Vymena RJ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Vymena RJ

Příspěvek od blade6591 »

Caute, rychla otazka. Potrebujem vymenit ECU motora, zial uz neviem vycitat povodny pin. Viem vycitat pin z budikov.

Su tieto piny rovnake ? Alebo budem musiet dostat ten pin z povodnej RJ ?

Jedna sa o Seat Leon 1M

Dakujem za odpoved
CAHAHA + ARL
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

PIN plati pre cele auto. Cize to co vycitas z budikov, plati aj pre RJ motora
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

ok, mam nejake vedomostne medzery (noteeth)

ten moj povody pin do novej RJ napracem commanderom nie ?

Dufam ze nebude treba riesit programator..

Dakujem za odpoved
CAHAHA + ARL
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nie RJ motora si po prisposobeni preberie PIN a VIN sama z budikov. Da sa toho vela dojebat
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

tak potom ako to funguje ? Potrebujem vediet pin tej novej RJ aby som sa dostal do prisposobenia, a potom si to nacita pin z budikov ?
CAHAHA + ARL
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Potrebujes vediet PIN z auta ku ktoremu ides novu (druhu) RJ motora prisposobit a aj PIN tej novej (druhej) RJ. Cize obidva PINy
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

Dakujem za info, uz je mi to jasne.

Engine Control Unit (ECU) Swapping (USED ECU)

Prerequisites:
The REPLACEMENT (USED) ECU is installed in the car.
Battery voltage at least 12.5 V.
All relevant coding and adaptation values have been transferred from the ORIGINAL (OLD) ECU to the REPLACEMENT (USED) ECU.
Make sure to have BOTH PIN's, from the ORIGINAL (OLD) and the REPLACEMENT (USED) ECU.
Make sure to have the Radio Code (for factory radios only).

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
For the following procedure, use the PIN of the REPLACEMENT (USED) ECU.
4-digit PIN
The PIN needs to be entered as 5-digit number in the New Value box. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.
[Do it!]

[Adaptation - 10]
Enter 050 in "Channel Number".
[Read]
For the following procedure, use the PIN of the ORIGINAL (OLD) ECU.
4-digit PIN
The PIN needs to be entered as 5-digit number. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.
[Test]
The values may change to "32000", this is normal
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again.
Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU now shows the VIN and if supported IMMO-ID of the vehicle now.
Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU has the same Coding as the original unit, or code it from scratch using the repair manual or coding chart in VCDS when applicable.
CAHAHA + ARL
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

info aj pre inych, vymena isla bez problemov, PIN sa da vycitat z RJ motora vag comanderom, teda aj bez pajkovania...
CAHAHA + ARL
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Na co pin? Kdyz mas funkcni klice tak pin nepotrebujes das novou jinou jednotku nactes supervagem prizpusobis a jedes. Mozna nejakym vcds nebo tesko kabelem to pin chce supervag neeer
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

na adaptaciu cez vcds potrebujes pin novej aj starej jednotky, inak to nepojode..

alebo immo off :D
CAHAHA + ARL
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

a proto používám diagnostiku kde to jde bez pinu
u immo 3 už je třeba obou pinu
Tyouko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2009, 18:22
Bydliště: HE

Příspěvek od Tyouko »

Zdravim, vedel by mi niekto pomoct co treba pri vymene r.j. motora audi a4 b7, 2.0tdi 16v BRF 2007 aky postup a co vsetko je potrebne prisposobit mam iba VCDS.Vdaka za kazdu radu.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No pokial nevies ani taku zakladnu vec, ze aky model tej A4ky vlastne mas, tak do toho radsej pazury nepchaj. To B7 je dobre tak na pobavenie. Podla kodu motora by si mal mat model 8E a tam je to zhruba podobne ( zalezi od toho co vsetko chces menit ) ako na tom Leone ( len to uz bezi na EDC16 a podla toho roku vyroby co si udal by si este nemal mat Fazit). V HE vyhladaj pana Marcincaka a on ti to urcite poriesi k plnej spokojnosti.
Tyouko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2009, 18:22
Bydliště: HE

Příspěvek od Tyouko »

Kamarat tu prvu vetu si si mohol odpustit ale tebe pokial staci vediet model "8E" (co je aj B6) a nepotrebujes rok a kod motora tak super klobuk dole pred tebou.Ale vdaka za radu ano p. Marc. poznam
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zle som sa vyjadril ty mas zjavne 8EC aby som bol presny :wink: Vela napovie aj mesiac a rok vyroby, vybava a pod.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“