Napružení kontaktu u vstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Napružení kontaktu u vstřiku
Zdravím,
potřeboval bych napružit kontakty u vstříků ( motor 1.9 TDI PD ATJ 85KW ), sám si na to netroufnu. Našel by se někdo z Plzně, kdo by to na počkání dokázal provést ?
Děkuji Rosťa
potřeboval bych napružit kontakty u vstříků ( motor 1.9 TDI PD ATJ 85KW ), sám si na to netroufnu. Našel by se někdo z Plzně, kdo by to na počkání dokázal provést ?
Děkuji Rosťa
Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 01 čer 2015, 20:42
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válceRostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo?Škube to celým autemMilda92 píše:Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válceRostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo? Škube to celým autemMilda92 píše:Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válceRostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 01 čer 2015, 20:42
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
Ty škuby byli katastrofální nešlo stím pomalu ani jet.A ten nerv když mi to začlo dělat 3 dny po tom co jsem to dotáhl z DE:-)Rostakub píše:Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo?Škube to celým autemMilda92 píše:Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válceRostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
U Superba, motor AWX mi zničeho nic začal cukat motor při akceleraci. S servisu mi řekli - kontakty na vstřicích. Při logování mi to ukázalo při akceleraci nulovou vstřikovanou dávku od nějakých 1600 ot.
Nakonec se ukázalo, že byl problém na čerstvě měněném fitru paliva.
Přívod paliva jsem propojil přes malý filtr přímo mezi přívod a odvod hadice mimo palivový filtr. Motor jel jak měl a tak jsem rozebral celek filtru.
Pod výměníkem ohřívače paliva je hliníkový blok s přívodem paliva do tandemu. Celé s filtrem to drží průchozí dutý šroub o O kroužkem. Tam byla ta chyba. Filtr se musí měnit mimo auto, celý blok pečlivě složit, řádně namazat O kroužek, složit a dobře dotáhnout. V držáku se filtr protočí a pak to není dobře utažené. O kroužek je hned u kraje hliníkového bloku a mělo by tam být asi nějaké další těsnění. Dal jsem tam ještě jeden O kroužek, dotáhl a cukání bylo pryč i na původní fitr paliva !
Nakonec se ukázalo, že byl problém na čerstvě měněném fitru paliva.
Přívod paliva jsem propojil přes malý filtr přímo mezi přívod a odvod hadice mimo palivový filtr. Motor jel jak měl a tak jsem rozebral celek filtru.
Pod výměníkem ohřívače paliva je hliníkový blok s přívodem paliva do tandemu. Celé s filtrem to drží průchozí dutý šroub o O kroužkem. Tam byla ta chyba. Filtr se musí měnit mimo auto, celý blok pečlivě složit, řádně namazat O kroužek, složit a dobře dotáhnout. V držáku se filtr protočí a pak to není dobře utažené. O kroužek je hned u kraje hliníkového bloku a mělo by tam být asi nějaké další těsnění. Dal jsem tam ještě jeden O kroužek, dotáhl a cukání bylo pryč i na původní fitr paliva !