Stránka 1 z 2

Poradte trysky pre Seat Leon ALH

Napsal: 24 zář 2007, 15:49
od eazy20
Mam seat leon 66kw,motor ALH.Chcem vymenit trysky za nejake lepsie,aby pridali aj nejake koniky naviac,v buducnosti chcem dat 130PS turbo+chip.Poradte mi vhodne trysky ktore sa mi najviac hodia(ak viete cenu tak napiste aj to).Diky moc!

Napsal: 24 zář 2007, 17:09
od Jim
ideál jsou Sprinty 764... ;)

ceny najdeš na stránkách dieselpower.cz

Napsal: 24 zář 2007, 17:22
od eazy20
mne poradili power plus 520,ako to je?

Napsal: 24 zář 2007, 17:45
od JasteR
ty sou o nicem,... dej bud Sprint764 nebo powerplus 764

Napsal: 24 zář 2007, 18:09
od eazy20
aky je rozdiel medzi powerplus 520 a powerplus 764?

Napsal: 24 zář 2007, 18:27
od Sifon
eazy20 píše:aky je rozdiel medzi powerplus 520 a powerplus 764?
Powerplus 520 su vylepsene trysky zo 110konovej 1,9TDI a powerplus 764 su vylepsene trysky zo 150 konovej 2,5 TDI R5
Inac tie powerplus 764 Ti mozem odporucit auto ide super s dymivostou to nie je take strasne ale ked to osolim na jednotke a cast dvojky tak vidim v spatnom zrkadle dym ale pri normalnej jazde nic.

Napsal: 24 zář 2007, 18:30
od eazy20
a ktore pridaju viacej konikov?a s ktorymi bude viacej dymiet?

Napsal: 24 zář 2007, 18:34
od Jim
víc přidají ty 764, cca 120HP, bude to kouřit logicky víc....ale nic hroznýho... :)

Napsal: 24 zář 2007, 18:37
od Sifon
Tie PP764 ti daju viac konikov ako PP520 a dymivost bude vyssia pri tych PP764 ale ozaj nic hrozne ak sa nerozbiehas z krizovatky stale na plny plyn. A aj ked tak nie je to dymova clona za ktorou nie je vidiet pokial mas original soft a nie chip na ktory obujes trysky.

Napsal: 24 zář 2007, 18:51
od eazy20
oki,sa musim rozhodnut este.a este keby som sa nahodou rozhodol predsa len pre tie powerplus 520 tak budu stacit do buducna ked tam dam 130PS turbo+chip?

Napsal: 24 zář 2007, 18:56
od Sifon
Na dalsie(neskorsie) zvysovanie vykonu sa viac hodia tie PP764 alebo sprinty. Uz aj kvoli cene ktora je taka ista sa viac oplatia tie PP764

Napsal: 24 zář 2007, 21:08
od majo1982
Jim píše:víc přidají ty 764, cca 120HP, bude to kouřit logicky víc....ale nic hroznýho... :)
ale kdyz koukam do tveho avataru tak to dost kouri :) (LOL)

Napsal: 24 zář 2007, 21:33
od Jim
majo1982 píše:
Jim píše:víc přidají ty 764, cca 120HP, bude to kouřit logicky víc....ale nic hroznýho... :)
ale kdyz koukam do tveho avataru tak to dost kouri :) (LOL)
to je právě ten případ, kdy se k větším tryskám přidá nevhodný soft.... :D

Napsal: 24 zář 2007, 21:54
od majo1982
Jim píše:
majo1982 píše:
Jim píše:víc přidají ty 764, cca 120HP, bude to kouřit logicky víc....ale nic hroznýho... :)
ale kdyz koukam do tveho avataru tak to dost kouri :) (LOL)
to je právě ten případ, kdy se k větším tryskám přidá nevhodný soft.... :D
jedna otazka: takle kourit to bude kdyz jenom vymnenim trysky bez upravy softu?

Napsal: 24 zář 2007, 22:14
od Sifon
majo1982 píše:
Jim píše:
majo1982 píše: ale kdyz koukam do tveho avataru tak to dost kouri :) (LOL)
to je právě ten případ, kdy se k větším tryskám přidá nevhodný soft.... :D
jedna otazka: takle kourit to bude kdyz jenom vymnenim trysky bez upravy softu?
Urcite nie. Ak mas original soft tak dymivost bude o cosi vacsia pri zoslapnuti plneho plynu na jednotke a kusok dvojky. Je to take odfuknutie si ropaka ale ak mas vsetko v poriadku tak je dymivost pri normalnom jazdeni v poho. Skusal som ci to zadymi na mieste bez zataze aby som zistil v akej kondicii je auto a pri plnom zoslapnuti plynu vysla len jemna hmlovina ktora sa hned rozpadla.