Stránka 1 z 2
peugeot 307 1.6HDI po výměně vstřikovačů chyby
Napsal: 02 říj 2016, 20:22
od jendapb
Dobrý den,
vyměnil jsem ve svém peugeot 1.6HDI 80kw vstřiky
naprogramoval je a od té doby spotřeba 8l/100km rosvěcuje se diag.motoru
a píše chyby.
P0113 obvod snímače teploty nasávaného vzduchu-zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod
-přerušovaný
P0104-Signál snímače průtoku
-přerušovaný
to by měla být váha vzduchu, ale je mi divné že do výměny vstřiků to bylo OK
potom
P2033 signál teploty čističe částic blíže k motoru- teplota příliš nízká
- přerušovaný
a to bylo před výměnou taky ok
Prosím o rado a tip
Děkuji
Napsal: 03 říj 2016, 11:00
od slovacek.milos
já ti jen napíšu co ta bestie umí,
nešla natočit tři vstřiky v háji, pak to týden jelo při předání majiteli KO odešlo čerpadlo jedna hlava se zasekla,
paráda ZAS TO JELO najednou oět jsem nenatočil odešlo čidlo na liště ukazoivalo asi 715 tlak trvale neměně,
čidlo tlaku KO to jsem měniul dvakrát nakone c to bylo N75 i když to hlásí čidlo plnícího tlaku,
tak stímto motorem je to jak u blbých na dvorečku nic divného, spravíš jedno pos se další
Napsal: 03 říj 2016, 14:22
od roman1648
já u 1.6hdi nikdy nic neprogramoval a vždycky to jelo ( PSA ne Ford )
Napsal: 03 říj 2016, 20:53
od jendapb
je to nejhorší sráč co sem kdy měl...
vyndat vstřiky ani omylem vyndání 3500Kč
zlatá felda

Napsal: 03 říj 2016, 21:06
od dreizig5
1.6hdi=průser
Napsal: 03 říj 2016, 21:08
od geo
Zrovna tenhle motor zas takovém sráč není a ještě se mě nestalo že by vstřiky nešly ven jen chce vědět jak na to.Chce to změřit co se tam děje jinak je to hádání.Jakou diag to načítáš máš tam i upřesnění závady?
Napsal: 04 říj 2016, 04:39
od jendapb
Načítám to Delphi. Závady jsou jen napsané jak jsem uvedl na hoře.
S těma vstřikama jsi měl asi štěstí.Protože mě je tahal frajer hydraulickym přípravkem 20tunama

a moc se jim tam líbilo
Napsal: 04 říj 2016, 06:24
od roman1648
k nám těch 1.6hdi jezdí dobře 20 a jsou s tím minimální problémy, musíš lidi naučit na častý výměny olejů a zapomenout na nalévání nafty z kanystru od Franty z JZD, pak není problém
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ? netrpí to na hlavy,spotřeba super,v zimě to chytá jak benziňák,80kw výkonově OK, ty co k nám jezdí mají některý najeto hrubě přes 300tis.,olej to nežere, nic
to že nejdou vstřiky ven je bohužel syndrom každýho motoru kde nejsou vstřiky v oleji, je to pod oknem a občas tam zateče..
Napsal: 04 říj 2016, 09:26
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ?
měl jsem jednu pani ta určitě tankovala OMV, dávala i vif, auto vevnitř vypadalo jak nové, ale věčně stála, altík, praskla vstřikovací trubka její výměna je vzadu orgazmus, problémy s přepadama, nakonec trysky odešly dlouhý start, rozdělali jsme i nádrž tam čisto, koš bílý, věčné problémy s elektrikou, čidlo, nechci ani vzpomínat co všechno se vys, pak pani přišla o řidičák kvůli zdraví a já mám klid
Napsal: 04 říj 2016, 15:24
od dreizig5
taky jich pár dělám a ten motor je prostě mrdka.
Napsal: 04 říj 2016, 18:11
od roman1648
Tak si pockej az ti dojede nejake turbobenzin od PSA/BMW,to zazijes veci:-)
Napsal: 04 říj 2016, 18:44
od dreizig5
neboj,mám toho zažitého dost

Napsal: 04 říj 2016, 20:56
od jendapb
dělá se u těch mrdek nějak před vstřik?
má to takovej tupej zvuk a žereto 7.5l/100
diag. už je ok
Napsal: 05 říj 2016, 06:41
od jericho-3
Ten motor má omezenou životnost , je to vše poddimenzované se špatnou mazací politikou.. V dobách jeho vývoje se páni inženýři předháněli ve snižování množství oleje a dokonce se vyskytli i pitomci, kteří propagovali možnost "trvalé náplně". Prostě dnešní inženýři jsou místo na okruhu při testování v klimatizované kanceláři u počítače a s jeho pomocí jej "testují" pomocí čísel a grafů..Ale jinak to jede jako benzin, než to lehne..

Napsal: 05 říj 2016, 07:01
od roman1648
Oproti 2.0HDi je s tím problémů se vstřikama,čerpadlama,regulátorama a já nevím co minimum a to mi nikdo nevymluví
Ano, souhlas, celý to dojebali soustavou sítek v mazacím systému a intervalem 30tis.km ale to když se zavčas vyřeší, není problém