Stránka 1 z 3
OI Vibrace při 1800-1900ot
Napsal: 09 srp 2017, 20:10
od Martincv
Zdravim uz si nevim rady s moji OI ASV
Vibruje pri 1800 - 1900 ot bez ohledu na rychlost jizdy na 3jku je to uz lehce znat, a na 4,5 uz je to citi dost.
Vibruje to do podlahy a citit je to i na pedalech, volant je v klidu.
Co se vymenilo kdyz se zavada zacla projevovat:
Spojka kompletni nova jednohmota (puvodne dvouhmota)
Komplet tlumice se vsim co k tomu patri
Cepy, silentbloky ramene, gumy ve stabiku
Vsechny klouby poloos + pozdeji komplet obe poloosy
Silentblok prevodovky
Reakcni vzpera
Nove brzdy kompletni
Dal jsem i jina kola - prehral se soft na origo a stejne nic.
Soft mam uz 3 roky zavada se projevuje tak posledni pulrok.
Auto bylo X krat v servise a nikdo to nedokazal odstranit.
Jeste dela to jen pri akceleraci pri deceleraci to nepocituju.
Nekdo nejakej tip na co se jeste podivat - silentblok na strane rozvodu - loziska kol - prevodovka ?
Dika za kazdou radu
Napsal: 09 srp 2017, 21:33
od slovacek.milos
vyměn převodovku
Napsal: 10 srp 2017, 12:52
od prka
Může to být moc chudou směsí při daných otáčkách. Motor potom vysazuje a projeví se to vibracemi. Buď přefukuje turbo /váha udává více než 1200mg vzduchu na zdvih, nebo čerpadlo dává méně paliva. Překontroluj množství vzduchu při plné akceleraci a pokud bude vzduchu méně než 1200 mg/h, tak zkus přidat palivo /snížit číslo volnoběžné dávky na 3,0/. Přefukuje-li turbo tak, že regulace je déle než 5 sec. na maximum a nedaří se tlak snížit, pošle ŘJ motor do kluzáku.
Napsal: 10 srp 2017, 13:13
od anydraj
Trysky origo ?
Napsal: 10 srp 2017, 14:55
od Martincv
Ano trysky origo
Ještě udělám log toho paliva a tlaku při té akceleraci.
EDIT: Tak tu mam log snad to bude spravne
http://leteckaposta.cz/425812240
Jinak VAGem dokazu volnobeznou davku snizit pouze na 3,8 min nejde jinak jsem mel nastaveno na 4 - 4,2
Po snizeni na 3,8 bez efektu

Napsal: 11 srp 2017, 20:21
od NOVON
Presne v tech otackach mi to delalo s jednohmotou a une brutalne po vymene reakcni vzpery za neorigo.
Napsal: 12 srp 2017, 16:24
od prka
Tak podle logu to na moc chudou směs nevypadá. Regulace turba chodí pěkně, váha udává odpovídající množství vzduchu v závislosti na otáčkách i tlaku turba a "soft" je také v pořádku /rozumný chip/.
Pokud by bylo více opotřebeno čerpadlo, tak by volnoběžná dávka byla podstatně vyšší. Tvoje je však blízká fabrickému nastavení /tudíž dobrá/. Pro jistotu udělej ještě log skupin 1,4,8 při plné akceleraci po rovině na čtyřku ať vidíme, že do čerpadla jde dostatek paliva a je správný předvstřik. Zaznamenej také půlminutku volnoběhu a potom teprve záznam ukonči.
Napsal: 12 srp 2017, 16:33
od jericho-3
A což takhle si přečíst, co napsal Miloš? Taky jsem měnil skříň, díky které auto vibrovalo...
Napsal: 12 srp 2017, 20:35
od mountune
A co tam dat to co tam patri, dvouhmotu? Vsem co jsem to montoval jsem postupne vratil dvouhmotak a uz se nenecham ukecat

Napsal: 12 srp 2017, 20:44
od Martincv
Delalo to i s dvouhmotou, spojka se menila jako prvni s podezrenim na setrvak akorad ze ono lejno
Jak rikam je jedno kolik jedes rovina nebo kopec prijdou ty otacky a snima vibrace.
Zkousel se i jinej soft pridat, ubrat, serie a prd porad stejny.
Asi dam jinou skrin a uvidi se.
Napsal: 12 srp 2017, 21:25
od mountune
Jasně ale kolik měla ta dvouhmota najeto?
Napsal: 13 srp 2017, 09:57
od martinsidlo
Cukání v otáčkách těsně před krouťákem? No fuj. To auto tě fackuje. Přidej a pojede to.
Napsal: 13 srp 2017, 10:51
od NOVON
martinsidlo píše:Cukání v otáčkách těsně před krouťákem? No fuj. To auto tě fackuje. Přidej a pojede to.
To si nemyslim..Tohle ten motor musi bez problemu zvladnout.Nerikam jezdit tak stale,ale tohle rotacky davaji bez problemu.
Napsal: 13 srp 2017, 17:58
od jericho-3
Tohle je právě to nejhorší, jedu s kámošem, který má najeto milion a on se baví a jedeme skoro krokem dokopečka na přímý záběr , já mu říkám, přeřaď, proč ho trápíš? A proč, vždyť on si to vezme..Tak mu říkám, dal bych ti batoh plný cihel na záda a bejčák a hnal tě vpřed...Ono si to vezme, ale dlouhodobě se zkurví vše, co má pohon na triku.. a čím honosnější a utlumené auto, tím hůř, protože minivibrace jsou odděleny od posádky, prdel je v polštáři a záda v mechu..Už ani nechci s nikým jet, kdysi jsem si myslel, že tohle dělají jen dědci, ale bohužel, dnes jsou mlaďoši stejní lenoši a šetřílci..Neberte to osobně, ale vibrace je jednou z nejčastějších závad, proto se pořád mění diferáky, poloosy a laboruje se s dávkami, apod...A odstranění je velký problém, z auta je už prostě jen sráč ....

Napsal: 13 srp 2017, 18:45
od A6TDI
Proto jsem mě rád audinu s pětiválcem . Nikdy podtočená.