:
https://www.youtube.com/watch?v=sz1stc6UKY4
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

z osobnej skusenosti malo lepsi efekt prerobenie sania FMIC->motor zo 43mm (vnutorny origo) na 49mm, nez sanie z PD. To je cca +30 na plochu prierezu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“