Stránka 1 z 3

scenik I 1.6 79 kW

Napsal: 13 bře 2017, 18:29
od slovacek.milos
scénik točím chytá nechytá chytá nechytá chytá nechytá, pořád dokola,

tlak paliva už 3, jiskra de pořád, když stříkám do sání sprej nemá to na nic vliv, chytá nechytá, s řj motoru se nedá spojit s ostatníma jo :roll:

Napsal: 13 bře 2017, 19:54
od vwphun
Jednotka Sirius 32?

Napsal: 14 bře 2017, 07:15
od slovacek.milos
vwphun píše:Jednotka Sirius 32?
zjistím

Napsal: 14 bře 2017, 15:35
od slovacek.milos
vwphun píše:Jednotka Sirius 32?

je tam,

dnes jsem měl chvilku čas a není pravdou že jede jiskra pořád ta jiskra fachčí jak blinkr a tak auto chytá nechytá chytá nechytá chytá nechytá,

připadá mi to jak vadné relé zapalování

kostra relé jsem našel pin řj motoru 68, ale nevím kde to relé sídlí< třeba ho přitlačím prstem a ono to pojede ;) :?: :?:

Napsal: 15 bře 2017, 09:16
od vwphun
Relé napájí cívku a čerpadlo současné. Spíná řj impulzy. Změř teda napájení při startu na cívce. Ale měl jsem i vadnou řj. Mrkni, jestli není po nárazu poškozená.

Napsal: 15 bře 2017, 09:40
od slovacek.milos
vwphun píše:Relé napájí cívku a čerpadlo současné. Spíná řj impulzy. Změř teda napájení při startu na cívce. Ale měl jsem i vadnou řj. Mrkni, jestli není po nárazu poškozená.
to se mi moc nezdá jsou tam dvě rele

jedno je 91 relé palivového čerpadla a druhé 92 pro napájení zapalovacích cívek

Napsal: 15 bře 2017, 09:46
od vwphun
Každopádně změř napájení na cívce při startu, třeba žárovkou a hned víš, zda je relé OK ;-)

Napsal: 15 bře 2017, 10:08
od slovacek.milos
tak jsme to zkusili jedna svíčka ven

startuju chytá nechytá chytá nechytá, žárovka na čerpadle svítí pořád a když nechytá jiskra nejde

pak nevěřím je to je všechno na jedno relé

Napsal: 15 bře 2017, 10:16
od slovacek.milos
vwphun píše:Každopádně změř napájení na cívce při startu, třeba žárovkou a hned víš, zda je relé OK ;-)
změřím co jsme ještě zjistili že když motor chytá tak de šleha jak kráva a když nechytá vyletí malinká jikřička skoro neviditelná, řj asi jede jak má,

du měřit

Napsal: 15 bře 2017, 10:52
od Marek001
Skúsil by som ešte zmerať napájanie RJ pod záťažou napr. cez poriadnu žiarovku. Aj kostry. Je zvláštne že sa s ňou nedá spojiť. Motor predpokladám že je dobre ukostrený keď štartér točí?

Napsal: 15 bře 2017, 11:04
od slovacek.milos
Marek001 píše:Skúsil by som ešte zmerať napájanie RJ pod záťažou napr. cez poriadnu žiarovku. Aj kostry. Je zvláštne že sa s ňou nedá spojiť. Motor predpokladám že je dobre ukostrený keď štartér točí?
startét točí dík zkusím, nemám čas se tomu plně věnovat tak všem dík

Napsal: 15 bře 2017, 15:44
od slovacek.milos
vwphun píše:Každopádně změř napájení na cívce při startu, třeba žárovkou a hned víš, zda je relé OK ;-)
relé jsem našel nad levým podbhem když ho vypnu nestartuje a napětí kopíruje ten start na cívce je tam vteřinu 12 chytá pak dva nechytá zas 12 a 2 prostě vteřinu 12 vteřinu 2, to relé jsem rozdělal a spínaná co vteřinu a rozpíná, když ho zatlačím prstem je to podobné

zkusit tam dát 12V z baterky na zkoušku? pokud by to bylo to samé tak fakt kostry

Napsal: 15 bře 2017, 17:34
od vwphun
Na roztlačení chytne?

Napsal: 15 bře 2017, 18:44
od slovacek.milos
vwphun píše:Na roztlačení chytne?
zkoušeli to když to ke mně táhli prej nic

Napsal: 15 bře 2017, 19:28
od vwphun
Základ je změřit podle schématu napájení řj. Bez spojení (diag) není velení ;-)