
Peugeot 407 2.0 HDI 100KW RHR núdzový režim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 407 2.0 HDI 100KW RHR núdzový režim
Pozdravujem prosím viete mi poradiť dneska pri predbiehaní s autom cuklo a stratilo výkon zasvietila orandžová kontrolka motora po napojení na diagnostiku napísalo toto. čo je na fotke, keď vypnem a naštartujem tak ide zasa dobre, pokial mu nepridám plný plyn tak zatiahne aj ide asi 1 km a potom zasa ho hodí do nuzového režimu. Ďakujem za rady. 3 mesiace do zadu mi menili DRV ventil na čerpadle.


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
slovacek.milos píše:těžko říct ale kazí se měnič tlaku na ovládání turba, zkus ho vytáhnout a prolít nějakým čističem a připojování na 12V pokud se to spravá budeš muset koupit nový závada se časem bude opakovat
Dneska som to vymontoval takže zasekával zajtra objednám druhý a Prosím ťa chyba 1198 je len dôsledok zlého regulovania turba ? je to prietok paliva to je DRV ventil? na čerpadle tá chyba ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak to zkus vrátit ten bajpas, ted nevím tento systém nemá regulátor tlaku, tlak řídí tak že omezuje palivo do čerpadla je to tak?Fenix9555 píše:toto je systém bez čerpadla v nádrži,
a ešte niečo toto všetko začalo robiť po tom ako som urobil baypas filtra, mohlo vcucnuť nejakú nečistotu do čerpadla ? alebo je sitko ešte aj v nádrži.
už som to vrátil filter som vymenil nový, neviem ti povedať ale je to presne to isté čo je na foto a ten ventil na pozicií 2 sa menil pred 2 mesiacmi že by ho zasa odvalilo ?slovacek.milos píše:tak to zkus vrátit ten bajpas, ted nevím tento systém nemá regulátor tlaku, tlak řídí tak že omezuje palivo do čerpadla je to tak?Fenix9555 píše:toto je systém bez čerpadla v nádrži,
a ešte niečo toto všetko začalo robiť po tom ako som urobil baypas filtra, mohlo vcucnuť nejakú nečistotu do čerpadla ? alebo je sitko ešte aj v nádrži.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33532
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Dneska, čerpadlo vybraté do polky rozobraté vysaté podtlakom, vyčistené, vymenil sa aj spodný ventil, takže obidva ventily sú vymenené na čerpadle, po založení sa chyba opakuje, ostáva mi už iba samotné vstrekovacie čerpadlo, alebo snímač tlaku na reily na rampe ? v plnej zátaži tlak na reily ukazuje 92380,0 kPa ale to už je v nudzaku pred nudzovím to nestihne zmerať. na voľnobehu to má 4-8 bar.
Všimol som si že auto keď vypínam tak asi pol sekundy beží po tom ako otočím kluče až potom spadnú otáčky a vypne ho
Všimol som si že auto keď vypínam tak asi pol sekundy beží po tom ako otočím kluče až potom spadnú otáčky a vypne ho
Chalani Tak dneska idem na stavivá po beton nahádžem do kufru 5 vriec malty, idem si tak po rýchlostnej ceste dupnem tomu a čo sa stalo 190 na tacháči a žiadny nudzak, tak som prišiel domov, vyhádzal som s kufra všetko von, sadnem naštartujem, idem prvý krát zošlapnem plyn na podlahu zasa ide ako gula celý natešený že sa to opravilo samo
idem domov a zrazu Engine depolution fault a núdzový režim.
takže to bude len nejaká elektronická chyba ?? čerpadlo nemôže byť KO keď sa to takto správa, alebo sa mýlim ? vždy keď vyhodí do nudzaku nejde ani Video mode, a sem tam píše skrat na snímač parkovací asistent je na lavú strenu vzadu buchnuté a snímač spadol do narazniku tak teraz začal dosť blbnuť, nemôže to spôsobovať ten skrat ?

