Stránka 1 z 1

vyvážení kotoučů

Napsal: 25 srp 2016, 00:54
od jirius1
Ahoj, řešil někdo vyvážení kotoučů??...Při změně rozteče a děr kotouče.

Příklad z 4x108 na 5x100, tudíž přibydou díry v mase kotouče.

Má cenu řešit a popřípadě jak? Vyvažovačka??

Napsal: 25 srp 2016, 08:11
od turbo kamna power
Je to malá hmotnost blízko středu náboje, tudíž malý moment setrvačnosti. Neřešit ;)

Napsal: 25 srp 2016, 08:44
od marena tdi
tohle jsem delal nekolikrat a nikdy jsem je nevyvazoval . problem zadny nebyl i kdyz auta jezdi zavody do vrchu kde naroky na brzdy jsou velke.

Napsal: 25 srp 2016, 08:46
od jirius1
OK
Dík za částečné vysvětlení, nebudu tedy řešit a snad to bude ok.

Napsal: 25 srp 2016, 08:51
od jirius1
A ještě se zeptám, má cenu dělat více sad otvorů?.....jen pro odlehčení...když tam budou 4xpůvodní a 3xpo 5x100....bylo by to celkem diravé jak tzv řešeto ;)
Jestli na to kašlat, nebo udělat....ale asi na kašlu

Napsal: 26 srp 2016, 17:58
od favo
Čím víc děr tam uděláš tím víc ten materiál zeslabíš, zbytek si snad domyslíš.

Napsal: 26 srp 2016, 18:13
od jirius1
Je my jasné...nechal jsem udělat jen jednu sadu děr 5x100, takže tam budou celkem dvě sady děr, čili jak na většině kotoučů koncernu.

Sice je to materiál, který je mezi diskem a nábojem, nepříjde přímo do styku, ale ale....tak radši tak

Dík za poznatek

Napsal: 12 zář 2016, 20:33
od blonn
Spis popis co jsi vymyslel / zamyslel.