p307 nechytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
p307 nechytá
Dobrý den,mám dotaz,motor chytne tak na 50tý pokus.Když chytne,tak na volnoběh na vstřikovačích jsou korekce:1.1, -1.7, -2.3 ,3.3 mm zdvih.Při 1500 ot.jsou korekce -0.4,0.4,-1.1,1.1.Vysokotlak je 29800kpa ,tlak mezi palivákem a vys.tlakým čerpadlem je 2.1bar.P,řed tím motor normálně chytal bez problémů. Vypisovalo to chybu drv ventilu,ten byl vyměněný.chyba už se nevyskytuje,ale problém je stejný.Když jsem dal hadičky na přepady tak u 4tého válce na volnoběh šlo+-5kapek za vteřinu.Nevíte někdo,jestli ty korekce jsou v normě?Je to p307 2.0 79kw 3crhsb r.v.2002.Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 08 říj 2009, 09:23
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Odpovědi: 0
Skús to roztiahnuť na lane ako ti písal Roman a pri tej príležitosti rovno sleduj tie otáčky a tlak v raile (čítaš to Delphi predpokladám). Keď sa už preberie k životu ako to ide? Výkon OK? Naozaj chytí až na 50-60 pokus? Baterku nevymlátiš? Ak nie tak tu čosi nesedí, kompresie to má aké? Strašne moc otáznikov...
Tak po delší době se sem vracím.Odhodlal jsem se zakoupit vstřiky,jsou to repasy,zas delší startování,díky zavzdušnění ale pak už se rozběhl a zaplatˇbůh motor běží.Závady smazány,díky všemu co jsem odpojoval a připojoval a chytá zas jako dřív.Korekce vstřiků jsou všechny kolem nuly,takže ok.Ještě jednou díky za vaše rady 

najeto kolik cca ?
mělo to nějakej důvod
rozdělej to plastový těleso co je v něm paliváč a mrkni jestli tam nejsou takový lesklý střípky/špony
zkušebně vsadit před paliváč průtokovej pr.ůhlednej paliváč a sledovat to, pokud se v něm začnou objevovat šponky je to spatně
mohou být z podávačky z nádrže nebo vysokotlaku, aby ty nový vstřiky nešly za chvíli zase srát
nafta na omak/očmuch OK ?
kámoš měl tehdy P406 HDi 66kw, měl naftu od popelářů z liazky
, nalil dva kanystry a nastala katastrofa, vstřiky i vysokotlak KO...
bylo to tak před 15ti lety kdy nějaký repasy CR vstřiků byly hudbou z Marsu, čerpadlo to samý, nový vstřik 20tis. a čerpadlo snad 50...
Sehnal jsem to tehdy jako sady přes e-bay z Anglie snad za 10 takže cajk,ale kdyby to nešlo mohl auto vzít a vyhodit ( tehdy snad 3-4 roky starý )
mělo to nějakej důvod
rozdělej to plastový těleso co je v něm paliváč a mrkni jestli tam nejsou takový lesklý střípky/špony
zkušebně vsadit před paliváč průtokovej pr.ůhlednej paliváč a sledovat to, pokud se v něm začnou objevovat šponky je to spatně
mohou být z podávačky z nádrže nebo vysokotlaku, aby ty nový vstřiky nešly za chvíli zase srát
nafta na omak/očmuch OK ?
kámoš měl tehdy P406 HDi 66kw, měl naftu od popelářů z liazky

bylo to tak před 15ti lety kdy nějaký repasy CR vstřiků byly hudbou z Marsu, čerpadlo to samý, nový vstřik 20tis. a čerpadlo snad 50...
Sehnal jsem to tehdy jako sady přes e-bay z Anglie snad za 10 takže cajk,ale kdyby to nešlo mohl auto vzít a vyhodit ( tehdy snad 3-4 roky starý )