Volvo Power Pulse
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Rolan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 508
- Registrován: 29 zář 2010, 23:18
- Bydliště: Odolena Voda
Odpovědi: 0
Volvo Power Pulse
Nemáte někdo údaje k tomuhle systému konkrétnější než jsou v PR článcích?
Zajímalo by mě s jakým tlakem to pracuje, jaký objem má ta nádobka, na jakou dobu je schopné to fouknout a hlavně jak je řešené vyústění do turbíny.
Je jasný, že zázraky to neumí, ale mohl by to být relativně jednoduchý a "levný" způsob jak nakopnout velký turbo na malým motoru.
Zkoušet to nechci, ale docela by mě to zajímalo.
https://www.youtube.com/watch?v=WuwuXyuyfEw
Zajímalo by mě s jakým tlakem to pracuje, jaký objem má ta nádobka, na jakou dobu je schopné to fouknout a hlavně jak je řešené vyústění do turbíny.
Je jasný, že zázraky to neumí, ale mohl by to být relativně jednoduchý a "levný" způsob jak nakopnout velký turbo na malým motoru.
Zkoušet to nechci, ale docela by mě to zajímalo.
https://www.youtube.com/watch?v=WuwuXyuyfEw
jen teoreticky
vypada to jako zajimavej napad. funguje to na twin turbu jestli jsem koukal na videu dobre a tlaci to vzduch do zpetneho vedeni k EGRU (kdyz je zavreny nejspis) a zvysuje tim padem tlak pred turbem EMP a pomaha mu od spodu k roztoceni. ale nejspis tim bude snizovat i EGT a tim padem i emise. urcite se k tomu vyjdari nejakej profik zde na klubu. ale jako projekt ne nejake TDI by to mohlo byt zajimave a nebylo by to asi i moc nakladne (jimku,kompresor,spinace/rele, ventily a budik na EMP/EGT
vypada to jako zajimavej napad. funguje to na twin turbu jestli jsem koukal na videu dobre a tlaci to vzduch do zpetneho vedeni k EGRU (kdyz je zavreny nejspis) a zvysuje tim padem tlak pred turbem EMP a pomaha mu od spodu k roztoceni. ale nejspis tim bude snizovat i EGT a tim padem i emise. urcite se k tomu vyjdari nejakej profik zde na klubu. ale jako projekt ne nejake TDI by to mohlo byt zajimave a nebylo by to asi i moc nakladne (jimku,kompresor,spinace/rele, ventily a budik na EMP/EGT
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
môžeš chitiť nejaký vzdušník natlačený dajme tomu na 3 atm, skúsiť aké množstvo vzduchu treba na roztočenie turbíny a podla toho vyrátať koľko bude trvať kompressoru znova nafúkať (mám taký pociť že to bude skôr na predbiehanie raz za čas)
a ináč nebude dlhodobo ubližovať turbu tá prudká zmena teploty?
a ináč nebude dlhodobo ubližovať turbu tá prudká zmena teploty?
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS