Stránka 1 z 1

Logování

Napsal: 14 led 2017, 14:00
od Sojka práskačka
Zdravím, mohl by mi někdo prosím vysvětlit co se kontroluje na grafu kterej mi vznikne po nalogovaní. Jak z toho poznám třeba jestli je váha vzduchu k.o. nebo regulace turba...Podle čeho se řídit atd. Moc se v tom nevyznám Přikládám odkaz na můj log. Je na 4 po dálnici, motor ASV, vše původní.... Děkuju.
http://leteckaposta.cz/280778758[img]ht ... na_4_2.jpg[/img]

Re: Logování

Napsal: 14 led 2017, 15:33
od Pavol1981
Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi

Re: Logování

Napsal: 14 led 2017, 16:53
od Sojka práskačka
Pavol1981 píše:Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi
Děkuju za odpověď, podle čeho jsi to poznal? :D Mě moc neni jasný, co který zkratky znamenají. Nikde jsem to tu nenašel. Engine speed - otáčky motoru, MAF (Specified)- netuším, Maf (actual) - netuším, Egr duty cycle - otevírání egr ventilu, Maf sensor - Netuším, Atmos pressure - něčeho tlak, Mainfold pressure - Tlak v sání, Throttle - plynový pedál, Specified map - netuším, Actual Map - netuším, D cycle Map v % - Netuším, něco co v % :) Je mi jasný že to jsou hodnoty ze snímačů, ale co k čemu patří a kolik je v normě, nepoznám... :D

Napsal: 14 led 2017, 18:25
od Pája 19
MAF je hmotnost vzduchu. MAP je tlak vzduchu.
Actual je aktuální hodnota, Specified je jednotkou očekávaná hodnota.
Atmos pressure je atmosférický tlak a D cyce MAP je otvírání N75 ventilu.

Napsal: 14 led 2017, 19:41
od Sojka práskačka
Pája 19 píše:MAF je hmotnost vzduchu. MAP je tlak vzduchu.
Actual je aktuální hodnota, Specified je jednotkou očekávaná hodnota.
Atmos pressure je atmosférický tlak a D cyce MAP je otvírání N75 ventilu.
Jestli tomu rozumím správně, musí se aktuální hodnota blížit co nejblíže k očekáváné hodnotě? Maf senzor je pro kontrolu váhy vzduchu a Map senzor pro regulaci turba? Nebo je to nesmysl? Kolik je ještě v normě? Jaký vliv na to potom ještě má Atmosferický tlak a otevírání N75 ventilu. Děkuju!

Napsal: 14 led 2017, 23:58
od Petr Játi
Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím

Napsal: 15 led 2017, 07:53
od Car diag
Petr Játi píše:Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím
Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistej (rofl)

Napsal: 15 led 2017, 18:57
od Sojka práskačka
Car diag píše:
Petr Játi píše:Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím
Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistej (rofl)
Nedělejte mi v tom zmatky (rofl)

Napsal: 15 led 2017, 21:39
od UchoTD
atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.

Napsal: 15 led 2017, 22:53
od Sojka práskačka
UchoTD píše:atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
Myslel jsem si to díky. Konečně se v tom grafu trochu začínám vyznat.
Když teda chci zkontrolovat váhu vzduchu, nechám si v grafu jen MAF actual a MAF Sensor Pokud je rozdíl nad 200 - 250mg méně tak je k.o.
MAF Specified ukazuje stále 850mg. Toho si asi nevšímat, nevim co to znamená.

A pokud kontroluji Turbo. Tak je důležitý Mainfold pressure - nesmí překročit horní hranici. Jinak to skočí do nouzáku apod. Znamená tedy že nejde regulace a turbo tlačí pořád naplno. Závada - nefunkční regulace, prodřená podtlakova hadička, vadný ventil N75 atd.

Specified Map a Actual Map zde poznám jak funguje regulace, jestli nezadrhává.

Dá se z toho ještě něco vyčíst, nebo to píšu úplně blbě. Když tak mě opravte.

Napsal: 16 led 2017, 14:09
od Petr Játi
Lol

Napsal: 16 led 2017, 14:11
od Petr Játi
Co chceš se dá vyčíst musíš jen vědět jaký oddíl. :):) Hoď si to do češtiny a máš klid :) Jinak atmos. může být atmosférický tlak nebo zdvih takže... a určitě bude atmosférický tlak 950mbar ??

Napsal: 16 led 2017, 15:10
od Sojka práskačka
Petr Játi píše:Co chceš se dá vyčíst musíš jen vědět jaký oddíl. :):) Hoď si to do češtiny a máš klid :) Jinak atmos. může být atmosférický tlak nebo zdvih takže... a určitě bude atmosférický tlak 950mbar ??
To bych se chtěl taky jednou naučit.... ale zatím jsem moc daleko nepostoupil. Log jsem udělal, ale nevím co z něho vyčíst. Auto určitě nejede tak jako dříve... :/