1,8 TSI 118 kw problém vodní pumpy

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Bydliště: Hlučín

1,8 TSI 118 kw problém vodní pumpy

Příspěvek od zaja.cz »

Kluci, na Octavii 2, TSI, CDAA r.v. 2010 mi kape z vodní pumpy chladící kapalina. (nelze přesně určit odkud-je tam prd vidět)
Chci se zeptat zda měníte celý díl i s platovým domečkem termostatu-díl č. 06H121026DC za 4914,- v autorizáku.
Nebo jen samotnou vodní pumpu (jen tu polovinu za cca 1500,- -origo díl v autorykl.cz, 910,- Graf a podobně) ????
Plastový domek termostatu byl prý modifikován z důvodu, že první verze nějak praskala nebo co. (jen nevím která verze je již OK)
Prosím poraďte. :-)
Obrázek
Obrázek
Golf IV TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj celou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial je komora vodnej pumpy bakelitova, tak celu. Ten bakelit je totiz vplyvom teploty zkrehnuty a pri vymene praskne co si samozrejme nevsimnes a mas o problem postarane. Niektore aftermarket pumpy maju tu komoru z hlinika, potom uz staci vymenit iba samotnu vodnu pumpu. Aspon ja to tak robim ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak všechny 1.8/2.0 TSI řady EA888 maj bakelitovej (Duroplast) celek včetně vrtulky třeba od ROSe, třetí generace navíc včetně šoupátek/stavítek ... U první a druhé generace se nechá dát i samostatná vrtulka, ale to je vždy aftermarket (ale i v tom nevidím problém), ani ty skoda-dily nedaj nic jinýho než Graf, teprve u třetí generace začali samostatnou vrtulku dávat i u koncernu a samotnou ji také mění. Jo, plast co nahradil/nahradí plech ...

Viz fotky nahoře, teprve poslední verze OEM pump maj přírubu pod vrtulkou kovovou, všechny předchozí byly komplet z Duroplastu. Často tečou jen přes drenáž, místo mechanickýho těsnění tam cpou gufírka, třeba tyto
http://www.vr-automotive.eu/dichtungen20.html

http://www.ros-coburg.de/xist4c/web/Zpr ... _8229_.htm
http://www.ros-coburg.de/xist4c/downloa ... _7547_.pdf
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“