Stránka 1 z 3
Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)
Napsal: 09 zář 2007, 08:32
od Vecernicek
Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW
Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
Re: Jak "ucpat" EGR ventil?
Napsal: 09 zář 2007, 09:57
od Rybízek
Vecernicek píše:Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW
Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
dej hledat a možná koukni na steré frtu dost se to tu řešilo
Napsal: 09 zář 2007, 13:58
od AlesShi
plechy na svodech a sani

Napsal: 09 zář 2007, 17:50
od go.vojta
tak tak nejlepší volba

Napsal: 09 zář 2007, 18:22
od Vecernicek
děkujeme
Napsal: 12 zář 2007, 16:13
od Vecernicek
Tak i já jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu. Hadičku od podtlaku jsem nechal připojenou aby ventil fungoval dále. Ovšem upustil jsem od vašich utěsnovacích návrhů a utěsnil to plechovým kolečkem vloženým do díry v těsnění. Jelikož si myslím že by čistej plech tam tudy sál falešnej luft.
Tohle jsem našel tady na tomhle webu:
S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:
PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.

Napsal: 12 zář 2007, 16:45
od Tomas.cz
nojo tys taky fotil jen tu část kde jde jen výfukový plyn, to je suchá část.
Ale až se to dostane do saní kde je trocha oleje z turba a odfuku z karteru tak je z toho kaše.
Napsal: 12 zář 2007, 18:02
od AlesShi
dej mezi hlavne neco silnejsiho, prvne sem mel jenom 1ku plech, a kua si nasla cestu

Napsal: 12 zář 2007, 19:17
od DeutzPetr
Vecernicek: není problém to vyčistit dnes sem to dělal za 30 minut sem to měl opískované i s výfukovým potrubím je to jak nové ale přesto to za slepím

Napsal: 13 zář 2007, 07:29
od Vecernicek
Tomas.cz: Vysvětli mi co myslíš suchou stranou? EGR ventil je snad na jednom místě už všech možných variant motorů. ne?
AlesShi: No abych pravdu řekl tak sjem toudělal tak, aby pořád přece jen něco tím EGR profoukávalo, takže neprodyšně to uzavřený není. A ani nechci.
DeutzPetr: A to jako normálně vymontuješ před barákem a jedeš šalinou dopískovny kde ti to protáhnnou a zase jedeš dom? Navíc kdyby jsi mě viděl tak pochopíš že sání nemám šanci jen tak odšroubovat

Jako koukal jsem na začátek sání co je hnedka za egr ventilem a strkal jsem tam i prst a bylo tam všudy všeho max tak 3mm usazenin. Suchých usazenin.
Napsal: 13 zář 2007, 08:26
od warhead_cz
Hlavne ze uz je zaslepenej

ja prozmenu premejslim ze ho na zimu zase nahodim jinak se me ten kram neohreje ani nez dojedu do prace

Napsal: 13 zář 2007, 08:44
od Bugs.Bunny
warhead_cz píše:Hlavne ze uz je zaslepenej

ja prozmenu premejslim ze ho na zimu zase nahodim jinak se me ten kram neohreje ani nez dojedu do prace

Tak tak. Včera jsem "Aktivoval zimní EGR režim"

Jsme si to s EGR ventilem ujasnily. Zima on- léto off.

Napsal: 13 zář 2007, 10:32
od Vecernicek
Tak ještě něco málo k poznatkům s jízdou ve městě:
Motor jede klidněji v nízkých otáčkách až po sepnutí turba. Rovnež zátah motoru se mi zdá větší a při sepnutí turba nad 1900ot. není ten zátah tolik cítit.
Navíc dovolte si poznámku, ale pokud vím tak čím víc kyslíku a méně kouře tím lepší hoření, tudíž kec že zapojím ERG ventil a pustím spaliny do sání se mi zdá jako naprosto imbecilní chování. Sice na jednu stranu chápu výrobce kteří to udělají v rámci "ekologie". Ale jinak se mi zdá že je to postavený na hlavu pouštět kouř tam kde má být čistej vzduch.
Měl jsem atmosféru 1,6D od VW a čím lepší přísun čersvého a studeného vzduchu tím to jelo lépe. Když mě kamarád seznamovl s EGR ventilem myslel jsem si že to je scifi že to přece nikdo nemůže myslet vážně.

Ale opak je pravdou.
Napsal: 13 zář 2007, 10:40
od lt.kubosh
Napsal: 13 zář 2007, 11:51
od Rybízek
to EGR ti stejně funguje jen na volnoběh