Stránka 1 z 2
p307 nechytá
Napsal: 08 kvě 2017, 00:50
od josef.d
Dobrý den,mám dotaz,motor chytne tak na 50tý pokus.Když chytne,tak na volnoběh na vstřikovačích jsou korekce:1.1, -1.7, -2.3 ,3.3 mm zdvih.Při 1500 ot.jsou korekce -0.4,0.4,-1.1,1.1.Vysokotlak je 29800kpa ,tlak mezi palivákem a vys.tlakým čerpadlem je 2.1bar.P,řed tím motor normálně chytal bez problémů. Vypisovalo to chybu drv ventilu,ten byl vyměněný.chyba už se nevyskytuje,ale problém je stejný.Když jsem dal hadičky na přepady tak u 4tého válce na volnoběh šlo+-5kapek za vteřinu.Nevíte někdo,jestli ty korekce jsou v normě?Je to p307 2.0 79kw 3crhsb r.v.2002.Díky
Napsal: 08 kvě 2017, 07:03
od Ladas
žhavky ok?
Napsal: 08 kvě 2017, 08:07
od josef.d
Žhavičky jsou dobré,dneska jdu ještě změřit,kolik nafty jde z přepadů,jestli se mi to podaří nastartovat.Ještě doplním,je to systém bosch
Napsal: 08 kvě 2017, 11:28
od josef.d
Tak se mi to podařilo nastartovat zase až na 50-60tý pokus,nechal jsem zahřát motor a naměřil jsem po3minutách na volnoběh 1vál.54ml.2vál.43ml.3vál.47ml.4vál.63ml.Celkem tedy+-210ml.Je to redy?
Napsal: 10 kvě 2017, 08:34
od roman1648
já myslím že ne, zkus ještě jestli při startování když to nechytá valí nafta zpátky a máš jasno
když pomůžeš sprejem lapne to lip ? na laně? ( vyloučit startovací otáčky slabý )
Napsal: 10 kvě 2017, 11:18
od josef.d
Při startování nafta jde do přepadu,na sprej to chytne,ale jakmile přestanu stříkat sprejem tak zhasne,akorát,když startuju tak když to mám napíchnutý na diag.tak se mi nezobrazují otáčky,což mě trochu zaráží
Napsal: 10 kvě 2017, 12:29
od roman1648
No,to by asi melo ne

Napsal: 10 kvě 2017, 12:54
od Marek001
Skús to roztiahnuť na lane ako ti písal Roman a pri tej príležitosti rovno sleduj tie otáčky a tlak v raile (čítaš to Delphi predpokladám). Keď sa už preberie k životu ako to ide? Výkon OK? Naozaj chytí až na 50-60 pokus? Baterku nevymlátiš? Ak nie tak tu čosi nesedí, kompresie to má aké? Strašne moc otáznikov...
Napsal: 10 kvě 2017, 13:51
od josef.d
Když to pak chytne, tak přečtu všechno,tlak,otáčky,motor jde perfektně projíždím to ve všech režimech,všechno ok.Zaparkuju,vypnu motor a už to nenastartuju.Když to napíchnu na diag.tak při startování v parametrech nenačtu nic.
Napsal: 10 kvě 2017, 15:16
od Marek001
Skús to lano a uvidíš. (immo to náhodou neblokuje keď nechytá?)
Napsal: 10 kvě 2017, 16:38
od josef.d
Immo je čisté
Napsal: 12 kvě 2017, 06:25
od roman1648
pohnul ses někam ?
já to vidím na problém s pomalým nabíháním tlaku paliva / úbytek tlaku při startu
Napsal: 16 kvě 2017, 11:37
od josef.d
Tak po delší době se sem vracím.Odhodlal jsem se zakoupit vstřiky,jsou to repasy,zas delší startování,díky zavzdušnění ale pak už se rozběhl a zaplatˇbůh motor běží.Závady smazány,díky všemu co jsem odpojoval a připojoval a chytá zas jako dřív.Korekce vstřiků jsou všechny kolem nuly,takže ok.Ještě jednou díky za vaše rady

Napsal: 17 kvě 2017, 12:30
od roman1648
najeto kolik cca ?
mělo to nějakej důvod
rozdělej to plastový těleso co je v něm paliváč a mrkni jestli tam nejsou takový lesklý střípky/špony
zkušebně vsadit před paliváč průtokovej pr.ůhlednej paliváč a sledovat to, pokud se v něm začnou objevovat šponky je to spatně
mohou být z podávačky z nádrže nebo vysokotlaku, aby ty nový vstřiky nešly za chvíli zase srát
nafta na omak/očmuch OK ?
kámoš měl tehdy P406 HDi 66kw, měl naftu od popelářů z liazky

, nalil dva kanystry a nastala katastrofa, vstřiky i vysokotlak KO...
bylo to tak před 15ti lety kdy nějaký repasy CR vstřiků byly hudbou z Marsu, čerpadlo to samý, nový vstřik 20tis. a čerpadlo snad 50...
Sehnal jsem to tehdy jako sady přes e-bay z Anglie snad za 10 takže cajk,ale kdyby to nešlo mohl auto vzít a vyhodit ( tehdy snad 3-4 roky starý )
Napsal: 21 kvě 2017, 08:48
od josef.d
Když se vyndal palivák,tak trochu pilinek tam bylo.Naftu tankuje na benzině.Jo a motor má najeto 177000km.