Fabie 1,9SDI slabě svítí volant
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabie 1,9SDI slabě svítí volant
Zdravim, dneska jsem si všimnul že i když je vypnutý a vyndaný klíček tak slabě svítí kontrolka řízení. Přes den to nejde vidět ale odjížděli jsem v noci tak jsem si toho všimnul. A ještě nesvítila jí kontrolka dobíjení tak jsem zjistil že jsou uhnilé kabely u konektoru co jdou do altíku tak jsem je opravil ,kontrolka funguje ale když nastartuju musim přidat plyn na cca 2200ot aby zhasla nevíte kde by ještě mohl být problém?Jak zhasne kontrolka auto hned dobíjí 13,9V na volnoběh a při 1800ot 14,4V. Díky moc
Žena zdědila fabii I 1,9 SDi ,napřed uplně vyhořela pojistka k pojistkové skříňce ta 120A nad baterkou,pak zakukala cívka na starteru a hned po cívce to přestalo dobíjet.........
Tak pro zajímavost,všichni víme,jak jsou na tom fabie s elektrikou,takže jsem rozmotal svazek kudy vedou drázy buzení a otáčkoměr,oba Jsem vyměníl komplet a vyřadil ten nesmyslný propojovací konektor co je u starteru.....nic,nedobíjelo to furt.....
vše jsem proměřil,ale kontrolka nezhasla,otačkoměr fungoval a samozřejmě na baterce napětí 11,5V
po zralé úvaze jsem vyndal alternátor a zavezl jej na repasy,sběrací kroužky,regulátor a ložiska za dva litry a něco,takže žádnej ranec,navíc byl hotový na druhý den. Alternátor jsem namontoval a nic......
O5 jsem vše proměřil a tvařilo se to normálně,ale nedobíjelo,kontrolka nezhasla,na baterce 11,3V při volnoběhu...... 13,8V jsem nakonec naměřil až na kontaktu na alternátoru.......takže rozborka všech silových kontaktů,smirek 1000 a kontox,pak jsem vše lehce máznul měděnkou,poskládal a už to funguje jak má.
když Jsem s tím popojížděl z dílny a do dílny,tak mi svítila kontrolka serva,někdy jo,někdy ne,teď je to bez nějaké opravy v cajku,domnívám se,že pokud je podpětí ve vozidle,ŘJ servo odstaví,aby byla elektrika na zabezpečení chodu motoru,už Jsem se s tím setkal u opelu astra
Závěrem bych chtěl jen říct,že mám i o dvacet let starší vozy a nikdy jsem nepotřeboval takové kktiny řešit
Hezké vánoce a ať Vám ropáci jezdí bez závad
Tak pro zajímavost,všichni víme,jak jsou na tom fabie s elektrikou,takže jsem rozmotal svazek kudy vedou drázy buzení a otáčkoměr,oba Jsem vyměníl komplet a vyřadil ten nesmyslný propojovací konektor co je u starteru.....nic,nedobíjelo to furt.....
vše jsem proměřil,ale kontrolka nezhasla,otačkoměr fungoval a samozřejmě na baterce napětí 11,5V
po zralé úvaze jsem vyndal alternátor a zavezl jej na repasy,sběrací kroužky,regulátor a ložiska za dva litry a něco,takže žádnej ranec,navíc byl hotový na druhý den. Alternátor jsem namontoval a nic......
O5 jsem vše proměřil a tvařilo se to normálně,ale nedobíjelo,kontrolka nezhasla,na baterce 11,3V při volnoběhu...... 13,8V jsem nakonec naměřil až na kontaktu na alternátoru.......takže rozborka všech silových kontaktů,smirek 1000 a kontox,pak jsem vše lehce máznul měděnkou,poskládal a už to funguje jak má.
když Jsem s tím popojížděl z dílny a do dílny,tak mi svítila kontrolka serva,někdy jo,někdy ne,teď je to bez nějaké opravy v cajku,domnívám se,že pokud je podpětí ve vozidle,ŘJ servo odstaví,aby byla elektrika na zabezpečení chodu motoru,už Jsem se s tím setkal u opelu astra
Závěrem bych chtěl jen říct,že mám i o dvacet let starší vozy a nikdy jsem nepotřeboval takové kktiny řešit

Hezké vánoce a ať Vám ropáci jezdí bez závad

metal my life-Zezi
Je to sráč a Felicie je proti tomu auto. Já to dělám teď, před chvíli jsem ten sráč-voňavku natočil a už kontrolka zhasla a posilovač fachčí..Docela by mne zajímalo, proč konstruktéři vymysleli tuhle hovadinu a ještě ji umístili na nejzranitelnější místo v autě...Nesmělo by mi to do baráku, Fiat je proti ní Lamborghini..Už mě ten koncern dost sere, další kus, který stojí před je Octa Laurin Klement, rotačka, najeto 200000km a já byl opitimista a pořád se jim něco sere, píská, neřadí, je to jen vylepšená Jetta , ale v horším provedení...A já jim blbec říkal, že tahle rotačka jde..Je třeba se od tohohle odpoutat a odvézt to na blízký východ... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1162
- Registrován: 23 úno 2014, 19:45
- Bydliště: kousek od prahy
Odpovědi: 0
Tak to má najeto tak leda 200 000 hoven, fabia sdi ve 200 000 žádnejma takovejma nemocna netrpí, kecáš a tvoje zkušenosti se rovnaj nule. Mám ttohle auto 10 let a koupil jsem ho s 88000 od známýho z firmy a podělaly se na tom věci za tu dobu za 10 000kč, to je u fiata roční startovný, asi bude lepší když se odebereš na fiat forum, ale tady takový nesmysly nikdo poslouchat nebude jelito


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="Domecek"]Tak to má najeto tak leda 200 000 hoven, fabia sdi ve 200 000 žádnejma takovejma nemocna netrpí, kecáš a tvoje zkušenosti se rovnaj nule. Mám ttohle auto 10 let a koupil jsem ho s 88000 od známýho z firmy a podělaly se na tom věci za tu dobu za 10 000kč, to je u fiata roční startovný, asi bude lepší když se odebereš na fiat forum, ale tady takový nesmysly nikdo poslouchat nebude jelito
Tvoje zkušenosti jsou neskonale úžasné, ale majitelé Octy L/Klement než vůz koupili s ním byli v autorizáku, a ověřovali si km, auto nechali celé prohlédnout a až pak těch 100 litrů vytáhli..Ptal se mě nový majitel, co já na to a já mu řekl, já bych zato ty prachy nedal, ale rotačka je dobrá..Ale že jsem nedržel hubu, postupně se to sralo, a koukaj na mne dnes vyčítavě..Já se vymlouval, ať to dají svému mechanikovi , že nevím co dřív..A už jsou tady zas, mechanik má o vánocích moc práce ....Mám názor, že když už někdo udržuje auto nějakou dobu, mělo by to tak zůstat, ten člověk auto zná, ví co kde měnil apod. A již to znám, najdu chybu , kterou nebudu moci zatajit a oni za ním pojedou a řeknou, že jsem řekl, že to zkurvil..A tohle já nedělám, nebudu si na někom vylepšovat ego...Původní majitel nakecal, co vše měnil a teď babo raď...Mají ještě jedno auto, Chrysler Voyager 2,5 TDi, který má 400000km a vlastně jen lejou naftu..A teď se podrž -motor je Italské výroby od firmy VM se vstřikováním Bosch ..Má cenu něco říkat? Možná bys nám mohl sdělit, v čem je Fabie I tak úžasná? Já si ničeho nevšiml, auto rezne a za jejich specializaci jako je servo a konstrukce předních ložisek bych jim dal za pět..A kdyby jsi soudruhu jen tušil, co vše jsem dal do svého Fiata, za ty leta co jej mám, sundal bys klobouk a svou Fábku pochcal...
P.S. a mimochodem, motor je v tom nevinně,jen musím zkontrolovat zda původní majitel nelhal..
Tvoje zkušenosti jsou neskonale úžasné, ale majitelé Octy L/Klement než vůz koupili s ním byli v autorizáku, a ověřovali si km, auto nechali celé prohlédnout a až pak těch 100 litrů vytáhli..Ptal se mě nový majitel, co já na to a já mu řekl, já bych zato ty prachy nedal, ale rotačka je dobrá..Ale že jsem nedržel hubu, postupně se to sralo, a koukaj na mne dnes vyčítavě..Já se vymlouval, ať to dají svému mechanikovi , že nevím co dřív..A už jsou tady zas, mechanik má o vánocích moc práce ....Mám názor, že když už někdo udržuje auto nějakou dobu, mělo by to tak zůstat, ten člověk auto zná, ví co kde měnil apod. A již to znám, najdu chybu , kterou nebudu moci zatajit a oni za ním pojedou a řeknou, že jsem řekl, že to zkurvil..A tohle já nedělám, nebudu si na někom vylepšovat ego...Původní majitel nakecal, co vše měnil a teď babo raď...Mají ještě jedno auto, Chrysler Voyager 2,5 TDi, který má 400000km a vlastně jen lejou naftu..A teď se podrž -motor je Italské výroby od firmy VM se vstřikováním Bosch ..Má cenu něco říkat? Možná bys nám mohl sdělit, v čem je Fabie I tak úžasná? Já si ničeho nevšiml, auto rezne a za jejich specializaci jako je servo a konstrukce předních ložisek bych jim dal za pět..A kdyby jsi soudruhu jen tušil, co vše jsem dal do svého Fiata, za ty leta co jej mám, sundal bys klobouk a svou Fábku pochcal...

P.S. a mimochodem, motor je v tom nevinně,jen musím zkontrolovat zda původní majitel nelhal..
nepropadat panice...