p307 nechytá

Moderátoři: šulda, Moderátoři

josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

p307 nechytá

Příspěvek od josef.d »

Dobrý den,mám dotaz,motor chytne tak na 50tý pokus.Když chytne,tak na volnoběh na vstřikovačích jsou korekce:1.1, -1.7, -2.3 ,3.3 mm zdvih.Při 1500 ot.jsou korekce -0.4,0.4,-1.1,1.1.Vysokotlak je 29800kpa ,tlak mezi palivákem a vys.tlakým čerpadlem je 2.1bar.P,řed tím motor normálně chytal bez problémů. Vypisovalo to chybu drv ventilu,ten byl vyměněný.chyba už se nevyskytuje,ale problém je stejný.Když jsem dal hadičky na přepady tak u 4tého válce na volnoběh šlo+-5kapek za vteřinu.Nevíte někdo,jestli ty korekce jsou v normě?Je to p307 2.0 79kw 3crhsb r.v.2002.Díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

žhavky ok?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Žhavičky jsou dobré,dneska jdu ještě změřit,kolik nafty jde z přepadů,jestli se mi to podaří nastartovat.Ještě doplním,je to systém bosch
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Tak se mi to podařilo nastartovat zase až na 50-60tý pokus,nechal jsem zahřát motor a naměřil jsem po3minutách na volnoběh 1vál.54ml.2vál.43ml.3vál.47ml.4vál.63ml.Celkem tedy+-210ml.Je to redy?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20163
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já myslím že ne, zkus ještě jestli při startování když to nechytá valí nafta zpátky a máš jasno
když pomůžeš sprejem lapne to lip ? na laně? ( vyloučit startovací otáčky slabý )
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Při startování nafta jde do přepadu,na sprej to chytne,ale jakmile přestanu stříkat sprejem tak zhasne,akorát,když startuju tak když to mám napíchnutý na diag.tak se mi nezobrazují otáčky,což mě trochu zaráží
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20163
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,to by asi melo ne (rofl)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Skús to roztiahnuť na lane ako ti písal Roman a pri tej príležitosti rovno sleduj tie otáčky a tlak v raile (čítaš to Delphi predpokladám). Keď sa už preberie k životu ako to ide? Výkon OK? Naozaj chytí až na 50-60 pokus? Baterku nevymlátiš? Ak nie tak tu čosi nesedí, kompresie to má aké? Strašne moc otáznikov...
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Když to pak chytne, tak přečtu všechno,tlak,otáčky,motor jde perfektně projíždím to ve všech režimech,všechno ok.Zaparkuju,vypnu motor a už to nenastartuju.Když to napíchnu na diag.tak při startování v parametrech nenačtu nic.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Skús to lano a uvidíš. (immo to náhodou neblokuje keď nechytá?)
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Immo je čisté
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20163
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pohnul ses někam ?
já to vidím na problém s pomalým nabíháním tlaku paliva / úbytek tlaku při startu
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Tak po delší době se sem vracím.Odhodlal jsem se zakoupit vstřiky,jsou to repasy,zas delší startování,díky zavzdušnění ale pak už se rozběhl a zaplatˇbůh motor běží.Závady smazány,díky všemu co jsem odpojoval a připojoval a chytá zas jako dřív.Korekce vstřiků jsou všechny kolem nuly,takže ok.Ještě jednou díky za vaše rady ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20163
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

najeto kolik cca ?
mělo to nějakej důvod
rozdělej to plastový těleso co je v něm paliváč a mrkni jestli tam nejsou takový lesklý střípky/špony
zkušebně vsadit před paliváč průtokovej pr.ůhlednej paliváč a sledovat to, pokud se v něm začnou objevovat šponky je to spatně
mohou být z podávačky z nádrže nebo vysokotlaku, aby ty nový vstřiky nešly za chvíli zase srát
nafta na omak/očmuch OK ?
kámoš měl tehdy P406 HDi 66kw, měl naftu od popelářů z liazky (rofl) , nalil dva kanystry a nastala katastrofa, vstřiky i vysokotlak KO...
bylo to tak před 15ti lety kdy nějaký repasy CR vstřiků byly hudbou z Marsu, čerpadlo to samý, nový vstřik 20tis. a čerpadlo snad 50...
Sehnal jsem to tehdy jako sady přes e-bay z Anglie snad za 10 takže cajk,ale kdyby to nešlo mohl auto vzít a vyhodit ( tehdy snad 3-4 roky starý )
josef.d
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2014, 23:53

Příspěvek od josef.d »

Když se vyndal palivák,tak trochu pilinek tam bylo.Naftu tankuje na benzině.Jo a motor má najeto 177000km.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“