Fiat Bravo 1.6 16V r.v okolo 2000- nelze odvzdušnit okruh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo 1.6 16V r.v okolo 2000- nelze odvzdušnit okruh
Čest, bratranek sundal spodni hadici z chladice a vypustil kapalinu, ze to naplni novou.do te doby absolutne bez problemu. Nedaři se to vsak odvzdušnit, auto netopi, přehřívá se ,do chladiče jdou velke tlakové rány, odvzušnuje se to na chladiči, na hadici k topeni a na termostatu je ten plastovy zarvany tak se vždy vyšroubuje jedno či obě teplotni čidla.a stale stejny problem.při přidani otaček leti voda z nadobky proudem ven.neznate přesny postup jak to dat do pořadku?zda poloha auta - z kopce nehraje roli atd......termostat zatim venku nebyl, doposud fungoval.diky moc za postřehy.s pozdravem
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
čest, dikyza radu.ja u toho byl jen hoďku po tmě, expanzku si nevybavuji.vim jen, ze kdyz oddělam čidlo z termostatu, tak tam naleju 1.5 L vody a po nastartovani se to ztrati a jde z toho para jak z papiňaku.....shanim info bo určo to budu dělat za cca 3 týdny.....a jak to vidiš s tou polohou auta?bude to fuck?Tomas.cz píše:Jak to má řešenou expanzku, je do ní tenká odvzdušňovací hadice z různě z motoru?
Nalil bych expanzku, přes ofukovací pistoli do odvzdušňovacího čůra expanzky z kompresoru ( tlak s citem ) foukat vzduch a bubliny + vyteklý fridex jímat z odvzdušňovací hadice do nádoby.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
o.k pokud nevyjde jina moznost, budu muset.......pote dam zpravu .dikygeo píše:Pujč si nebo kup podtlakovou plničku už jsem si taky s jedním mrzákem nevěděl rady tak mě známej pujčil tohle a bylo to napoprvé ok.Někde to bylo určitě přicpaný a dokud jsem to nevypustil tak to taky makalo ale nic jsem nenašel a ani se mě moc nechtělo byl to xedos aV6 a místa nic moc.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Základní chyba- vždy je třeba vědět, kolik se vypustilo a podle toho napouštět. Natočit do expansky nějakou vysokou umělohmotnou flašku, tu naplnit kapalinou a pak odvzdušnovat , sahat na hadice, zda je tam voda, popřípadě hadici povolit a nalít tam vodu. Chce to klid a vědět, kolik chybí..Často se stane, že dotyčný naleje kapalinu . vidí hladinu k expansce a jede, budík teploty pořád leží, protože nemá vodu, tak nemá co ukazovat a jede se dál, až když se ohřeje hliník okolo čidla, tak budík skočí na plné kule, ale je už pozdě a motor je připařen..Jelo se bez vody..
nepropadat panice...
Jj, bude to jak píšeš.....nicmeně nez jsem se vratil z DE tak auto opravil jiny opravař.čili nemohu napsat, jak se to dalo do kupy.děkuji moc všem a přeji malo podobnych problemu.....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
V této branži jsou problémy součástí práce, proto je také opravování různých strojů práce poměrně zajímavá, protože stroj dovede mechána pěkně vykouřit v čibuku. Kolikrát jsem slyšel výkřiky, asi zapálím výuční list a půjdu dělat přidavače k zedníkům, kde si zapamatuji poměr písek, cement, voda a budu mít klid..Chce to vydržet , protože stroj je partner, kterého neuplatíš, striktně vyžaduje vše, co potřebuje k chodu.. 

nepropadat panice...