
Xenonové lampy Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 23 led 2006, 15:38
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Xenonové lampy Golf IV
Zdar, potřeboval bych radu, jak moc je komplikované přehodit klasické lampy s halogen. žárovkami za xenon. lampy? Prý se musí tahat nová elektrika, co je na tom pravdy? Díky za rady 

Pokiaľ nechceš montovať čidlá na nápravy, ale stačí ti nastavovanie sklonu svetlometov potenciometrom tak ako doteraz, je to pomerne jednoduché. Xenónové svetlo má ale iný konektor, ako obyčajné svetlo. Takže máš 2 možnosti:
-vymeniť konektor na kabeláži (nové xenónové konektory sú dosť drahé)
-vymeniť konektor na xenónovom svetle za starý typ
druhá možnosť je lacnejšia, pretože použiješ starý konektor zo starých svetiel. Ak nechceš staré svetlá zničiť, zoženieš určite nejaké rozbité a konektory dáš z nich. Len ich vybrať, odcvaknúť pár káblov a prepájkovať. Hotovo. Namontuješ svetlá, nastavíš a svietiš.
Takáto úprava je samozrejme nelegálna, ak by si to chcel mať všetko v poriadku, musíš mať to automatické nastavovanie sklonu (žiadny potenciometer vnútri) a musíš mať ostrekovače svetlometov. U nás na STK to zatiaľ nie je problém, nevedia čo má ako byť, ale v zahraničí by si s tým mohol mať problémy...
-vymeniť konektor na kabeláži (nové xenónové konektory sú dosť drahé)
-vymeniť konektor na xenónovom svetle za starý typ
druhá možnosť je lacnejšia, pretože použiješ starý konektor zo starých svetiel. Ak nechceš staré svetlá zničiť, zoženieš určite nejaké rozbité a konektory dáš z nich. Len ich vybrať, odcvaknúť pár káblov a prepájkovať. Hotovo. Namontuješ svetlá, nastavíš a svietiš.

Takáto úprava je samozrejme nelegálna, ak by si to chcel mať všetko v poriadku, musíš mať to automatické nastavovanie sklonu (žiadny potenciometer vnútri) a musíš mať ostrekovače svetlometov. U nás na STK to zatiaľ nie je problém, nevedia čo má ako byť, ale v zahraničí by si s tým mohol mať problémy...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23 led 2006, 14:52
- Bydliště: TC
Odpovědi: 0
jo je to tak easy
ted o vikendu pokud bude cas si je budu davat na toledo,
opravdu se zapoji jen ten + a -, naklapeni svetel zustava z kabiny manualni
jediny problem co muze byt tak je jen STK ale hodit tam zpatky H7 je otazka hodiny
jinak se bavim o H7 kde to jde bez uprav, pro H4 a H1 to uz bude chtit upravit osazeni patice.

ted o vikendu pokud bude cas si je budu davat na toledo,
opravdu se zapoji jen ten + a -, naklapeni svetel zustava z kabiny manualni
jediny problem co muze byt tak je jen STK ale hodit tam zpatky H7 je otazka hodiny
jinak se bavim o H7 kde to jde bez uprav, pro H4 a H1 to uz bude chtit upravit osazeni patice.
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
jo, ja mam na mysli sadu, abychom nemluvili jeden o voze a druhy o koze
tak treba
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... =0&thold=0
osobne mam Automotive sadu kde pripojim jen to + a -
jak je to s originalnima lampama to nevim takze v tom mate asi pravdu zase vy.

http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... =0&thold=0
osobne mam Automotive sadu kde pripojim jen to + a -
jak je to s originalnima lampama to nevim takze v tom mate asi pravdu zase vy.
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 23 led 2006, 15:38
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No co se týče těch lamp, tak je samozřejmý, že je myšleno v celku ... Těžko bych asi kupoval jen paraboly se sklem ... Je to všechno integrovaný v tom světlometu, jak vysokonapěťový transformátor, tak ŘJ. Mně šlo jen o to, jestli se nemusí tahat nová elektrika, protože známej, od koho je budu mít, tak mě přesvědčoval, že jo, ale já si taky myslel, že je to hovadina ...
Elektrika sa musí ťahať, iba ak chceš to automatické naklápanie a prípadne ostrekovače. Ak to nechceš, stačí urobiť tie konektory, tak ako píšem vyššie. Robil som to už niekoľkokrát, tak viem čo hovorím. Inak je oveľa, ale oveľa lepšie, keď máš originál celé svetlomety, aj to menej dráždi policajtov aj chlapa na STK. Samozrejme to lepšie svieti na cestu a menej oslňuje tých oproti. Takže robíš dobre. Vymieňať len výbojku+dorobiť elektroniku je núdzový prípad.PetrS píše:No co se týče těch lamp, tak je samozřejmý, že je myšleno v celku ... Těžko bych asi kupoval jen paraboly se sklem ... Je to všechno integrovaný v tom světlometu, jak vysokonapěťový transformátor, tak ŘJ. Mně šlo jen o to, jestli se nemusí tahat nová elektrika, protože známej, od koho je budu mít, tak mě přesvědčoval, že jo, ale já si taky myslel, že je to hovadina ...
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Nejsou náhodou motůrky v Xenonech jiný? Určitě jsou rychlejší a ne maj náhodou místo 3 drátů 4?
To ax: ono to zase tak jednoduchý není. Schválně je tam dej, jak to tady píšeš a projeď se v noci. Tlumený budou OK skoro vždy, teda alespoň z tvého pohledu, ale chudáci co pojedou proti tobě, počkej jak budou blikat, no a když to trochu postíš níž, tak si zase zkus dát dálkový, neuvidíš o moc dál.
Ono i když má H7 skoro stejnej průměr patice jako výbojka, jenže ta H7 má zámek proti otočení a to hlavně objímka. Ten zámek ti tu výbojku posune malinko mimo střed paraboly a je problém, nesladíš dálkový s tlumenejma, aniž by jsi totálně neoslnil protijedoucí auta. Musíš trochu upravit tu výbojku a pružinky uchycení výbojky. Jinak ohnisková vzdálenost je u H7 a xenonky stejná.
Jinak je to docela pakárna to trochu vychytat, já mám na autě to samé, takže vím co píšu.
To ax: ono to zase tak jednoduchý není. Schválně je tam dej, jak to tady píšeš a projeď se v noci. Tlumený budou OK skoro vždy, teda alespoň z tvého pohledu, ale chudáci co pojedou proti tobě, počkej jak budou blikat, no a když to trochu postíš níž, tak si zase zkus dát dálkový, neuvidíš o moc dál.
Ono i když má H7 skoro stejnej průměr patice jako výbojka, jenže ta H7 má zámek proti otočení a to hlavně objímka. Ten zámek ti tu výbojku posune malinko mimo střed paraboly a je problém, nesladíš dálkový s tlumenejma, aniž by jsi totálně neoslnil protijedoucí auta. Musíš trochu upravit tu výbojku a pružinky uchycení výbojky. Jinak ohnisková vzdálenost je u H7 a xenonky stejná.
Jinak je to docela pakárna to trochu vychytat, já mám na autě to samé, takže vím co píšu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

U golfa sú rovnaké, 3 drôty, kompatibilné ovládanie. Preto sa to prerába tak ľahko. U oktávie je to tak ako píšeš- obyčajné svetlá majú klasické motorčeky 3drôtové, tak ako golf pri obyčajných svetlách aj xenónoch. Xenón v oktávii má však krokové motorčeky 4drôtové a sú riadené priamo z RJ na svetle- nedá sa to potenciometrom. Takže oktáviu buď prerobiť komplet aj so snímačmi na nápravách atd, alebo prehodiť-prebastliť staré motorčeky, ktoré sa dajú ovládať potenciometrom (tak to mám urobené ja- niekedy keď zoženiem čidlá, tak to možno prerobím aj na druhom golfe aj na oktávii tak, ako by to malo byť)Kornout píše:Nejsou náhodou motůrky v Xenonech jiný? Určitě jsou rychlejší a ne maj náhodou místo 3 drátů 4?
Neviem prečo do golfa dali tie obyčajné. Reagujú pomaly, určite nie ako octávia, passat a podobne. Golfu trvá, kým sa rozhodne, že pohne svetlami. Ozaj to pohne len keď naložíš kufor, alebo je obsadené auto- nastaví to do primeranej polohy a už s tým nehýbe, jama-nejama, kopec-nekopec


Mám na jednom golfe xenóny originál, preto viem ako sa správajú. A všetky golfové xenónové svetlá čo som videl, boli rôznych ročníkov-modelov-výrobcov(automotive lighting,bosch) prevedení- (elektronika v svetle, 2x RJ-nový model, alebo na metrovom kábli-starý model, len 1x RJ na ľavom svetle), pravo aj ľavostranné riadenie, všetky mali tie obyčajné motorčeky
