Stránka 1 z 2
Bez výkonu Renault Megane 1.6 16V, 2004 (VYŘEŠENO)
Napsal: 11 led 2017, 21:58
od fuzzyi
Pánové rád bych Vás požádal o radu.
Dnes jsem dovezl Megane 1.6 točník 2004.
Problém je, že auto je líné a těžko se zvedá do otáček. Musím ho točit aby jel. V kopci musím výrazně podřazovat. Trojku točím až do 70km. Čtverka nepobere rozjezd 60km. Plyn na podlaze a otáčky drží, nebo jen pomalu stoupají. Mírný kopec dolů a do otáček jde. Dálnici dal i 170, ale jakmile trochu stoupání jako by neměl vůbec výkon..
Na co se zaměřit?
Děkuji
EDIT: Asi to nemá s tím nic společného, ale palubní PC píše chybu ABS, ESP. (když brzdím tak funguje). Údajně bolest u meganu čidla ABS.
Napsal: 11 led 2017, 22:09
od syncon
ucpanej kat
Napsal: 12 led 2017, 08:30
od fuzzyi
děkuji
Nějaké zkušenosti z čištěním? Dnešní emise kat off těžko pustí, takže zbývá čistit, nebo výměna.
Viděl jsem čištění bez demontáže pomocí nějaké s*ačky, nebo vyprat tlakově horkou vodou a čističem?
Pak otázka jestli má smysl vůbec zkoušet čistit. Vrakáč je jak sázka do loterie..
Cenově se nový pohybuje kolem 6000,-

Napsal: 12 led 2017, 09:19
od roman1648
To si asi pletes s DPF
Kat na benzinu bude rozteklej...
Novou druhovyrobu treba Bossal nebo Walker a je to nevo starsi ale ten da kazdej do vykupu radsi...

Napsal: 12 led 2017, 09:30
od fuzzyi
Viděl jsem nějaké videa jak to čistí.
Takže půjdu na "jistotu" a koupím nový z druhovýroby
Umíte někdo nabídnout?

Napsal: 12 led 2017, 10:43
od roman1648
Bosal je kolem 4000 myslim
Napsal: 12 led 2017, 11:32
od fuzzyi
nemůžu najít který je to typ. Plní EURO 4
je to 1.6 16V, ale ten je až od 05/05 a auto je 05/04

Napsal: 12 led 2017, 11:47
od Marek001
Na a aj vies teda že to je na 100% KAT alebo ho ides len tak na skúšku meniť?

Napsal: 12 led 2017, 12:13
od fuzzyi
Janě že nevím. Budu muset nechat prohlédnout celý výfuk včetně katu.
Stává se, že je potrubí ucpáno i v jiných místech, nebo tohle můžu vyloučit?
Stále tam je ta chyba ABS, ESP. Pokud může nějak omezit výkon motoru.
Vyloučil bych ji, protože jde točit v celém rozsahu otáček.
Dále sání, ale to se zdá být v pořádku. Filtr jsem neviděl, ale předpokládám, že by takto razantně nesnížil výkon
děkuji za nápady
Napsal: 12 led 2017, 17:47
od bepa
Já bych to viděl spíš že to auto nejede ani když je vpořádku je to hold mrdka těška a línej motor
To japonec v 1,6 si maka jinak
Napsal: 12 led 2017, 19:23
od fuzzyi
bepa: 82kW na 1250kg je myslím dostatečný výkon. Auto opravdu nejde do otáček.
Lze zjistit funkčnost lambda sond? Napadá mě snímač absolutního tlaku (vyšší tlak, vyšší zatížení motoru a tedy více paliva...). Zapalovací cívky (může se stát, že jsou špatné dvě?)...
Nechci měnit půl auta pokus omyl..

Napsal: 12 led 2017, 19:30
od roman1648
Nic ve zlem ale pokud nevis co a jak tak budes akorat menit a zkouset..
Napsal: 12 led 2017, 19:50
od fuzzyi
ok
Napsal: 20 led 2017, 16:55
od fuzzyi
Auto opraveno.. dvě cívky na výměnu a jezdí jak má.
Děkuji za pomoc
Napsal: 20 led 2017, 17:29
od slovacek.milos
fuzzyi píše:Auto opraveno.. dvě cívky na výměnu a jezdí jak má.
Děkuji za pomoc
a to nemáš diagnostiku? ta ti prozradí minimálně že ti vynechává zapalování některého válce neli přímo zapalko přislušného válce zkrat
