Audi A8, 4.0 TDI (ASE)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A8, 4.0 TDI (ASE)
Zdravím hoši, riešim nepojazdnu A8, problem je v nafte, podavačky v nadrži OK, vedenie OK, tlak sa dostane až na vstup CR čerpadla, odtial von už nejde. Je priamo na čerpadle nejaký (vadny) snimač, ktorí by zabranoval akemukolvek prietoku nafty do rozdelovacej lišty ? vysokotlakú trubku som vymontoval no pri točeni odtadial nevyjde ani kapka nafty. Za odpovede dakujem vopred.
EDIT: diagnostika samozrejme prebehla, závady napíšem nizšie,ale po vymazani zavad sa aj po točení už žiadne neobjavili a v meranych hodnotach vstrekovacia dávka 0bar.
17985 - ventil ulozeni motoru vpravo (N145)
P1577 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 19.5 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Teplota: 90.0*C
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1
P1672 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C
18308 - rizeni vetraku chlazeni 2
P1900 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 21 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C
18440 - Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí
P2008 - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 20.3 %
Pracovní cyklus: 2.0 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C
18284 - ventil pro podporu krouticiho momentu
P1876 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Teplota: 9.9*C
19591 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3135 - 000 - dolni stop nedosazena
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 87.9 %
Pracovní cyklus: 83.6 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C
17471 - regulace tlaku paliva
P1063 - 005 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Otáčky: 1323 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 56.0 km/h
Pracovní cyklus: 28.0 %
Napětí: 14.06 V
Tlak: 55.2 bar
Pracovní cyklus: 56.6 %
Teplota: 39.6*C
19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 210 /min
Kroutící moment: 15.6 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 3.0
Napětí: 9.96 V
bez jednotek: 537.6
bez jednotek: 574.0
Otáčky: 0 /min
Readiness: 0 0 X X X
EDIT: diagnostika samozrejme prebehla, závady napíšem nizšie,ale po vymazani zavad sa aj po točení už žiadne neobjavili a v meranych hodnotach vstrekovacia dávka 0bar.
17985 - ventil ulozeni motoru vpravo (N145)
P1577 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 19.5 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Teplota: 90.0*C
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1
P1672 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C
18308 - rizeni vetraku chlazeni 2
P1900 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 21 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C
18440 - Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí
P2008 - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 20.3 %
Pracovní cyklus: 2.0 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C
18284 - ventil pro podporu krouticiho momentu
P1876 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Teplota: 9.9*C
19591 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3135 - 000 - dolni stop nedosazena
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 87.9 %
Pracovní cyklus: 83.6 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C
17471 - regulace tlaku paliva
P1063 - 005 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Otáčky: 1323 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 56.0 km/h
Pracovní cyklus: 28.0 %
Napětí: 14.06 V
Tlak: 55.2 bar
Pracovní cyklus: 56.6 %
Teplota: 39.6*C
19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 210 /min
Kroutící moment: 15.6 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 3.0
Napětí: 9.96 V
bez jednotek: 537.6
bez jednotek: 574.0
Otáčky: 0 /min
Readiness: 0 0 X X X
Docela to trpi na vysokotlaky cepadla vydelej davkovaci ventyl a mrkni na spony. u techto cepdadel se tava to ze jak dojde pistek k horni uvrati tak se malinko prilepi u vrchu (stane se to hlavne za studena a kdyz je naftka hodne vyskozni) tak se strati predpeti vudci rolne a ta neni zajistena vudci rotaci tak se otoci vudci vacce o 180 a je vymalovano.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex