Stránka 1 z 3

Teplý motor VW nestartuje

Napsal: 17 zář 2007, 12:12
od Jendabodie
Mám dotaz, už se to tu probíralo taky vícekrát, ale u mě je asi ještě trošku jiný problém. Mám Golf IV Variant TDi 66 kW a mám následující problém. Když startuju studený motor, tak to chytne hned, ale když startuju teplý, tak to točí dost dlouho než naskočí. Přičemž se startér točí stejně vydatně jako u studeného motoru. Zkoušel jsem odpojit i čidlo teploty (jak zde bylo zmiňováno), ale startovalo to úplně stejně dlouho. Víte někdo kde je zakopaný pes? (wallbash) Díky za rady. Honza

Napsal: 17 zář 2007, 12:41
od sky59
a aky snimac si odpojil?

mas moznost zmerat prud do zhavicov? budes si musiet poziciak kliestovy DC ampermeter..... neviem ci ho zozenies

ja si myslim, ze ti to nezhavi ak je uz teply motor...

a ak je horuci motor? po jazdem, stojaci menej ako par minut...?
vtedy zrejme naozaj nezhavi a mal by chytit

Napsal: 17 zář 2007, 12:55
od tomáš karbus
blbost to musí chytit i studený bez žhavení odpoj čidlo teploty u hlavy a nanic nečekej hned otoč klíčkem a startuj nečekej na žhavení a nanic a napiš jestli to hned čaplo

Napsal: 17 zář 2007, 13:44
od rusty
nebo dynamický předvstřík seřídit. ohřát a na vagu zkontrolovat.

Napsal: 17 zář 2007, 15:32
od tomáš karbus
hm on ale píše, že to studený je v poho, kdyby to byl předvtřik tak to chytne hůř studený a pokud je moc blbej tak do šeda zahulí

Napsal: 17 zář 2007, 15:48
od Fantik
Jestli je starter, baterka OK a nepomáhá ani odpojení teplotního čidla tak bude asi vyběhané čerpadlo.

Napsal: 17 zář 2007, 16:14
od Čmoud
Měl jsem stejný problém na G4 66kw, najeto 210000,myslel jsem že startér točí v pohodě, ale opak byl pravdou. Nechal jsem ho repasovat, zvýšil jsem startovací dávku a golf chytá za tepla na drnk. Pokud máš vše ok, tak jedině čerpadlo :(

Napsal: 17 zář 2007, 16:30
od Adík
Hosi mam stejny problem s Oktavkou TDI 81kw, tepla hroznou dobu toci a nechce naskocit radej mi at tam dam starter od Valea ten ma vetsi otacky a prej to pomuze, ja tam mam od Bosche asi nejspis puvodni a je to rok 1999, tento tyden budu mit ten starter tak pak vam dam vedet jestli mi to pomohlo doufam ze jo jinak pak uz nevim, jo a cidlo na hlave jsem mel vypojeny a chytlo to hned za tepla tak nevim. :( . jsem zvedav co udela ten novej starter od Valea snad me potesi :)

Napsal: 17 zář 2007, 16:41
od Jendabodie
No hele, tak až tam dáš ten starter od Valea, tak dej pak info jestli to pomohlo, jů? To jsi kupoval novej? Na kolik peněz tě vyšel. Ještě jednou zkusím kouknout na to teplotní čidlo, to co jsem rozpojil já, tak to bylo v sací rouře, když koukám do motoru, tak v té co je po pravé straně a jde od předu k motoru. Díky

Napsal: 17 zář 2007, 18:25
od Adík
Jasne dam ti vedet, ale jeste ho nemam doma schani mi ho jeden kluk normalne stoji okolo 4500kc co jse nasel na netu ja mam slibeno za 2500kc novej tak doufam ze to vyde. Mel bych ho mit behem toho to tydnu. No a to cidlo jsem odpojoval na pravo z hlavy jak vede vyvod na vodu a nim jsou nahore tri zhavicky a ze zadu je to cidlo, tak to mam ja nevim zda mas stejnej typ. Pak ti dam vedet jak to startuje a kolik jsem za nej presne dal penez.

Napsal: 17 zář 2007, 21:15
od tomáš karbus
jak se to čidlo odpojí tak bez pauzi prostě otoč klíček a takhle vyběhlá hlava to už by stejně uchcával i za jízdy

Napsal: 18 zář 2007, 06:51
od sky59
tomáš karbus píše:jak se to čidlo odpojí tak bez pauzi prostě otoč klíček a takhle vyběhlá hlava to už by stejně uchcával i za jízdy
moze mi to prosim niekto prelozit? :-))

Napsal: 18 zář 2007, 08:51
od Bugs.Bunny
Jendabodie píše:No hele, tak až tam dáš ten starter od Valea, tak dej pak info jestli to pomohlo, jů? To jsi kupoval novej? Na kolik peněz tě vyšel. Ještě jednou zkusím kouknout na to teplotní čidlo, to co jsem rozpojil já, tak to bylo v sací rouře, když koukám do motoru, tak v té co je po pravé straně a jde od předu k motoru. Díky
Asi by pomohlo odpojit to správné teplotní čidlo. (LOL) Boční vývod z hlavy a pokud koukáš na motor není to čidlo vidět. Musíš se podívat směrem jakoby od posilovače brzd.

Napsal: 18 zář 2007, 13:55
od Lukas.J.J
Já bych se u toho zeptal na trošku jinou věc a to proto, že mi to mizerně startuje teplý, studený o trochu líp, ale taky nic moc, navíc kolísá volnoběh, tudíž mám podezření na čerpadlo. V případě, když se dělá repas čerpadla, co se v něm všechno mění? Resp. spíš by mě zajímalo, co to tak vyjde včetně přibližné ceny za práci? (hm) Nebudu brát samozřejmě "autorizovaný" servis.

Napsal: 18 zář 2007, 15:23
od Bugs.Bunny
Lukas.J.J píše:Já bych se u toho zeptal na trošku jinou věc a to proto, že mi to mizerně startuje teplý, studený o trochu líp, ale taky nic moc, navíc kolísá volnoběh, tudíž mám podezření na čerpadlo. V případě, když se dělá repas čerpadla, co se v něm všechno mění? Resp. spíš by mě zajímalo, co to tak vyjde včetně přibližné ceny za práci? (hm) Nebudu brát samozřejmě "autorizovaný" servis.
Asi by bylo dobré to nechat zkouknout pomocí vagu. Zkontrolovat předvstřik a také množství vstřikovaného paliva, případně zvýšit startovací dávku. Teprve až by to nepomohlo bych přemýšlel o repasi čerpadla.