
link:
http://www.geocities.com/tech4tdi/
V menu vyberte "Dead MAF booster".
Nastavenie buď cez VAG alebo voltmetrom, treba zmerať napätie na správnom BOSHi v 3.000 otáčkach pod záťažou, nie voľnobeh a toto napätie nastaviť potom na module pomocou trimru ... prinajhoršom trimer do polovice dráhy, otestovať a potom podľa subjektívneho pocitu pridávať, kým to nebude správne jazdiť. Ale nepridávať moc, ono to zvýši výkon (dlžku vstreku), ale v maximálke nad 160km/h vás bude hádzať do "mininouzáku", ktorý zmizne ubraním plynu + VAG bude hlásiť občasný skrat na +5V, takže nastaviť s rozumom.
Odskúšaný je aj prevodník BOSH - PIERBURG, doporučujem ale zväčšiť odpor, ako sa píše v poznámke k článku.
Veľa šťastia.