Stránka 1 z 4

Závoďák aneb golf II 81kw

Napsal: 30 zář 2016, 18:24
od ClooWn
Zdravím vás pánové, máme plán s kámošem dát do kupy nějakého 2 golfa a poté do něj prdnout 1.9 81kw nejlépe z 1. oct a poupravit ho přibližně na 130kw v první fázi(později bychom chtěli víc když to bude možné) jenže problém je ten že jsem 2. golfa viděl tak maximálně z venku...dělal někdo už něco podobného? nějaké zkušenosti? problémy s přestavbou a je možné to nechat na papírech s 1.6TD? Budu vděčný každému kdo poradí ať už se stavbou motoru, se zástavbou motoru nebo čistě s kastlí a autem..
Jinak má mechanický čerpadlo vliv na maximální možný výkon motoru? Díky moc

PS:nemá někdo představu za kolik by se dal pořídit nějaký slušný rám za slušné peníze...

EDIT:lidé s názory jak to nezvládneme, nedáme do kupy prachy a s tím že tohle a tamto nejde jsou tu plně vítáni...aspoň to kvůli nim bude dříve hotové ;)

Napsal: 30 zář 2016, 18:39
od hansdob
Jde to jezfi jich par a date to pak si sepis cifry a cas a zjistis ze jsis mohl prdel vozit v necem uplne jinym. Taky jsem takhle kdysi stavel 😀😀 to jsem mel jeste cas.

Napsal: 30 zář 2016, 18:46
od ClooWn
hansdob píše:Jde to jezfi jich par a date to pak si sepis cifry a cas a zjistis ze jsis mohl prdel vozit v necem uplne jinym. Taky jsem takhle kdysi stavel 😀😀 to jsem mel jeste cas.
My bychom chtěli právě aby zůstal na značkách jenže nevíme jak to s 1.9 vpředu a rámem vzadu půjde...
Peníze budou my nebudeme :) víme že to bude stát...

Napsal: 30 zář 2016, 19:07
od Fantik
V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?

Napsal: 30 zář 2016, 19:28
od ClooWn
Fantik píše:V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?
S největší pravděpodobností pro zábavu...řekl bych na závody ale s dnešní konkurencí nemá cenu stavět závoďáka když člověk nemá mega v kapse..takže takovej socka závoďák :) aneb co si sám uděláš to máš :) Technickou řešíme hlavně kvůli značkám a problémům s policii...jde o to že když budeme chtít blbnout tak né vždy je volnej nějakej okruh nebo tak a za druhé kvůli tomu že ho nechceme stále tahat na podvalu někam :) může po ose :)

Napsal: 30 zář 2016, 20:07
od turbo kamna power
Sežeň si Toledo 1L AFN 81kw, instalace do mk2 golfa je pak "plug and play" :)

Nejhorší to bude s STK, pokud jí nemáš nějak "pořešenou", nepouštěl bych se do toho. Případně to pak vozit na závody na vleku.

Jinak něco k počtení zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5477

Napsal: 01 říj 2016, 11:31
od ClooWn
turbo kamna power píše:Sežeň si Toledo 1L AFN 81kw, instalace do mk2 golfa je pak "plug and play" :)

Nejhorší to bude s STK, pokud jí nemáš nějak "pořešenou", nepouštěl bych se do toho. Případně to pak vozit na závody na vleku.

Jinak něco k počtení zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5477
Wau paráda...ten odkaz je opravdu rozsáhlej...už jsem na 6tý stránce a nevim kde mi hlava stojí :D nojo bude to větší skládačka než jsem si myslel...ale kdo se bojí....STKčko pořešený není ale moje auto by asi normálně neprošlo a 2 týdny z5 jsem na TK byl a všechno v cajku tak uvidíme jak se budou tvářit až tam doopravdy přijedeme :D :D

Napsal: 01 říj 2016, 11:37
od ClooWn
Hele my jsme měli původně plán na 81kw z o1 a spodek PD a mechaniku čerpadlo...přiznám se že si nejsem jistej jestli je to AFN ,,stejný,, jako 81čka z o1...ale asi jo ne? takže by to taky mělo jít přestavět na spodek PD společně s mechanickým čerpadlem ne?

Napsal: 01 říj 2016, 11:42
od hansdob
Zatim se kvuli motoru bat nemusis nefoti se a typ nikdo nezkouma takze motor neres 😉 no ram uz je trochu problem bude videt na foto a to si myslim ze uz technik nepodepise. Osobne ram do g2 respektive do cehokoliv chce praxi aby se z ramu nestala smrtelna zbran v obycejnym aute no a sehnat origo ram bude asi skoro nemozne a nechat si ho postavit bude moooore.

Napsal: 01 říj 2016, 11:49
od ClooWn
hansdob píše:Zatim se kvuli motoru bat nemusis nefoti se a typ nikdo nezkouma takze motor neres 😉 no ram uz je trochu problem bude videt na foto a to si myslim ze uz technik nepodepise. Osobne ram do g2 respektive do cehokoliv chce praxi aby se z ramu nestala smrtelna zbran v obycejnym aute no a sehnat origo ram bude asi skoro nemozne a nechat si ho postavit bude moooore.
Zatím se nebojím ale je mi jasný že dřív než za 2 roky hotový auto nevyjede takže se pomalu bát začínám...já vím že se jim to na technický nebude líbit ale auto bude 3 dveřo budou tam 2 sedačky s tří-boďákama a rám..všechno jen pro bezpečnost posádky...což mi přijde že by si vlastně sra** do vlastní pusy..a policie také..když jim budu oponovat tím že vše homologaci má a vše je jen + pro bezpečnost posádky nechápu jak by mě mohly něčím uzemnit ale třeba to poznám ještě :D :D Kus od baráku je chlap co dělá rally auta a sám vaří i rámy...akorát mi je blbé tam jen tak běžet a ptát se ale asi mě nic jiného nezbude protože z prstu si to nevycucám...

Napsal: 01 říj 2016, 16:07
od hansdob
My tu zavodaky meli 4 ale vzdycky jsme si zo vozili na podvalu protoze je to dle mne lepsi. Vezes vercajk ,ND,muzes uz mit obuty kola a v neposledni rade ne vzdy se zadari aby byl pojizdnej i na odjezd.

Napsal: 01 říj 2016, 22:25
od ClooWn
hansdob píše:My tu zavodaky meli 4 ale vzdycky jsme si zo vozili na podvalu protoze je to dle mne lepsi. Vezes vercajk ,ND,muzes uz mit obuty kola a v neposledni rade ne vzdy se zadari aby byl pojizdnej i na odjezd.
To je asi fakt no...asi by to bylo lepší ale když ono sehat podval za nějaký normální prachy není uplně prdel co jsem koukal a další věc že musíš mít Ečko ne? pokud se tedy nepletu...

Napsal: 01 říj 2016, 22:44
od ClooWn
Pánové ještě mě napadá jedna věc...když tam bude AFN z toleda nebo ASV,AHF z o1 s mechanickým čerpadlem stále tam bude muset být řídící jednotka motoru ne? nebo odkud by motor bral mapy a data? protože mě zblbly ty řeči o tom že je ten motor uplně bez elektriky....protože mi ještě plánovali nějakej ten chip+lc+rev limiter...včetně toho že možná v pozdějších částích uprav se opět k el.čerpadlu vrátíme....jenže když bude jednotka takje asi kravina nechat sériové budíky z gII ne? nebo váš názor?

Napsal: 01 říj 2016, 23:05
od Fantik
Pokud bude mechanický čerpadlo tak žádná jednotka a žádný vychytávky vše mechanické, elektrika jen základní co bejvá na Turbodieslech ;)

Vždy se to na elektriku předělat dá i s budíkama z GII když se v jednotce vypne immo


Obrázek

Napsal: 01 říj 2016, 23:15
od turbo kamna power
AFN je starší generace TDI, je tam hodně věcí jinak oproti ASV/AHF, ale do G2 je vhodnější a nějaký ty koně to vydrží. Toledo 1L je postavený na základě Golfa 2, takže proto je to nejvhodnější dárce, dá se sehnat levně a použít se dá vše, motor, převodovka, nápravy, brzdy, pedály, chladič, atd.

Navíc pokud je v plánu mechanika, tak s přimhouřenýma očima AFN vypadá podobně jako 1.6TD, takže by i STK mohla jít. Když dáš mechanický čerpadlo, tak tam necháš komplet elektriku z 1.6TD a je to bez řídící jednotky.
Pokud bude v tom Golfu nová elektrika, tak je jednodušší a lepší zanechat el. čerpadlo, jen vyměníš motorovou el. a zacvakneš do pojistkovnice.
Mechanika je lepší na vzhled a jednodušší na zástavbu. El. čerpadlo s jednotkou se dá líp ladit, líp to jede a má to lepší zvuk, spotřebu i emise :D