Stránka 1 z 2
AFN na 200ps rada s komponenty
Napsal: 13 čer 2016, 19:08
od vocas
Chtěl bych se zeptat dostanu se VB a Race 520 + 11/12mm hlava na tynhle výkon nebo uz bude potreba vetšího turba zastavba bude do g2 a budu to trapit v budoucnu na vrchach . Pokud to VB neda doporucil by někdo neco co se nebude dlouho nafukovat

Napsal: 13 čer 2016, 20:04
od matesfox
1756vk,nemá vůbec špatný spodek a těch 200 dá v pohodě.
Napsal: 13 čer 2016, 20:15
od jouda1
Vb 200 koni neda.190 s odrenejma usima
Napsal: 13 čer 2016, 20:18
od standa123
navíc pokud ho chces trápit na vrchách tak bys to VB hodne rychle odrovnal....
Napsal: 13 čer 2016, 20:20
od vocas
tak to budu muset asi pošetřit na 1756vk teda co se tyce priruby na vyfuku tak je tam stejna jako na VA/VB nebo budu shanět i tu uz sem se dozvěděl ze potrebuju jinou trubku mazani a odtoku coz nebude problem a redulci mezi svody (nebo sou i svody ktery by seděli ) a da se vytlako cast otocit směrem nahoru aby neprekazel zadní drzak motoru
Napsal: 13 čer 2016, 21:42
od matesfox
mazací trubka je stejná tu nech,jen ji přiohneš nic víc řešit nemusíš,a ne příruba výfuku je jiná. A NE OTOČIT TO NESMÍŠ !!!! odtok musí být dolů !!! jinak by se ti to zalívalo a olej by tekl přes hřídel pryč,dá se řící že odtok je samospádem.a nesmí to být ani na šikmo,tuším že max 20stupňu otočené to může být..
Napsal: 13 čer 2016, 22:03
od vocas
Nemyslel sem střed nebo turbo ale jen ten hliník co je na vytlkaku (u VA z passata se dá otočit že je pak stejně jako V a výtlak tahnu vrchem a ne spodem kolem motoru
Napsal: 14 čer 2016, 05:22
od marena tdi
Stařičké AFN co má najeto bůhví kolik chceš trápit na závodech? To chce zainvestovat a složit nový motor kde bude PD spodek udělaná hlava a veškeré komponenty kolem motoru budou nové. Jinak budeš jen opravovat a opravovat. A v každém případě bych kupoval věci které budou mít do budoucna výkonové rezervy.
Napsal: 14 čer 2016, 09:04
od turbo kamna power
Napsal: 14 čer 2016, 09:24
od vocas
Tak to afn už teď je po omlazení kroužky lagry simeringy všechny šrouby na mostech a ojnicich nový , hlava se bude posílat dělat
Napsal: 14 čer 2016, 22:09
od AdisTDI
Je to sice hazka prace , ale ne na zavody . Jak psal marena , PD spodek atd.. to uz pak ma smysl stavet na zavody , a pujdes pres 200koni jako prd

Napsal: 16 čer 2016, 02:15
od vocas
A co se týče váhy vzduchu bude stačit origo ? A vím že budu předělávat na exzerni C ckovy tlakovi cidlo
Napsal: 18 črc 2016, 22:49
od Mazik
Já bych se na váhu uplně vyprdnul a nechal to čistě podle tlaku v sání

Napsal: 19 črc 2016, 12:14
od tantor-bn
Vb daa aj 200k ak je nove. Ja som mal pouzivane a 190k dalo hned. Dalej sme neskusali.
Cize ratajme ze 190k da vb. Budes pre 10k zohanat vk turbo? Je to na tebe
Napsal: 19 črc 2016, 21:50
od turbo kamna power
Na AFN bych dal, spíš než VB, KKK BV43, potenciál minimálně podobný VB (možná trochu lepší) a hlavně pasuje plug and play
