Turbo na SAG 1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Turbo na SAG 1

Příspěvek od Tom89 »

Zdravíčko....Chci se zeptat na turbo pro SAG AFN.....Jaké tam jde dát Gt1749VA dělene či ve svodech...děkuji
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

delene...
Tdi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

hiero píše:delene...
No já někde čet že z děleným turbem bude banka na ovládání VNT zasahovat do sacích svodu
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak pani, na SAG AFN je to s turbom kapanek inak. Ako vzdy tu radia hlavne ty co to nikdy nerobili !!! Cize aby som to objasnil. SAG AFN ma specificky uklozene delene turbo. To turbo je totiz delene podobne ako to maju napr. pozdlzne motori (Passat 3B / 3BG) prip. niektore priecne ulozene (Ibiza 6K, Toledo 1L , Golf 1H pod.), ale samotna poloha toho turba je rovnaka ako u priecnych motorov ktore maju turbo vo zvodoch. Cize VA turbo napr. z Passata 3BG tam nedostanes ani nahodou. Uzol aj actuator budu hore nohami a ucho housingu na spodny drziak bude opierat o blok motora cim nedovoli sadnut housingu na miesto . Schodnejsia cesta ktoru som vsak NIKDY NESKUSAL a to teraz budem len TEORETIZOVAT by mohla byt turbo vo zvodoch a driak domca pravej poloosy (ten taky malicky) z poslednych rocnikov Galaxy (r.v. 99). Ale ZARUCIT TO NEVIEM. Berte to tak, ze jedna baba povedala. Dalsia moznost je nechat si vyskladat hybrida co tam vlezie plug & play. Vela zdaru
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Vyzkouším to ve svodech....hybrid pro mě vzhledem k ceně vozu nemá význam.....jinak díky za odpověd
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial sa nato vykasles (pravdepodobne) a ponechas tam povodne turbo, tak z neho vyber styfty a nahrad ich srubamy ! Nasledna montas / demontaz bude prijemnejsia nakolko uz nebudes musiet vyberat vyfukove zvody. Este prebrusujem dosadacie plochy na housingu a zvodoch. Hlavne zvody zvyknu byt krive. Robim to tak na vsetkych SAG co mi prejdu rukami.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

TDI tech píše:Pokial sa nato vykasles (pravdepodobne) a ponechas tam povodne turbo, tak z neho vyber styfty a nahrad ich srubamy ! Nasledna montas / demontaz bude prijemnejsia nakolko uz nebudes musiet vyberat vyfukove zvody. Este prebrusujem dosadacie plochy na housingu a zvodoch. Hlavne zvody zvyknu byt krive. Robim to tak na vsetkych SAG co mi prejdu rukami.
Já vyzkouším KKK z F1 RS takže uvidíme....
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

a na SAG 2 85kw bude pasovať turbo 96kw z golf 4?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ano
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

diiky
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“