imobilizer oII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0
imobilizer oII
zdravim asi po meici jsem chtel nastartovat octacku a mel jsem slabou bat. tak sotva otocila a skocila chyba imo. a nejde nastartovat ani na jeden klic.
Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl
Řídící jednotka SW: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Díl: IMMO VD1 1612
Revize: V1612036 Seriové císlo: SKZ7Z0E3048644
Dílna #: WSC 20842 260 122553
VCID: 397D29D77042B3B
1 Fault Found
01176 - klic
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 226
Kilometry: 210729 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 01:06:59
pise imobilizer aktivni a chyba smazat nejde
poradi mi prosim nekdo? diky
Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl
Řídící jednotka SW: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Díl: IMMO VD1 1612
Revize: V1612036 Seriové císlo: SKZ7Z0E3048644
Dílna #: WSC 20842 260 122553
VCID: 397D29D77042B3B
1 Fault Found
01176 - klic
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 226
Kilometry: 210729 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 01:06:59
pise imobilizer aktivni a chyba smazat nejde
poradi mi prosim nekdo? diky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Na rovinu: Divného na tom není nic, vliv může mít cokoliv. Pokud to chceš opravit, objednej se, rád ti to dám dohromady.
Pokud se v tom chceš vrtat a laborovat, tak to může být klíč, cívka,vedení,přístrojovka - cokoliv z toho, klidně i několik věcí současně. Všechno je to tady na fóru milionkrát rozebraný, stačí hledat.
Cenově podle toho, co s tím je. Od 250Kč za kablík až 18000Kč za přístrojovku + práce.
Pokud se v tom chceš vrtat a laborovat, tak to může být klíč, cívka,vedení,přístrojovka - cokoliv z toho, klidně i několik věcí současně. Všechno je to tady na fóru milionkrát rozebraný, stačí hledat.
Cenově podle toho, co s tím je. Od 250Kč za kablík až 18000Kč za přístrojovku + práce.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
