Stránka 1 z 2

rozdíl mezi AVF a AWX

Napsal: 23 led 2017, 14:00
od pitrisek
Chlapi, je nějaký rozdíl mezi těmito motory? Jde o špatný studený starty, dlouho točí , spodek je AWX a hlava z AVF. Hlava po GO sedla vstřiků převložkována vstřiky nastavený na 220 stupnu. Tlaky ok . Děkuji

Napsal: 23 led 2017, 17:17
od Jarda S.
hlavy na PD jsou stejný (hm)

Napsal: 23 led 2017, 17:51
od TomášTDI
jaký je stav tandemového čerpadla?

Napsal: 23 led 2017, 18:12
od TDI tech
AVF je uz novsi motor Euro3 ma mensie vstreky a 6Q prevodovku

Napsal: 23 led 2017, 20:38
od Marek77
AWX je taky Euro3.

Rozdíl je v průběhu točivého momentu. AWX má oříznutou špičku maxima, takže maximum točivého momentu je 285 Nm / 1750-2500 rpm, zatímco AVF má 310 Nm / 1900 rpm.

Napsal: 23 led 2017, 21:44
od Jarda S.
to má kvuli spojce a převodovce, awx má jenom 5q, avf má 6q

Napsal: 23 led 2017, 22:49
od Marek77
AVF v Superbu byl pouze s automatem, manuál 6q neexistoval (možná v jiných vozech - Passat apod., to nevím).

Napsal: 24 led 2017, 09:27
od pitrisek
Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty

Napsal: 24 led 2017, 09:30
od Car diag
Marek77 píše:AVF v Superbu byl pouze s automatem, manuál 6q neexistoval (možná v jiných vozech - Passat apod., to nevím).
AVF v Passatu se šestikvaltrm je už od 2001 dokonce i 4motion, ale viděl jsem ho i v Superbu AVF nanualni 6q. Teda jestli to nebylo předělaný,ale byl tam ;)
Každopádně ty motory jsou záměny bez úprav, rozdíl je jen ve spojce.

Napsal: 24 led 2017, 09:40
od Car diag
pitrisek píše:Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty
Jasně že se musí vytvořit tlak mezi tandemem a vstriky, nebo spíš tam musí zůstat.
Měřil jsi tlaky válců ?
Můžou být načté i vstřiky, podle korekce toho moc nepoznáš.
Mel jsem na dílně passata korekce kolem 2,5 všechny čtyři a chytal na brnk necukal a jel jako z praku😀

Napsal: 24 led 2017, 09:54
od Jirka.
AVF a AWX měly jiné vstřiky, jestli tam dal někdo hlavu i se vstřikama tak může být problém v tom

Napsal: 24 led 2017, 09:59
od Car diag
Jirka. píše:AVF a AWX měly jiné vstřiky, jestli tam dal někdo hlavu i se vstřikama tak může být problém v tom
Máš pravdu že byli jiný čísla ale dali se zaměnit bez úpravy softu
V tom bych problém neviděl.

Napsal: 24 led 2017, 11:30
od tantor-bn
Mame b5.5 tiež. Motor awx ale rj z avf (menil sa) a v -20 tazko startovalo. Vymenili sa zhavice a uz je len -10 a to startuje zatial.. :-D

Napsal: 24 led 2017, 11:43
od Car diag
tantor-bn píše:Mame b5.5 tiež. Motor awx ale rj z avf (menil sa) a v -20 tazko startovalo. Vymenili sa zhavice a uz je len -10 a to startuje zatial.. :-D
V -20°C těžko startují i nová auta na 5,5 je dobrý ze vůbec nastartovala (rofl)
Jak říkám, vstriky,motory,jednotky jsou záměny.

Napsal: 24 led 2017, 12:11
od tantor-bn
Moja ibiza v -20 štartovala v klude.