Stránka 1 z 1
Fiat Bravo 1.6 16V r.v okolo 2000- nelze odvzdušnit okruh
Napsal: 08 lis 2016, 06:21
od Jaroušek
Čest, bratranek sundal spodni hadici z chladice a vypustil kapalinu, ze to naplni novou.do te doby absolutne bez problemu. Nedaři se to vsak odvzdušnit, auto netopi, přehřívá se ,do chladiče jdou velke tlakové rány, odvzušnuje se to na chladiči, na hadici k topeni a na termostatu je ten plastovy zarvany tak se vždy vyšroubuje jedno či obě teplotni čidla.a stale stejny problem.při přidani otaček leti voda z nadobky proudem ven.neznate přesny postup jak to dat do pořadku?zda poloha auta - z kopce nehraje roli atd......termostat zatim venku nebyl, doposud fungoval.diky moc za postřehy.s pozdravem
Napsal: 08 lis 2016, 07:46
od Tomas.cz
Jak to má řešenou expanzku, je do ní tenká odvzdušňovací hadice z různě z motoru?
Nalil bych expanzku, přes ofukovací pistoli do odvzdušňovacího čůra expanzky z kompresoru ( tlak s citem ) foukat vzduch a bubliny + vyteklý fridex jímat z odvzdušňovací hadice do nádoby.
Napsal: 08 lis 2016, 20:07
od Jaroušek
Tomas.cz píše:Jak to má řešenou expanzku, je do ní tenká odvzdušňovací hadice z různě z motoru?
Nalil bych expanzku, přes ofukovací pistoli do odvzdušňovacího čůra expanzky z kompresoru ( tlak s citem ) foukat vzduch a bubliny + vyteklý fridex jímat z odvzdušňovací hadice do nádoby.
čest, dikyza radu.ja u toho byl jen hoďku po tmě, expanzku si nevybavuji.vim jen, ze kdyz oddělam čidlo z termostatu, tak tam naleju 1.5 L vody a po nastartovani se to ztrati a jde z toho para jak z papiňaku.....shanim info bo určo to budu dělat za cca 3 týdny.....a jak to vidiš s tou polohou auta?bude to fuck?
Napsal: 08 lis 2016, 21:50
od geo
Pujč si nebo kup podtlakovou plničku už jsem si taky s jedním mrzákem nevěděl rady tak mě známej pujčil tohle a bylo to napoprvé ok.Někde to bylo určitě přicpaný a dokud jsem to nevypustil tak to taky makalo ale nic jsem nenašel a ani se mě moc nechtělo byl to xedos aV6 a místa nic moc.
Napsal: 09 lis 2016, 19:06
od Jaroušek
geo píše:Pujč si nebo kup podtlakovou plničku už jsem si taky s jedním mrzákem nevěděl rady tak mě známej pujčil tohle a bylo to napoprvé ok.Někde to bylo určitě přicpaný a dokud jsem to nevypustil tak to taky makalo ale nic jsem nenašel a ani se mě moc nechtělo byl to xedos aV6 a místa nic moc.
o.k pokud nevyjde jina moznost, budu muset.......pote dam zpravu .diky
Napsal: 14 lis 2016, 16:46
od jericho-3
Základní chyba- vždy je třeba vědět, kolik se vypustilo a podle toho napouštět. Natočit do expansky nějakou vysokou umělohmotnou flašku, tu naplnit kapalinou a pak odvzdušnovat , sahat na hadice, zda je tam voda, popřípadě hadici povolit a nalít tam vodu. Chce to klid a vědět, kolik chybí..Často se stane, že dotyčný naleje kapalinu . vidí hladinu k expansce a jede, budík teploty pořád leží, protože nemá vodu, tak nemá co ukazovat a jede se dál, až když se ohřeje hliník okolo čidla, tak budík skočí na plné kule, ale je už pozdě a motor je připařen..Jelo se bez vody..
Napsal: 07 pro 2016, 20:50
od Jaroušek
Jj, bude to jak píšeš.....nicmeně nez jsem se vratil z DE tak auto opravil jiny opravař.čili nemohu napsat, jak se to dalo do kupy.děkuji moc všem a přeji malo podobnych problemu.....
Napsal: 08 pro 2016, 13:27
od jericho-3
V této branži jsou problémy součástí práce, proto je také opravování různých strojů práce poměrně zajímavá, protože stroj dovede mechána pěkně vykouřit v čibuku. Kolikrát jsem slyšel výkřiky, asi zapálím výuční list a půjdu dělat přidavače k zedníkům, kde si zapamatuji poměr písek, cement, voda a budu mít klid..Chce to vydržet , protože stroj je partner, kterého neuplatíš, striktně vyžaduje vše, co potřebuje k chodu..
