Fabie 1,9SDI slabě svítí volant

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Fabie 1,9SDI slabě svítí volant

Příspěvek od Kolik »

Zdravim, dneska jsem si všimnul že i když je vypnutý a vyndaný klíček tak slabě svítí kontrolka řízení. Přes den to nejde vidět ale odjížděli jsem v noci tak jsem si toho všimnul. A ještě nesvítila jí kontrolka dobíjení tak jsem zjistil že jsou uhnilé kabely u konektoru co jdou do altíku tak jsem je opravil ,kontrolka funguje ale když nastartuju musim přidat plyn na cca 2200ot aby zhasla nevíte kde by ještě mohl být problém?Jak zhasne kontrolka auto hned dobíjí 13,9V na volnoběh a při 1800ot 14,4V. Díky moc
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Se ti oprava moc nepodařila nejde buzení, v těch otáčkách už se altík nabudí sám.
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Příspěvek od Kolik »

Spíš proč prosvítá to řízení. Kabel na buzení bude teda nejspíše uhnilý ještě někde, možná lepší natáhnout rovnou nový.
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Chyba ve svazku, bud dole u serva nebo vzadu za baterkou, jak je ten ohyb u nosníku. Tam to hnije jedna radost.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

zhnity zvazok v ohybe pri nosniku...klasika u fabie
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zezii
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2010, 23:09
Bydliště: Prušánky

Příspěvek od Zezii »

Žena zdědila fabii I 1,9 SDi ,napřed uplně vyhořela pojistka k pojistkové skříňce ta 120A nad baterkou,pak zakukala cívka na starteru a hned po cívce to přestalo dobíjet.........
Tak pro zajímavost,všichni víme,jak jsou na tom fabie s elektrikou,takže jsem rozmotal svazek kudy vedou drázy buzení a otáčkoměr,oba Jsem vyměníl komplet a vyřadil ten nesmyslný propojovací konektor co je u starteru.....nic,nedobíjelo to furt.....
vše jsem proměřil,ale kontrolka nezhasla,otačkoměr fungoval a samozřejmě na baterce napětí 11,5V
po zralé úvaze jsem vyndal alternátor a zavezl jej na repasy,sběrací kroužky,regulátor a ložiska za dva litry a něco,takže žádnej ranec,navíc byl hotový na druhý den. Alternátor jsem namontoval a nic......
O5 jsem vše proměřil a tvařilo se to normálně,ale nedobíjelo,kontrolka nezhasla,na baterce 11,3V při volnoběhu...... 13,8V jsem nakonec naměřil až na kontaktu na alternátoru.......takže rozborka všech silových kontaktů,smirek 1000 a kontox,pak jsem vše lehce máznul měděnkou,poskládal a už to funguje jak má.
když Jsem s tím popojížděl z dílny a do dílny,tak mi svítila kontrolka serva,někdy jo,někdy ne,teď je to bez nějaké opravy v cajku,domnívám se,že pokud je podpětí ve vozidle,ŘJ servo odstaví,aby byla elektrika na zabezpečení chodu motoru,už Jsem se s tím setkal u opelu astra

Závěrem bych chtěl jen říct,že mám i o dvacet let starší vozy a nikdy jsem nepotřeboval takové kktiny řešit

(wallbash)

Hezké vánoce a ať Vám ropáci jezdí bez závad 8)
metal my life-Zezi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to sráč a Felicie je proti tomu auto. Já to dělám teď, před chvíli jsem ten sráč-voňavku natočil a už kontrolka zhasla a posilovač fachčí..Docela by mne zajímalo, proč konstruktéři vymysleli tuhle hovadinu a ještě ji umístili na nejzranitelnější místo v autě...Nesmělo by mi to do baráku, Fiat je proti ní Lamborghini..Už mě ten koncern dost sere, další kus, který stojí před je Octa Laurin Klement, rotačka, najeto 200000km a já byl opitimista a pořád se jim něco sere, píská, neřadí, je to jen vylepšená Jetta , ale v horším provedení...A já jim blbec říkal, že tahle rotačka jde..Je třeba se od tohohle odpoutat a odvézt to na blízký východ... :(
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Tak to má najeto tak leda 200 000 hoven, fabia sdi ve 200 000 žádnejma takovejma nemocna netrpí, kecáš a tvoje zkušenosti se rovnaj nule. Mám ttohle auto 10 let a koupil jsem ho s 88000 od známýho z firmy a podělaly se na tom věci za tu dobu za 10 000kč, to je u fiata roční startovný, asi bude lepší když se odebereš na fiat forum, ale tady takový nesmysly nikdo poslouchat nebude jelito







(hm)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Domecek"]Tak to má najeto tak leda 200 000 hoven,

jenže ty víš zas hovno o tom kde ta fábka parkovala, na jakým trávníku a pod kterým stromem a z jaké povodně byla vytažena,

i o tom ta elektrárna je (hm)
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2007, 14:50

Příspěvek od dejdar »

Obrázek
Obrázek
Před 14 dny jsem dělal tuhle Fabii, rok 2001, první majitel, najeto pouho pouhých 37 tis km.
Zezii
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2010, 23:09
Bydliště: Prušánky

Příspěvek od Zezii »

To ta co má žena je podle toho úplná luxuska
metal my life-Zezi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

[quote="Domecek"]Tak to má najeto tak leda 200 000 hoven, fabia sdi ve 200 000 žádnejma takovejma nemocna netrpí, kecáš a tvoje zkušenosti se rovnaj nule. Mám ttohle auto 10 let a koupil jsem ho s 88000 od známýho z firmy a podělaly se na tom věci za tu dobu za 10 000kč, to je u fiata roční startovný, asi bude lepší když se odebereš na fiat forum, ale tady takový nesmysly nikdo poslouchat nebude jelito

Tvoje zkušenosti jsou neskonale úžasné, ale majitelé Octy L/Klement než vůz koupili s ním byli v autorizáku, a ověřovali si km, auto nechali celé prohlédnout a až pak těch 100 litrů vytáhli..Ptal se mě nový majitel, co já na to a já mu řekl, já bych zato ty prachy nedal, ale rotačka je dobrá..Ale že jsem nedržel hubu, postupně se to sralo, a koukaj na mne dnes vyčítavě..Já se vymlouval, ať to dají svému mechanikovi , že nevím co dřív..A už jsou tady zas, mechanik má o vánocích moc práce ....Mám názor, že když už někdo udržuje auto nějakou dobu, mělo by to tak zůstat, ten člověk auto zná, ví co kde měnil apod. A již to znám, najdu chybu , kterou nebudu moci zatajit a oni za ním pojedou a řeknou, že jsem řekl, že to zkurvil..A tohle já nedělám, nebudu si na někom vylepšovat ego...Původní majitel nakecal, co vše měnil a teď babo raď...Mají ještě jedno auto, Chrysler Voyager 2,5 TDi, který má 400000km a vlastně jen lejou naftu..A teď se podrž -motor je Italské výroby od firmy VM se vstřikováním Bosch ..Má cenu něco říkat? Možná bys nám mohl sdělit, v čem je Fabie I tak úžasná? Já si ničeho nevšiml, auto rezne a za jejich specializaci jako je servo a konstrukce předních ložisek bych jim dal za pět..A kdyby jsi soudruhu jen tušil, co vše jsem dal do svého Fiata, za ty leta co jej mám, sundal bys klobouk a svou Fábku pochcal... :)
P.S. a mimochodem, motor je v tom nevinně,jen musím zkontrolovat zda původní majitel nelhal..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“