Stránka 1 z 1
Volvo Power Pulse
Napsal: 03 črc 2016, 20:41
od Rolan
Nemáte někdo údaje k tomuhle systému konkrétnější než jsou v PR článcích?
Zajímalo by mě s jakým tlakem to pracuje, jaký objem má ta nádobka, na jakou dobu je schopné to fouknout a hlavně jak je řešené vyústění do turbíny.
Je jasný, že zázraky to neumí, ale mohl by to být relativně jednoduchý a "levný" způsob jak nakopnout velký turbo na malým motoru.
Zkoušet to nechci, ale docela by mě to zajímalo.
https://www.youtube.com/watch?v=WuwuXyuyfEw
Napsal: 04 črc 2016, 11:26
od jirka.p
jen teoreticky
vypada to jako zajimavej napad. funguje to na twin turbu jestli jsem koukal na videu dobre a tlaci to vzduch do zpetneho vedeni k EGRU (kdyz je zavreny nejspis) a zvysuje tim padem tlak pred turbem EMP a pomaha mu od spodu k roztoceni. ale nejspis tim bude snizovat i EGT a tim padem i emise. urcite se k tomu vyjdari nejakej profik zde na klubu. ale jako projekt ne nejake TDI by to mohlo byt zajimave a nebylo by to asi i moc nakladne (jimku,kompresor,spinace/rele, ventily a budik na EMP/EGT
Napsal: 05 črc 2016, 20:31
od favo
Něco málo otom řekli i v posledním autosalonu.
Napsal: 08 črc 2016, 09:22
od alni
môžeš chitiť nejaký vzdušník natlačený dajme tomu na 3 atm, skúsiť aké množstvo vzduchu treba na roztočenie turbíny a podla toho vyrátať koľko bude trvať kompressoru znova nafúkať (mám taký pociť že to bude skôr na predbiehanie raz za čas)
a ináč nebude dlhodobo ubližovať turbu tá prudká zmena teploty?
Napsal: 08 črc 2016, 10:00
od favo
U toho Volva uvádí že se nádoba natlakuje za pár vteřin.
Napsal: 08 črc 2016, 16:56
od alni
tak potom v pohode, trebalo by zistiť koľko vzduchu sa na to spotrebuje
Napsal: 08 črc 2016, 19:52
od TDI tech
Ak som to z toho videa pochopil spravne tak ten predom nakomprimovany vzduch vo vzdusniku, sa pri akzeleracii vyfukne priamo do plynovej turbiny. Zaujimalo by ma ci tam vyfukne iba cisty vzduch, alebo k tomu dodatocne do strekne aj davku paliva. proste expanzia na plynovej turbine (nieco ako ALS)

Napsal: 09 črc 2016, 09:14
od Gardner
Rekl bych ze na civilnim voze to bude asi bez paliva a expanze kvuli hluku a emisim.
Napsal: 09 črc 2016, 20:51
od favo
Audi to zase vyřešilo elektrickou turbínou na 48V.