vstřikovací tlak

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
riemann
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2007, 09:37

vstřikovací tlak

Příspěvek od riemann »

Potřeboval bych to trochu osvětlit. Vstřikovací tlak <> otevírací tlak?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ne.

Otvírací tlak je tlak potřebný k překonání jehly vstřikovače, tedy tlak, při němž vstřikovač otvírá a začíná dávkovat palivo (přibližně 200 Bar, některé motory s čepovými tryskami mají méně, některé motory o vyšších výkonech naopak více).

Vstřikovací tlak je tlak dávkování paliva, který vytváří čerpadlo (logicky musí být větší než otvírací, tedy u rotačních čerpadel EDC kolem 800 - 1000 Bar).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“