Rozdiel stabilizator 4x4 a predny pohon Octavia1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdiel stabilizator 4x4 a predny pohon Octavia1
Zdravim, vie niekto aky je rozdiel teda ak neaky je medzi tymito dielmi?? Mam octaviy s prednyn nahonom ale predne tlmice mam so 4x4 cize maju uchyt na stabilizator. Ale k vecu problemu auto som zdvihol podlozkami 30mm a od tej doby my nieco bucha vpredu na naprave ked prechadzam nerovnost alebo ked sa auto naklana, vsetko som uz x-krat kontroloval a ziadne vole niesu. Napadlo ma este vyskusat zmenit uchytenie stabilizatora s ramena na tlmic ale ked my prisli tycky pre octaviu 4x4 tak s uchytom na tlmici problem nieje ale na stabilizatore je maly otvor pre uchyt tycky. Na internete som nenasiel ziadny specialny stabilizator pre 4x4 tak mato zauima kde je chyba. Alebo to mam proste prevrtat a neriesit. Dakujem za odpovede
Já nechci strašit, ale přední tlumiče na O1 4x4 rozhodně nemají úchyt na žádný stabilizátor. Stabilizátor u 4x4 je uložen do spodních ramen, stejně jako u dvoukolky. Má jiný průměr tyče stabilizátoru, tudíž i jiná gumová lůžka. Ale jinak je konstrukčně stejný.
Tlumiče přední nápravy pro 4x4 se liší průměrem pístu - tyč je o 2 mm širší. Jinak jsou na pohled naprosto stejné jako u dvoukolky.
Tohle vím naprosto jistě, nedávno jsem měnil tlumiče švagrovi na AGR 2000 4x4.
Tlumiče přední nápravy pro 4x4 se liší průměrem pístu - tyč je o 2 mm širší. Jinak jsou na pohled naprosto stejné jako u dvoukolky.
Tohle vím naprosto jistě, nedávno jsem měnil tlumiče švagrovi na AGR 2000 4x4.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Já mám na G4 66kw Agr 4X4 tyčky od tlumiče k stabilizátoru. Zkus převrtat na ty delší tyčky. Stabilizátor mi připadá stejný jako na předokole. Asi stejně bude bouchat, 3cm zvýšení vpředu je moc, tlumič půjde na doraz. Mám 2cm a je to ofous.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Tlmic nebucha to viem urcite, cele to pripisujem stabilizatoru ale nemam chut kupit nove tycky a zasr ich znicit za 10tis km. Inak aku znacku doporucite lebo uz som skusil vselici a max 12tis a buchalo to. Ulozenie stabilizatora som objednal polyuretanove len tie tycky potrbujem viriesit. A este k tym podlozkam sice su 30mm ale predne pruziny uz maju daci zasebou
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9193
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
já to měl na všech svých 1U a všech kolem mne ale když jsem to dělal tak jsem dlouho laboroval kolik je max co lze dát aby nemlátili (mam myslím sadu ještě doma) ale platí to jen pro ORIGINÁL tlumiče jak se dali jiné bouchalo to a muselo se ubírat takže tam kde jsou podložky dávame origo tlumiče.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K