výfuk na felici

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

výfuk na felici

Příspěvek od jeansx »

Potřebujup poradit. Namontoval jsem do Felicie 1,9 D turbo a ted řešim problém jestli má být ve výfuku kat nebo ne? Někde jsem slyšel, že musí mít turbo nějaký odpor jinak se bude přetáčet. Neví te jak to je?
Uživatelský avatar
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda

Re: výfuk na felici

Příspěvek od TDI GT »

jeansx píše:Potřebujup poradit. Namontoval jsem do Felicie 1,9 D turbo a ted řešim problém jestli má být ve výfuku kat nebo ne? Někde jsem slyšel, že musí mít turbo nějaký odpor jinak se bude přetáčet. Neví te jak to je?
bych se bál... do mbčka davat turbo... (oni vědeli proč ho tam nedaj sami... )
corsa 1.5 T D JOY

Obrázek
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Určitě tam žádnej kat nedávej, turbu tím jedině prospěješ. Přetáčet se bude, pokud ti nebude fungovat regulace plnícího tlaku a ta nemá s katem nic společnýho.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
DeutzPetr
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 11 zář 2007, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Němčice

Příspěvek od DeutzPetr »

jeansx:ze zkušeností ti můžu říct ze to ten motor moc dlouho nevydrží :(
VW Golf III 1Z
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Myslim si ze pro turbo by bylo nejlepsi tam nemit zadnej vejfuk, protoze T nama mit zadnej protitlak. ;)
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

no netvrdil bi som ze ten motor moc nevidrzi (rofl)
na jar som to upravil ja a mam cca 13 000Km od upravy a davam mu pooriadne zabrat a zatial slape ako hodinky. kat som dal prec a prvy diel vyfuku mam z antikorovej rury 52mm. egr som ties vyhodil.

caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jasně, že drží a mnohem víc než má rastikos
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

RASTIKOS píše:no netvrdil bi som ze ten motor moc nevidrzi (rofl)
na jar som to upravil ja a mam cca 13 000Km od upravy a davam mu pooriadne zabrat a zatial slape ako hodinky. kat som dal prec a prvy diel vyfuku mam z antikorovej rury 52mm. egr som ties vyhodil.

caoo
to je OK,idealni by byla ta roura 52mm az dozadu.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

ok tak já to vyzkoušim trubku jsem tam dal právě taky. Vezmu to schválně na brzdu a změřím to
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jeansx píše:ok tak já to vyzkoušim trubku jsem tam dal právě taky. Vezmu to schválně na brzdu a změřím to

to jsem zvědav, kamoš též na 1.9D oturbil (veškeré přidané komponenty z 1.6TD) a naměřil 106k a 240Nm, jenže mu nestačilo dávat čerpadlo, od 3tis. ot bez kouře, tlak 1.1b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

iTD ako riesil ten tvoj kamos spojku???

ja mam tlak cca 0.8BAR a kym som nezosustruzil zo zotrvaku tak to na 3.4.a5ke smikalo
to bi ma hodne zaujimalo

ja nemam moznost to odbrzdit ale jeden kamos co sa venuje profesionalne upravam sa natom vozil a tvrdil ze to ma 200Nm.

caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

převodovka i spojka TDi (myslím že to bylo z Venta)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

iTD: asi nebudes vediet rok vyroby a kod motora toho venta.
bolo toho treba vela prerobit km tam napasoval tu prevodovku
dik cawes
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Což ono převodovku ve stylu VW na 1.9 D/TD dáš snadno, aky si všimni že na té klasické škdoovácké zpřevodované pro 1.9D je přišroibováno litinové mezikruží.
Problém nastane s uchycením i když to by nebyl největší problém ale hlavně s poloosama.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“