AFN na 200ps rada s komponenty

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vocas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 zář 2013, 00:18
Odpovědi: 0

AFN na 200ps rada s komponenty

Příspěvek od vocas »

Chtěl bych se zeptat dostanu se VB a Race 520 + 11/12mm hlava na tynhle výkon nebo uz bude potreba vetšího turba zastavba bude do g2 a budu to trapit v budoucnu na vrchach . Pokud to VB neda doporucil by někdo neco co se nebude dlouho nafukovat :D
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

1756vk,nemá vůbec špatný spodek a těch 200 dá v pohodě.
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

Vb 200 koni neda.190 s odrenejma usima
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

navíc pokud ho chces trápit na vrchách tak bys to VB hodne rychle odrovnal....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
vocas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 zář 2013, 00:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od vocas »

tak to budu muset asi pošetřit na 1756vk teda co se tyce priruby na vyfuku tak je tam stejna jako na VA/VB nebo budu shanět i tu uz sem se dozvěděl ze potrebuju jinou trubku mazani a odtoku coz nebude problem a redulci mezi svody (nebo sou i svody ktery by seděli ) a da se vytlako cast otocit směrem nahoru aby neprekazel zadní drzak motoru
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

mazací trubka je stejná tu nech,jen ji přiohneš nic víc řešit nemusíš,a ne příruba výfuku je jiná. A NE OTOČIT TO NESMÍŠ !!!! odtok musí být dolů !!! jinak by se ti to zalívalo a olej by tekl přes hřídel pryč,dá se řící že odtok je samospádem.a nesmí to být ani na šikmo,tuším že max 20stupňu otočené to může být..
vocas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 zář 2013, 00:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od vocas »

Nemyslel sem střed nebo turbo ale jen ten hliník co je na vytlkaku (u VA z passata se dá otočit že je pak stejně jako V a výtlak tahnu vrchem a ne spodem kolem motoru
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Stařičké AFN co má najeto bůhví kolik chceš trápit na závodech? To chce zainvestovat a složit nový motor kde bude PD spodek udělaná hlava a veškeré komponenty kolem motoru budou nové. Jinak budeš jen opravovat a opravovat. A v každém případě bych kupoval věci které budou mít do budoucna výkonové rezervy.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

prej stařičké AFN (LOL) (rofl) (LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
vocas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 zář 2013, 00:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od vocas »

Tak to afn už teď je po omlazení kroužky lagry simeringy všechny šrouby na mostech a ojnicich nový , hlava se bude posílat dělat
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

Je to sice hazka prace , ale ne na zavody . Jak psal marena , PD spodek atd.. to uz pak ma smysl stavet na zavody , a pujdes pres 200koni jako prd :-)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
vocas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 zář 2013, 00:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od vocas »

A co se týče váhy vzduchu bude stačit origo ? A vím že budu předělávat na exzerni C ckovy tlakovi cidlo
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 čer 2014, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mazik »

Já bych se na váhu uplně vyprdnul a nechal to čistě podle tlaku v sání :-)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Vb daa aj 200k ak je nove. Ja som mal pouzivane a 190k dalo hned. Dalej sme neskusali.
Cize ratajme ze 190k da vb. Budes pre 10k zohanat vk turbo? Je to na tebe
Cupra TDI
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Na AFN bych dal, spíš než VB, KKK BV43, potenciál minimálně podobný VB (možná trochu lepší) a hlavně pasuje plug and play :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“