Stránka 1 z 1
Renault Megane 1,6 nejede!!!
Napsal: 19 črc 2017, 08:09
od kaad
Včera mi přitáhli do opravny Renault Megane 1,6 74kW r.v.2011. Majitel s autem normálně dojel domů a když to chtěl pak ráno nastartovat, tak startér sice točil jak splašený, ale motor ani neštěknul. Diagnostika mi napsala nějakou chybu kolem tlaku paliva. Nevím už teď přesně, ale důležitý je, že nejde palivo od palivového čerpadla. Podle mně to bude banalita čili pojistka nebo max. relé. Totiž babalita by to byla pokud by to nebylo frantické auto. Tam zásadně pojistky nepopisují není tam žádná kartička jako např. u Škodovky a navíc umístění pojistek - dementnost nejhrubšího zrna. Podle něco málo schémat, které k těmto střepům mám by ta pojistky měla být v motorovém prostoru. Velká 30A. V motorovém prostoru jsem zatím našel pouze několik mini pojistek. Mimochodem proto, aby jste se k nim dostali musíte demontovat takový plastový kryt pod kterým je plastová skříňka, kterou vyloupnete a musíte ji otočit, protože ty pojistky jsou zespoda. Vedle směrem ke světlu je ještě jedna malá plastová krabička. Domnívám se že by ty velké pojistky mohly být tam. Ovšem je umístěna tak skvěle, že budu muset vyhodit tu větší pojistkovku zcela ven a LP světlo také. Teď ovšem nevím zda světlo vyhodím bez demontáže před. nárazníku. No prostě, jak říkám dementnost inženýrů nemá meze. A u frantíků žeroucích šneky to platí dvojnásob. Potřeboval bych proto vědět od někoho kdo se nechal nachytat a také si pořídil tento skvost nebo od někoho kdo se v tom denně hrabe zda jsou opravdu v té malé krabičce ty pojistky. Abych nerozdělával půl auta zbytečně. Díky moc.
Napsal: 19 črc 2017, 08:21
od roman1648
no a štáva na čerpadlo ti jde nebo ne ?
možná blbej tip ale není to potkaný...?
Napsal: 19 črc 2017, 08:33
od kaad
No nemám hotové ještě všechna měření poněvadž jsem na tom teprve začal makat, ale proč by u potkaného motoru nešlo palivo? Tu šťávu k čerpadlu samozřejmě ještě změřím a zkusím ho také zapojit na přímo.
Napsal: 19 črc 2017, 08:37
od roman1648
Ok dej vedet no
Napsal: 19 črc 2017, 09:32
od kaad
Tak po zapnutí klíčku jde na čerpadlo napětí, ale jen cca 1s a pak nic. To čerpadlo by mělo po zapnutí zapalování fachčit alespoň 5 až 10s, ne? Vypadá to tedy na relé palivového čerpadla. je to ovšem stejný problém jako s těma pojistakama, takže ho budu muset najít tzv. vyřazovacím způsobem. Nebo víš, které to je?
Napsal: 19 črc 2017, 09:47
od roman1648
mělo by být šedé pětipinové, dej VIN mrknuse na to
Napsal: 19 črc 2017, 10:06
od roman1648
dej maila pošlu ti manuál tam jsou aspoň pojistky rozepsaný
Napsal: 19 črc 2017, 10:08
od roman1648
tak e to na prd...jsou tam popsaný jen pojistky uvnitř a komentář že pojistky v motorovém prostoru máš přenechat servisu...
Napsal: 19 črc 2017, 10:37
od kaad
VIN auta je: VF1BZA30544825773 a můj email:
kajnarJ@seznam.cz
To jsou celí frantíci. ,,Přenechat servisu!" Ani jedno relé co jsou pod volantem to není. Musejí být nějaká relátka ještě v motorovém prostoru, ale zatím jsem tam žádné nepotkal.
Napsal: 19 črc 2017, 11:08
od roman1648
čoveče tak jsem k tomu nic nenašel...mají tam jakejsi zevrubnej obrázek bez popisek...

Napsal: 19 črc 2017, 15:45
od kaad
V pohodě. Neděj si z toho těžkou hlavu já to nějak vyřeším. Už jsem si zvyknul, že s frantíkama je vždycky více práce než např. z VW, Opelem nebo Fiatem. Každopádně moc děkuju za spolupráci.
Napsal: 31 črc 2017, 20:42
od Grunt
někde to relé musí cvakat stačí druhý člověk a poslouchat kde