Stránka 1 z 1
vase skusenosti sanie PD vs VP37
Napsal: 05 čer 2016, 08:40
od toefuk
Caute,
precital som toho vela, ale kazdy ma iny nazor.
Ake su vase postrehy co ste menili sanie na rotacke za PD?
Teraz testujem PP764 a chcem dostat zo svojho auta nieco okolo 200ps a ked pozriem na tie sania tak si myslim ze na 200ps je jedno ci je tam origo alebo PD. Ci sa mylim?
Dakujem vopred za kazdu radu.

Napsal: 05 čer 2016, 09:20
od Gardner
Zdar, ja si myslim ze ta serie ti na 200 stacit bude, ale co bych urcite proveril (na pricnem ulozeni) ty ma s podelny tam by tomohlo byt jinak. Je vedeni vzduchu do IC, za turbem je plastova trubka (66/81kW) a ta ma v miste ohybu tak zuzeny vnitrni prumer ze to musi mit velice negativni vliv na prutok vzduchu. Druhe slabe misto je samotny EGR (66/81kW) ten se take dost zuzuje a vesmes proto ja mam nachystane PD130 parozi.
Lepsi airflow bude mit celkovy efekt na prubeh. Nemene dulezite je vedeni vzduchu k turbu, tam temer plati cim vetsi tim lepsi.
Vychazim z toho co jsem kde cetl a co mi o vzuchu rekl clen smoke.
Napsal: 05 čer 2016, 10:28
od toefuk
ja mam egr ventil mimo sania, nijako konstrukcne nezasahuje do svetlosti.
Od 4000rpm ale zacne slusne dymit do cierna a citim aj pokles vykonu tak zistujem moznosti zlepsenia priebehu.
Ak budem musiet dat PD sanie tak bude problem, lebo housing turba mam natesno od seriovych zvodov (medzera 1-2mm).
Napsal: 05 čer 2016, 14:26
od toefuk
tento vyzera dobre, len ratam ze cena bude asi taka ako je cena celeho mojho auta:
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 439&page=2
Napsal: 05 čer 2016, 15:24
od Gardner
Myslis ten s vodnikem nebo ten nize bez? By me zajimalo jak to pak fungovalo v provozu ten vodnik, myslim ze ty svody mu tam budou fest topit a hlinik vsechno to teplo bude hltat.
Napsal: 05 čer 2016, 15:50
od toefuk
myslim ten bez, len zvody.
Napsal: 18 čer 2016, 14:23
od toefuk
nikto nema skusenosti ci pomoze PD sanie? Mam problem s dymyvostou nad 4000 rpm.
Napsal: 18 čer 2016, 16:46
od TDI tech
Ci ti pomozu iba samotne nasavacie zvody to neviem, ale v mojom pripade ked som dal komplet cele sanie zvody + snorchel a airbox z ASZ + trubku za vytlakom z turba tu co ide popri PP kolese z AGU tak mi to riadne rozhodilo regulaciu tlaku, ale po doladeni to citelne menej dymilo. Uz to nebol vyvijac dymu, ale iba sadzomet.
Napsal: 18 čer 2016, 19:00
od toefuk

dakujem za info, asi budem musiet nahodit vacsie zvody. Zatial to ide takto (dnes som este urobil jednu SW upravu tak sa to zbiera lepsie zdola), ale 200PS to este nebude:
https://www.youtube.com/watch?v=sz1stc6UKY4
Napsal: 07 srp 2016, 12:20
od toefuk
z osobnej skusenosti malo lepsi efekt prerobenie sania FMIC->motor zo 43mm (vnutorny origo) na 49mm, nez sanie z PD. To je cca +30 na plochu prierezu.