Stránka 1 z 1

Peugeot 106 1.4 Sport - sání

Napsal: 07 lis 2016, 00:34
od Pelep
Zdravim, nevíte někdo, na co je tohle zúžení v sání na pežotu 106 1.4 Sport 55 kW? Musí to klást odpor nasávanýmu vzduchu a tím pádem snižovat výkon, ne? Když bych to vyhodil a nadradil trubkou, bude mít auto trochu lepší výkon? Auto jsem koupil za 5 tisíc na pár měsíců, než si splašim nějakou pěknou 328i, protože jsem se potřeboval před zimou zbavit bavorskýho TDSa, který jsem měl několik let a po spálení několika tisíc litrů všemožných vyjetých sraček už prostě radši musel jít před zimou do světa. V ladění atmosférických benzínů teda moc zběhlej nejsem, ale chtěl bych tohle vyhodit ze sání a taky vyřízkout katalyzátor a prodat, za katík z TDSa jsem dostal litr. Bude to znát na výkonu? Spotřeba mi je jedno :-D Díky :)

Obrázek

Napsal: 07 lis 2016, 06:10
od geo
Je to myslím kvůli dunění ze sání.

Napsal: 07 lis 2016, 10:01
od Pelep
A můžu to teda vyndat?

Napsal: 07 lis 2016, 12:30
od jericho-3
Ono je to často jako eleminace rázů, když to bude natvrdo, nastane možná problém..Řekl bych, že většinou továrna nic nedělá zbytečně, výroba trubky by jistě byla snažší.. :)

Napsal: 07 lis 2016, 13:01
od Pelep
Přesně to vim a taky píšu, že v benzínech nejsem moc zběhlej :-) Ale EGR ventil, katalyzátor, DPF filtr atd. automobilka taky nedělá zbytečně a přitom to dost lidí z auta vyhodí :)

Napsal: 08 lis 2016, 12:44
od roman1648
jo, proto když se tam dá přímej filtr tak to tak hluboce hučí jak když bručí medvěd (rofl)