Až od 3000do 4000trochu citiť zaťah a veľmi dymi na čierno aj pri malých otačkach. Motor ma klepotavý zvuk a nepravideľný chod hodil som to na Vag a piše chybu vahy vzduchu a to že signál je neidentifikovateľný su tam dve vahy pri oboch piše to isté.
Je to Common rail vstrekovanie zaujímavé je to že ked odpojim konektor na jednotlivých valcoch a vstrekovači 1-2-3-4 tak chod motora po odpojeni každého z nich sa zhorši takže v podstate palivo vstrekujú.Ale VAg ich nevidi pretože po odpojeni trebarz druheho vstrekovača nezanamená chybu.
Ale pokial toto isté spravim na valcov 5-6-7-8 tak sa chod motora tiež zmení ale chybu zaznamaná vo vagu.
Mám pocit že asi bude niekde prerušená cesta s tej prvej vetvy do riadiacej jednotky. Neviete niekto poradiť? Spravil som logy na 3ke môžem zaslat.
Dikes wintrej
