Volvo Power Pulse

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Volvo Power Pulse

Příspěvek od Rolan »

Nemáte někdo údaje k tomuhle systému konkrétnější než jsou v PR článcích?
Zajímalo by mě s jakým tlakem to pracuje, jaký objem má ta nádobka, na jakou dobu je schopné to fouknout a hlavně jak je řešené vyústění do turbíny.
Je jasný, že zázraky to neumí, ale mohl by to být relativně jednoduchý a "levný" způsob jak nakopnout velký turbo na malým motoru.
Zkoušet to nechci, ale docela by mě to zajímalo.

https://www.youtube.com/watch?v=WuwuXyuyfEw
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

jen teoreticky

vypada to jako zajimavej napad. funguje to na twin turbu jestli jsem koukal na videu dobre a tlaci to vzduch do zpetneho vedeni k EGRU (kdyz je zavreny nejspis) a zvysuje tim padem tlak pred turbem EMP a pomaha mu od spodu k roztoceni. ale nejspis tim bude snizovat i EGT a tim padem i emise. urcite se k tomu vyjdari nejakej profik zde na klubu. ale jako projekt ne nejake TDI by to mohlo byt zajimave a nebylo by to asi i moc nakladne (jimku,kompresor,spinace/rele, ventily a budik na EMP/EGT
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Něco málo otom řekli i v posledním autosalonu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2013, 23:08

Příspěvek od alni »

môžeš chitiť nejaký vzdušník natlačený dajme tomu na 3 atm, skúsiť aké množstvo vzduchu treba na roztočenie turbíny a podla toho vyrátať koľko bude trvať kompressoru znova nafúkať (mám taký pociť že to bude skôr na predbiehanie raz za čas)

a ináč nebude dlhodobo ubližovať turbu tá prudká zmena teploty?
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

U toho Volva uvádí že se nádoba natlakuje za pár vteřin.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2013, 23:08

Příspěvek od alni »

tak potom v pohode, trebalo by zistiť koľko vzduchu sa na to spotrebuje
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ak som to z toho videa pochopil spravne tak ten predom nakomprimovany vzduch vo vzdusniku, sa pri akzeleracii vyfukne priamo do plynovej turbiny. Zaujimalo by ma ci tam vyfukne iba cisty vzduch, alebo k tomu dodatocne do strekne aj davku paliva. proste expanzia na plynovej turbine (nieco ako ALS) :?
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Rekl bych ze na civilnim voze to bude asi bez paliva a expanze kvuli hluku a emisim.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Audi to zase vyřešilo elektrickou turbínou na 48V.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“