SAG tuning - AUY

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

SAG tuning - AUY

Příspěvek od Vici »

Bus je těžký.. mám v Galaxy soft od FUNa a jede to moc hezky, spotřeba proti sérii spadla o dost.. až se člověk diví, co chudák 1749v s tím krámem dokáže...
Ale chybí rezerva výkonu a pocit, že to kurva jede.... :-)

Zvažuju jestli dát VA a soft a hotovo, nebo VB... vstřiky a IC by asi měly zvládnout 170PS? Nevím jestli se mi chce dávat ALka, řešit lamelu.. auto má najeto 150tkm a je top...

Když jste ladili AUY řešili jste i další věci? ASZ/BTB maj větší vedení vzduchu od filtru k turbu, jiné chlazení nafty (AUY klasika chladič pod podlahou, ASZ/BTB výměník + přídavný chladič v chladičovce.......)

A ladili jste někdo 4 motiona? Koupil jsem si Sharana, ten má teda km víc.. a převodovka je kurva tak krátká, že asi větší turbo nemá smysl... soft bude asi stačit..

Téma spíš pro pokec a motivaci...
(LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

VB je málo, seriový vstřiky jsou malý, IC je malej, chladič nafty jsem neřešil. Filtrbox a sání do turba jsou malý, vedení od turba jsem neřešil.
Aby to kurva jelo tak 450Nm + a 200PS + protože proti normálnímu kombíku musíš mít tak o 40-50 PS navrch aby to jelo cca stejně.
A pak zjistíš že v tomhle dnešním provozu je to snad zbytečný protože předjíždět nemá smysl...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

No právě... :(
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

za mna VB a novy soft....

ak bude v lete moc teplo, vacsi IC.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Mirra306
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: ValMez

Příspěvek od Mirra306 »

když už se tu řeší ladění Sagu,tak by mě zajímalo jak je na tom IC z asz oproti auy,vím co je potřeba předělat,ale jak je na tom s účiností?
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

co sem viděl na inzerci tak by mělo mít ASZ veliký chladič takže učinost dobrá...Já dal do SAGu 1 zatím jen trysky 764 a jede to lepší oproti origu....ale furt je to málo ještě musím pořešit trubky k trubu na VA
Mirra306
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: ValMez

Příspěvek od Mirra306 »

Já mám právě sériovou 85,ale splašil jsem si vedení vzduchu z ASZka,teda krom ICčka(vím že je potřeba překopat stěnu aby pásly chladiče) a tak řeším co s tím dál jestli schánět i ten předek nebo to naroubovat na to co tam je a udělat soft
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Jestli to je "obdobné"jak na G4 tak to budes muset sehnat chladičovku aj z chladičema
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ED&start=0

ten IC ze sharana stačí do 200PS celkem vpohodě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: SAG tuning - AUY

Příspěvek od marena tdi »

Vici píše:Bus je těžký.. mám v Galaxy soft od FUNa a jede to moc hezky, spotřeba proti sérii spadla o dost.. až se člověk diví, co chudák 1749v s tím krámem dokáže...
Ale chybí rezerva výkonu a pocit, že to kurva jede.... :-)

Zvažuju jestli dát VA a soft a hotovo, nebo VB... vstřiky a IC by asi měly zvládnout 170PS? Nevím jestli se mi chce dávat ALka, řešit lamelu.. auto má najeto 150tkm a je top...

Když jste ladili AUY řešili jste i další věci? ASZ/BTB maj větší vedení vzduchu od filtru k turbu, jiné chlazení nafty (AUY klasika chladič pod podlahou, ASZ/BTB výměník + přídavný chladič v chladičovce.......)

A ladili jste někdo 4 motiona? Koupil jsem si Sharana, ten má teda km víc.. a převodovka je kurva tak krátká, že asi větší turbo nemá smysl... soft bude asi stačit..

Téma spíš pro pokec a motivaci...
(LOL)
Ty mas zase roupy :-) . Pokud bych nad tim uvazoval ale zase se do toho nechtel vysypat s penez tak bych koupil seriove turbo ( GT1749VB ) at nemusis nic predelavat a nechal bych to jen odladit na to co dokazou seriove vstriky a konec. Mozna jen pro pomoc nasavani do turba vetsi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj asi to tak dopadne.. sypat do toho víc nemá smysl...
VB i VA tu mám nové... je pravda, že mám i nějaké jeté ALka.... ale je mi líto z toho vyndat ty origo ne moc jeté vstřiky...
filtrbox s vedením z ASZ už mám taky jakousi dobu koupený..
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ASZ/BTB má opravdu velký IC přes celý předek.. je toho ale dost jiného. Chladičovka, chladiče, vedení vzduchu, vody.....
Být mladší tak to udělám :-D , ale už se mi nějak nechce...
Navíc se mi na tom trochu nelíbí ten jediný velký větrák a ještě jedna věc, když se s tím ťukne, věcí na AUY se válí všude dost, na ASZ/BTB už tak moc ne...
Ale jak psal Mirek, sériový IC toho zvládne dost - je celkem velký a hlavně není za ničím schovaný a ani není v podběhu jako třeba u Oktávky 1 (u té je to jasné hned, tam je to na hovno, a musí se dát stěna s velkým IC z ARL), čili k sérii AUY nebo + soft + VA je ten sériový IC pořád těžce v pohodě

Na ten 4motion jsem chtěl dát aspoň VA.. ale k té krátké převodovce to asi nemá smysl
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

krátká převodovka a 4x4 je na hory v sharanu bomba jen ten přístup na to turbo...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj.. přístup jak k penězům :-D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

No já mám původně AUY,jenže mi čekali rozvody, spojka a završilo se to těsněním pod hlavou. Tak jsem narychlo složil jinej motor ( blok rotacka, střeva ASZ, ) a vyměnil ho kus za kus. Dal jsem na to gtb1749vk a do origo vstřikovačů trysky 1043 z AL. Mám tu přípravenej ještě celohlinik fmic, tak ho tam ještě az bude čas musím dat a jsem nedockavej co z toho vyleze
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“