2.2HDI - Po výměně palivového filtru nejde nastartovat

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

2.2HDI - Po výměně palivového filtru nejde nastartovat

Příspěvek od macman »

Zdravím vespolek... Rozhodl jsem se dát trochu do kupy manželky auto Peugeot 607 2.2HDI a mimo jiné jsem chtěl vyměnit před zimou palivový filtr..

Filtr jsem vyměnil, několikrát nechal naběhnout podávací čerpadlo, dokud to nepřestalo bublat a už se mi to nepodařilo nahodit...

Zkoušel jsem odvzdušnit vstřiky jak při běhu podávacího čerpadla (tekly), tak i během startování (taky spíše tekly, než že by to stříkalo)...

Zkoušel jsem tlak z podávacího čerpadla - jsem zlitej naftou od hlavy k patě.. Taky OK...

Pro jistotu jsem vyndal a vyčistil regulátor tlaku na čerpadle - míval jsem s ním často problém, když třeba došla nafta...

Zkoušel jsem zalejt nádobku s filtrem až pod okraj (po startování klesne hladina zhruba na 3/4)...

Někde to bude asi zavzdušněný, nebo si elektronika postavila hlavu... Točím, točím a ani náznak, nebo smrádek z výfuku...

Přitom za tu dobu co auto máme, jsem měnil filtr mnohokrát, taky jsem několikrát řešil ten regulační ventil, takže jsem měl filtr také venku a nikdy se mi to nezavzdušnilo, vždy jsem normálně nastartoval...

Prosím o radu, jinak se z manželky zblázním.. Nerada jezdí autobusem.. .-)
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od macman »

Takže zoufalství pokračuje...

jelikož jsem podezříval DRV ventil (to zelený těsnení bylo KO), tak jsem koupil nový a vyměnil... nepomohlo...

odpojil jsem na hodinu obě baterky... znovu zapojil a nepomohlo... ta mrcha si navíc pamatuje i ten úsporný mód, takže navíc nezavřu okýnko...

ze zoufalství jsem namontoval starý palivový filtr... nic...

diagnostiku někde mám, ale zaboha jí nemohu najít... bez ní jsem asi v řiti..

Je nějaký fígl, jak to odvzdušnit??? Protože buď je to zavzdušněné, nebo nevím...

Jediná věc mě ještě napadá.. Původně jsem se do auta pustil, protože byl někde únik nafty... Takže plán zněl.. rovnou vyměnit palivový filtr, vyčistit motor a zkusit vysledovat, kde nafta teče.. Nicméně došlo jen na výměnu toho filtru, protože jsem chtěl zajet autem do stodoly, kde jsem chtěl vyčistit motor, ale už jsem nenastartoval...
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od macman »

Omlouvám, se že vlákno zasírám.. Ještě poslední nápad... Jelikož oprava měla obsahovat výměnu rozvodů, mám sundaný klíňák... Sice ani za mák nevěřím tomu, že by auto bez klíňáku němělo jít nastartovat.. Přece žene jenom servo, klimu a altík... Přece se auto nezastaví, když mu prokluzuje, nebo praskne klíňák???
Uživatelský avatar
-Johnny-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 dub 2011, 15:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město :-)

Příspěvek od -Johnny- »

Měl si zalít filtr normálně než si ho namontovat, asi to bude jenom zavzdušněné pokud to předtím normálně startovalo. Bude to trvat dlouho. Musíš povolit všechny trubky u vstřiků a startovat tak dlouho dokud nepoteče všude nafta. S klíčovým řemenem to nebude mít nic společného.
macman
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 21 črc 2008, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od macman »

Ale tady je filtrem jen papírová patrona, která se dává to toho kýblíku s víčkem... Není co zalít předem.. Samozřejmě po výměně filtru jsem ten "kýblík" zalil..

Přes trubky jsem odvzdušňoval... Je normální, že u CR teče nafta do vstřiků i když jen běží podávací čerpadlo???
Uživatelský avatar
-Johnny-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 dub 2011, 15:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město :-)

Příspěvek od -Johnny- »

Podávací čerpadlo ti dává naftu do filtru a pak k vysokému tlaku, vysoký tlak ti dává naftu potom do "rampy" a od tamtud ke vstřikům. Nemůže ti jen tak téct po otočení klíčků že vstřiků, leda přes přepady.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

podavacie cerpadlo robi tlak v par baroch...mozno nieco pretecie ale malo. Startuj a postupne povoluj trubky...musi ist odtial nafta. Ak nejde...je problem!!!

potrebuješ diag aby si videl tlak na raily a pod....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

oddělat nasávání a na sprej ho zresuscitovat, chvíli bude pokašlávat ale zmotá se
ty paliváče to je někdy zlo
nebo jsi doondil ještě něco dalšího - nemáš něco odpojenýho nebo tak ?
taky jsme tuhle tahali auto na laně a byl odpojenej snímač otáček... (LOL) nikdo není neomylnej že
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

že to tady tak oživuju ale mám takový pocit že pan macman udělal banální chybu v otočení naftových hadic... nevím jestli je to u 607 možné ale už jsem se s tím u jiných aut setkal (jednou dokonce vlastní chybou :oops: )
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“