GIV PD pravý držák motoru demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIV PD pravý držák motoru demontáž
Ahoj všem, potřebuji udělat rozvody a nedaří se mi vyprostit pravý držák motoru, aniž bych demontoval napínací kladku, hydronapínák a dokonce i vodící kladku. Měl jsem představu, že si pohodlně nastavím rozvody a držák motoru namontuji jako poslední. Nemáte prosím nějaký tip jak na to, mám povolit i silenblok pod baterkou? Povolil jsem jen ten mezi nápravnicí a převodovkou. Za vaši pomoc předem děkuji:)
VW GIV 1.9 TDI PD
No je třeba přizvednout nebo naopak popustit motor, na oktavce s klimou je to kolikrat boj než se najde správný uhel tak myslím že na golfu to bude podobné
V Dílenské příručce na Octavii 1 píšou přizvedněte motor 5-10cm nahoru a pak vytahnete směrem nahoru konzoli motoru na golfu to bude podobné ne li stejné.

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5054
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
jde to nádherně ale takový polo 1996 s 1.4 16V to už je rubikovka 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5054
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0