Audi A8 2001 3.3TDi V8

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

Audi A8 2001 3.3TDi V8

Příspěvek od wintrej »

Zdar chlapi riešim problém na tomto aute motor do 3000ot nemá skoro žiadny výkon.
Až od 3000do 4000trochu citiť zaťah a veľmi dymi na čierno aj pri malých otačkach. Motor ma klepotavý zvuk a nepravideľný chod hodil som to na Vag a piše chybu vahy vzduchu a to že signál je neidentifikovateľný su tam dve vahy pri oboch piše to isté.
Je to Common rail vstrekovanie zaujímavé je to že ked odpojim konektor na jednotlivých valcoch a vstrekovači 1-2-3-4 tak chod motora po odpojeni každého z nich sa zhorši takže v podstate palivo vstrekujú.Ale VAg ich nevidi pretože po odpojeni trebarz druheho vstrekovača nezanamená chybu.
Ale pokial toto isté spravim na valcov 5-6-7-8 tak sa chod motora tiež zmení ale chybu zaznamaná vo vagu.
Mám pocit že asi bude niekde prerušená cesta s tej prvej vetvy do riadiacej jednotky. Neviete niekto poradiť? Spravil som logy na 3ke môžem zaslat.
Dikes wintrej (LOL)
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

kontrola plniaceho tlaku a prietoku vzduchu potrebna - myslim si ze mas prasknuty intercooler alebo niektoru hadicu medzi turbom a hlavami.....
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

ale to nevysvetluje to preco RJ nevie o tom ze si odpojil vstreky na valcoch 1 az 4, pritom na valcoch 5-8 to vie okamzite... mam pocit ze na tom aute toho bude viacej co nefunguje...

ROpa
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

No Ja to Vidím Na KOntrolu Vstrekovačov Prepadom poprípade Vybratie a Vyčistenie a navyše Tie Váhy Kto Vie , či sú Vôbec tie čo tam majú Byť. Náhodu Nezačalo to robiť Problém až po tom ako Sa to priviezlo Na Slovensko A tankovala sa Napríklad u Nás v Trenčíne. Ak Hey Tak sú V Prdely Vstreky ako Na Väčšine TDCI od Fordu Všetko Je To Háklivé ba Kvalitu nafty a Navyše Keď Ti to píše Váhu tka to Nikdy Nepôjde Dobre.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

Příspěvek od wintrej »

Kable od vstrekovačov su presvietene všetko ok. Spravili sme Logy a vyzerá to na vahy vzduchu. Je to kupovane na slovensku tak to jazdi na našu naftu odjakživa zdá sa že vstretovače su v poriadku. Zatial dik za prispevky ked budem mať niečo nove napišem.
ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

wintrej píše:Kable od vstrekovačov su presvietene všetko ok. Spravili sme Logy a vyzerá to na vahy vzduchu. Je to kupovane na slovensku tak to jazdi na našu naftu odjakživa zdá sa že vstretovače su v poriadku. Zatial dik za prispevky ked budem mať niečo nove napišem.
este si zabudol povedat ze tam je aj chip, a z nuly na sto to da za 12.8s v momentalnom stave :-(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“