Fiat Bravo 1.6 16V r.v okolo 2000- nelze odvzdušnit okruh

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Fiat Bravo 1.6 16V r.v okolo 2000- nelze odvzdušnit okruh

Příspěvek od Jaroušek »

Čest, bratranek sundal spodni hadici z chladice a vypustil kapalinu, ze to naplni novou.do te doby absolutne bez problemu. Nedaři se to vsak odvzdušnit, auto netopi, přehřívá se ,do chladiče jdou velke tlakové rány, odvzušnuje se to na chladiči, na hadici k topeni a na termostatu je ten plastovy zarvany tak se vždy vyšroubuje jedno či obě teplotni čidla.a stale stejny problem.při přidani otaček leti voda z nadobky proudem ven.neznate přesny postup jak to dat do pořadku?zda poloha auta - z kopce nehraje roli atd......termostat zatim venku nebyl, doposud fungoval.diky moc za postřehy.s pozdravem
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak to má řešenou expanzku, je do ní tenká odvzdušňovací hadice z různě z motoru?
Nalil bych expanzku, přes ofukovací pistoli do odvzdušňovacího čůra expanzky z kompresoru ( tlak s citem ) foukat vzduch a bubliny + vyteklý fridex jímat z odvzdušňovací hadice do nádoby.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tomas.cz píše:Jak to má řešenou expanzku, je do ní tenká odvzdušňovací hadice z různě z motoru?
Nalil bych expanzku, přes ofukovací pistoli do odvzdušňovacího čůra expanzky z kompresoru ( tlak s citem ) foukat vzduch a bubliny + vyteklý fridex jímat z odvzdušňovací hadice do nádoby.
čest, dikyza radu.ja u toho byl jen hoďku po tmě, expanzku si nevybavuji.vim jen, ze kdyz oddělam čidlo z termostatu, tak tam naleju 1.5 L vody a po nastartovani se to ztrati a jde z toho para jak z papiňaku.....shanim info bo určo to budu dělat za cca 3 týdny.....a jak to vidiš s tou polohou auta?bude to fuck?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pujč si nebo kup podtlakovou plničku už jsem si taky s jedním mrzákem nevěděl rady tak mě známej pujčil tohle a bylo to napoprvé ok.Někde to bylo určitě přicpaný a dokud jsem to nevypustil tak to taky makalo ale nic jsem nenašel a ani se mě moc nechtělo byl to xedos aV6 a místa nic moc.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

geo píše:Pujč si nebo kup podtlakovou plničku už jsem si taky s jedním mrzákem nevěděl rady tak mě známej pujčil tohle a bylo to napoprvé ok.Někde to bylo určitě přicpaný a dokud jsem to nevypustil tak to taky makalo ale nic jsem nenašel a ani se mě moc nechtělo byl to xedos aV6 a místa nic moc.
o.k pokud nevyjde jina moznost, budu muset.......pote dam zpravu .diky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Základní chyba- vždy je třeba vědět, kolik se vypustilo a podle toho napouštět. Natočit do expansky nějakou vysokou umělohmotnou flašku, tu naplnit kapalinou a pak odvzdušnovat , sahat na hadice, zda je tam voda, popřípadě hadici povolit a nalít tam vodu. Chce to klid a vědět, kolik chybí..Často se stane, že dotyčný naleje kapalinu . vidí hladinu k expansce a jede, budík teploty pořád leží, protože nemá vodu, tak nemá co ukazovat a jede se dál, až když se ohřeje hliník okolo čidla, tak budík skočí na plné kule, ale je už pozdě a motor je připařen..Jelo se bez vody..
nepropadat panice...
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Jj, bude to jak píšeš.....nicmeně nez jsem se vratil z DE tak auto opravil jiny opravař.čili nemohu napsat, jak se to dalo do kupy.děkuji moc všem a přeji malo podobnych problemu.....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

V této branži jsou problémy součástí práce, proto je také opravování různých strojů práce poměrně zajímavá, protože stroj dovede mechána pěkně vykouřit v čibuku. Kolikrát jsem slyšel výkřiky, asi zapálím výuční list a půjdu dělat přidavače k zedníkům, kde si zapamatuji poměr písek, cement, voda a budu mít klid..Chce to vydržet , protože stroj je partner, kterého neuplatíš, striktně vyžaduje vše, co potřebuje k chodu.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“