Stránka 1 z 3

Benz. auto pro ženskou do 50-60tkč.

Napsal: 03 říj 2017, 19:24
od Thopr
Aloha.

Kolega vybírá káru do cca 60tkč pro ženskou.

Jízda do školky a k doktorům, cca 5tkm do roka. Líbí se mu C3 1.1 i 1.4 (rok 2004), dále Corsa 1.2 , pak fiesta 1.4 16V 59kw rv 2002-2005, dále Ibiza 1.4 16V 55KW, tak samo fabka a kouká i po pažoutech 206 s 1.4 a renault megane ii 1.4 16V či 1.6 16V. Jo a ještě Fiat IDEA 1.4 16V 70KW rok 2004-2005.

Osobně jedu spíše v naftě, rád bych mu dobře poradil :) Chce co nejméně problémové auto. A úplně nejlíp, kdyby to i málo rezivělo :)

Nemá moc požadavků co? :) :) :)

Díky za rady.

Napsal: 03 říj 2017, 20:17
od mountune
Motor jako Ibiza, pěkná výbava a rezivění vyreseno- celohliníková kastle :D akorát se moc lidem nelíbí a je to Audi A2. Pár jich servisuju a docela fajn auto. Zespoda jak nový i po letech akorát za to otevírání kapoty bych někomu nafackoval :D

Napsal: 03 říj 2017, 20:42
od ROMEK
za mňa C3 alebo 207 s motorem 1,1 alebo 1,4 HFX,KFU,KFW

tieto motory su držáky max spravíš tesnenie pod hlavu.

Francuzov moc nemusím ale motor 1,4 KFW mam v Partnerovy a max spokojnosť. ešte keď ti možem poradiť kup to v socialnej vybave nech sa tam nemá co kazit ;)

Napsal: 03 říj 2017, 21:02
od turbo kamna power
řeším teď něco podobnýho pro manželku a vidím to na VW Polo 6N2 (99-02), 5dv., má to isofix na dětskou sedačku, motor nejspíš 1.4 8v 44kw, já ty 16V moc nemusím, 8V je na normální ježdění příjemnější :)

Na A2 jsem taky koukal, ale hezká rozhodně nebude za 50 ani za 60... Fiesta není špatná, ale Fordy moc nemusím :)

Napsal: 04 říj 2017, 06:25
od Thopr
Jj, na C3 taky pokukuje a líbí se mu. O A2 ani nevěděl a popravdě jsem na ní zapomněl i já.

Včera prý seděl ve Fiat Idea 1.4 a že celkem fajn, takové prý malé velké auto.

Pak si jel projet Merivu a nadšený už tak nebyl.

Hledá něco takového blbuvzdorného.

Napsal: 04 říj 2017, 08:32
od rudy5
Nejakeho japonca toyota yaris,honda civic

Napsal: 04 říj 2017, 09:20
od Vici
Fabka 1,4 MPI... skoro nezničitelná.. jediný problém těsnění pod hlavou, vyměníš za šichtu s prstem v nose a pár korun..

Napsal: 04 říj 2017, 09:55
od standa123
Vici píše:Fabka 1,4 MPI... skoro nezničitelná.. jediný problém těsnění pod hlavou, vyměníš za šichtu s prstem v nose a pár korun..
pravda, ale hodně lidí si stěžuje na spotřebu u tohodle motoru....

Napsal: 04 říj 2017, 10:04
od Thopr
standa123 píše:
Vici píše:Fabka 1,4 MPI... skoro nezničitelná.. jediný problém těsnění pod hlavou, vyměníš za šichtu s prstem v nose a pár korun..
pravda, ale hodně lidí si stěžuje na spotřebu u tohodle motoru....
Už jsme se byli na 3 kousky mrknout, 2 byly po technické stránce ok, prahy ale sežrané. ta třetí měla KO servo i prahy. Škoda, že jich je nejvíc kolem roku výroby 2000-2001-2002 .

Napsal: 04 říj 2017, 12:08
od matess
Už jsou to starý auta.... jak píšeš často koroze, zámky, serva, těsnění pod hlavou...prostě ten věk tomu nikdo neodpáře. Taky jeden kamarád z okolí nedávno sháněl. Viděl jich několik a do všech minimálně 10 investice. Nakonec za ty peníze koupil Thalii 2011 se poctivýma 80t. km od prvního majitele se servisem pouze v autorizáku. Jen byl trochu problém to sehnat se servem :-) ani jsem nevěděl, že základ ho neměl :-)

Napsal: 04 říj 2017, 12:17
od jericho-3
Přesně, jedno takové, která stojí většinou v garáži mám na starost, je to sice Renault vyrobený v Turecku , ale mimo zadního ložiska a nějaké hovadiny ny nápravě bezva stav. Ale majitel je koupil u nás jako nové. :)

Napsal: 04 říj 2017, 13:01
od Marek77
Chce to něco, co je blbuvzdorné a hlavně nenáročné.

Já jsem v současné době na vlně Renaultu, takže za mě zcela jednoznačně Clio III v benzinu; ideálně malém benzinu, takže 1,2 16V SOHC. Prostor jako málokterý srovnatelný vůz jiné značky, nezničitelné motory (prakticky všechny), nenáročné, bez koroze, levné.

Mám jedno doma s motorem 1,2 16V 55kW (model 2013 - poslední ročník před čtyřkou). Kolega v práci to má dvanáctým rokem a je nadmíru spokojený. On má 1,5dCi 63kW, najeto skoro 300 tisíc (z toho 200 tisíc v autoškole, kterou vlastní jeho otec). Krom jediné investice do spojkové lamely, což se vzhledem k typu provozu v minulosti není co divit, je to zlatý auto. Po 12 letech absolutně bez koroze.

Mégane II je OK, taky mám (a jsem nadšen), ale pro babu myslím zbytečně velký vůz. Totiž jediné, co je trochu pěkné, je combi - krátké verze jsou takové obludky. Jenže combi (Grandtour) má na délku 4500 mm.

Ženské většinou chtějí menší vozy, logicky kvůli manévrovatelnosti a parkování po městech. Ovšem moje baba je asi chlap - za každou cenu chtěla velké auto. Takže já jezdím Méganem, zatímco ona GrandScénicem.

Napsal: 04 říj 2017, 18:44
od Tomas.cz
Ano, malý benzinový od Renaultu to nemá připomínek a to obecně Francouze moc nemusím, ale s těmahle benzíňáčkama jsem se skamarádil.

Jak píšete Fabia 1.4-8v tam bych dneska videl problém v tom, že ty motory a ostatně i zbytek auta bude tak nějak na hraně životnosti, končili 2003 a málokdo ho držel poctivě údržbou u takto starého vozu.
Nedávno jsem z podniku likvidoval poslední s tímhle motorem 2002, servo Koyo KO, tísko pod hlavou KO, interiér KO, karosařina otlučená a dostali jsme 14 000kč, klientů bylo celkem dost, to mě až překvapilo na druhou stranu

Napsal: 04 říj 2017, 18:59
od NOVON
HONDA JAZZ

Napsal: 06 říj 2017, 15:30
od jericho-3
kAŽDÉMU CO JEHO JEST..Vždy si vzpomenu na známého řemeslníka, který měl prastaré Kangoo, kam jsem mu namontoval jiný motor z Clia , byla to 1,4 -8 ventil. To co mu dával v tomto autě, bylo nemilosrdné, neustále naplno naložené auto, které šlo jen taktak zvednout a motor vyrážel jako zběsilý, uvařil ho, potkal ho , vždy jsem ho opravil a choval se pořád úžasně. Co nechápu, je když jsem viděl, jak umělohmotná klapka na umělohmotném sání při volnoběhu poskakuje, /vzduch. filtr zajištění ulomil/a motor chytal na otočení ze jakýchkoliv podmínek /jednou se měnil snímač na klice/..Když posoudím ostatní obdobné motory /věčne vykravené, chcípající, kolísající při volnoběhu a liné už ze své podstaty/tak mám zato, že lambda a ostatní řízení tohoto motoru jej moc z klidu nevyrušilo..Prostě nebyl háklivý téměř na nic...Bylo to pro mne poučení, kolik sráčů včetně koncernu se v tomto objemu dostalo do oběhu... :)