Stránka 1 z 1
Napružení kontaktu u vstřiku
Napsal: 16 čer 2016, 07:24
od Rostakub
Zdravím,
potřeboval bych napružit kontakty u vstříků ( motor 1.9 TDI PD ATJ 85KW ), sám si na to netroufnu. Našel by se někdo z Plzně, kdo by to na počkání dokázal provést ?
Děkuji Rosťa
Napsal: 16 čer 2016, 07:35
od Tomas.cz
Napsal: 16 čer 2016, 07:38
od fekálek
Vykašli se na to a dej novou kabeláž, nebo to budeš rozebírat znovu, ono to není jen o napružení, ale i o proletování uzlu koster. Ta kabeláž stojí okolo 1600kč a máš klid a víš že to bude zase jezdit. Už jsem se takhle spálil a tak se jen snažím aby jsi nevymejšlšl vymyšlené
Napsal: 16 čer 2016, 09:36
od roman1648
jo, přesně tak, dejto nový
navíc pochybuju že na počkání se ti do toho někdo požene
co když to nebude tím že...nenapsal jsi co ti to dělá/nedělá nebo jestli to někdo už zkoumal a určoval diagnózu...

Napsal: 17 čer 2016, 16:45
od fekálek
Tohle většinou odhalí VAG
Napsal: 23 čer 2016, 19:40
od OťasTDi
pocukne to v tahu?
Napsal: 24 čer 2016, 09:53
od Rostakub
Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Napsal: 24 čer 2016, 10:04
od Milda92
Rostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válce
Napsal: 24 čer 2016, 10:09
od Rostakub
Milda92 píše:Rostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válce
Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo?Škube to celým autem
Napsal: 24 čer 2016, 10:10
od Rostakub
Milda92 píše:Rostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válce
Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo? Škube to celým autem
Napsal: 24 čer 2016, 10:10
od Milda92
Rostakub píše:Milda92 píše:Rostakub píše:Omlouvám se, měl jsem to napsat hned. Při rozjezdu auto pekelně škube, cuká, skáče když dám víc plynu není to takový. Je to pakárna hlavně při jízdě městem kde se každou chvílí stojí a rozjíždí. Měl jsem to na Vagu, auto čistý, žádná hláška. Dvouhmota měněná. Autoelektrikář mi řekl že by to mohli dělat otevřené kontakty od vstřiků, proto jsem sháněl někoho kdo by to uměl.Jo a co je super, nedělá to stále, sporadicky.Takže nemohu říct jestli to dělá za studena, nebo když se motor ohřeje.
Takže kdyby někdo měl zkušenost, budu rád.
Měl jsem to sami cukání při rozjezdu i při jízdě vyměněna celá lišta cca 1700 byl prasklý drát mezi 3-4 vstřikem napruženi kontaktu nemusí pomoct lepší je celá nová pak můžeš řešit dražšší věci.Když jsem to nastartoval nedělalo to po ujetí pár km a větších otáček to co popisuješ.V závadách jsem měl chybu zapalování 4 válce
Díky moc za odpověď. Také jsi měl pocit že ti auto při rozjezdu skáče než aby jelo?Škube to celým autem
Ty škuby byli katastrofální nešlo stím pomalu ani jet.A ten nerv když mi to začlo dělat 3 dny po tom co jsem to dotáhl z DE:-)
Napsal: 27 pro 2016, 14:23
od petr.gr
U Superba, motor AWX mi zničeho nic začal cukat motor při akceleraci. S servisu mi řekli - kontakty na vstřicích. Při logování mi to ukázalo při akceleraci nulovou vstřikovanou dávku od nějakých 1600 ot.
Nakonec se ukázalo, že byl problém na čerstvě měněném fitru paliva.
Přívod paliva jsem propojil přes malý filtr přímo mezi přívod a odvod hadice mimo palivový filtr. Motor jel jak měl a tak jsem rozebral celek filtru.
Pod výměníkem ohřívače paliva je hliníkový blok s přívodem paliva do tandemu. Celé s filtrem to drží průchozí dutý šroub o O kroužkem. Tam byla ta chyba. Filtr se musí měnit mimo auto, celý blok pečlivě složit, řádně namazat O kroužek, složit a dobře dotáhnout. V držáku se filtr protočí a pak to není dobře utažené. O kroužek je hned u kraje hliníkového bloku a mělo by tam být asi nějaké další těsnění. Dal jsem tam ještě jeden O kroužek, dotáhl a cukání bylo pryč i na původní fitr paliva !