Audi A8, 4.0 TDI (ASE)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31
Odpovědi: 0

Audi A8, 4.0 TDI (ASE)

Příspěvek od MarTkoo »

Zdravím hoši, riešim nepojazdnu A8, problem je v nafte, podavačky v nadrži OK, vedenie OK, tlak sa dostane až na vstup CR čerpadla, odtial von už nejde. Je priamo na čerpadle nejaký (vadny) snimač, ktorí by zabranoval akemukolvek prietoku nafty do rozdelovacej lišty ? vysokotlakú trubku som vymontoval no pri točeni odtadial nevyjde ani kapka nafty. Za odpovede dakujem vopred.

EDIT: diagnostika samozrejme prebehla, závady napíšem nizšie,ale po vymazani zavad sa aj po točení už žiadne neobjavili a v meranych hodnotach vstrekovacia dávka 0bar.

17985 - ventil ulozeni motoru vpravo (N145)
P1577 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 19.5 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Teplota: 90.0*C

18080 - rizeni vetraku chlazeni 1
P1672 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C

18308 - rizeni vetraku chlazeni 2
P1900 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 21 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C

18440 - Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí
P2008 - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 20.3 %
Pracovní cyklus: 2.0 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C

18284 - ventil pro podporu krouticiho momentu
P1876 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Teplota: 9.9*C

19591 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3135 - 000 - dolni stop nedosazena
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 87.9 %
Pracovní cyklus: 83.6 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C

17471 - regulace tlaku paliva
P1063 - 005 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Otáčky: 1323 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 56.0 km/h
Pracovní cyklus: 28.0 %
Napětí: 14.06 V
Tlak: 55.2 bar
Pracovní cyklus: 56.6 %
Teplota: 39.6*C

19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 210 /min
Kroutící moment: 15.6 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 3.0
Napětí: 9.96 V
bez jednotek: 537.6
bez jednotek: 574.0
Otáčky: 0 /min


Readiness: 0 0 X X X
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není trženej rozvoďák?
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od MarTkoo »

ked štartujem tak ten zvuk nieje uplne idealny, znie to akoby nemal tlaky, ale moze to byt aj baterkou, do rána nabijem a uvidím. Inak tam je retaz ci remen ?
Meral som odpor čidla na čerpadle a ma 3,1ohm, mám tu ešte A6 3.0tdi a tá ma na tom čidle 5.5ohm.
Marek171
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 29 pro 2013, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SNV

Příspěvek od Marek171 »

Rozvod ma reťaz ako aj v6ka, ale vysokotlake čerpadlo poháňa remeň ako aj na v6ke. Skontroluj teda ten remen či je ok ako pisal Huml, už som to riešiľ na 3litry, tiež z čerpadla ani deko nafty a remen rozthnutý :D
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od MarTkoo »

Super, dakujem za radu, zajtra nato mrknem. Potom poprípade aka naročna je vymena toho remena ?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Nenáročná.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od MarTkoo »

takže remen na čerpadlo je OK, nejake dalšie typy ?
EDIT: remen tam síce je, ale netočí sa, idem to odmašlit a uvidím kde je problém.
EDIT II: zistil som, že sa nikam nedostanem, takze motor von.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

Docela to trpi na vysokotlaky cepadla vydelej davkovaci ventyl a mrkni na spony. u techto cepdadel se tava to ze jak dojde pistek k horni uvrati tak se malinko prilepi u vrchu (stane se to hlavne za studena a kdyz je naftka hodne vyskozni) tak se strati predpeti vudci rolne a ta neni zajistena vudci rotaci tak se otoci vudci vacce o 180 a je vymalovano.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MarTkoo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 dub 2016, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od MarTkoo »

Celá lava polovica motora (smer jazdy) sa netočí, takže motor von, rozvody von, hlavy von a uvidíme co dalej :)
Kazdopádne dakujem za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“