Rozdíl odstínu laku nový x starý
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdíl odstínu laku nový x starý
Dával jsem lakovat do značky poškozený díl a je tam vidět rozdíl v odstínech i po doleštění starých dílů. Ten nový prostě vypadá jinak, víc září. Je to pastelová barva.
- Dělají se pastelové barvy rozstřikem?
- Je možné, že lakýrník ten odstín prostě nechytnul? Nějak se mně tomu nechce věřit, že v dnešní době by se tohle mohlo stát, kdy zná kód barvy a lakují pro značku.
Auto je r.v. 2014.
- Dělají se pastelové barvy rozstřikem?
- Je možné, že lakýrník ten odstín prostě nechytnul? Nějak se mně tomu nechce věřit, že v dnešní době by se tohle mohlo stát, kdy zná kód barvy a lakují pro značku.
Auto je r.v. 2014.
Jo, i pastelovky se dělaj rozstřikem. To ti potom schopnej lakýrník napojí i odstíny, v kterých je rozdíl.
Průšvih je, že ten rozstřik stojí peníze. Teda jako navíc, než jen samotnej novej blatník třeba.
A je to tak, jednotlivý barvy mají různý niance, ty pododstíny. A správně to vybrat, není úplně sranda.
Tím pádem jo, stává se to, že ten novej díl je živější.
Vem si třeba, že jsou poškozený řidičovo dveře: pokud by to mělo bejt fakt poctivě, bylo by třeba to rozstříknout do blatníku a do zadních dveří. A to se lidem moc nechce, páč je to "práce navíc" a náklady jinde, než když foukne samotnej díl...
Průšvih je, že ten rozstřik stojí peníze. Teda jako navíc, než jen samotnej novej blatník třeba.
A je to tak, jednotlivý barvy mají různý niance, ty pododstíny. A správně to vybrat, není úplně sranda.
Tím pádem jo, stává se to, že ten novej díl je živější.
Vem si třeba, že jsou poškozený řidičovo dveře: pokud by to mělo bejt fakt poctivě, bylo by třeba to rozstříknout do blatníku a do zadních dveří. A to se lidem moc nechce, páč je to "práce navíc" a náklady jinde, než když foukne samotnej díl...
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Ano, u profíků, ale když to zkouší člověk sám, tak to zkurví../já/
Nezapomenu, když mi profík stříkal Octu - nějaká kouřová metla a když jsem to poprvé uviděl, měl jsem v hubě jako po blití..On přišel a povídá, tak co? Já no nic moc, majitel mě přetáhne holí...A profík povídá, myslel jsem si to, /přesně popsal, jak to říká Dan T 3/, udělám roztřik...Přijeďte zítra a bude to stát o litr víc...Už jsem radši nic neříkal, protože mne zarazilo, proč to neudělal hned...Ale druhý den bylo auto jako z auzláku, dva odstíny splynuly v jeden...Prostě duha má svá neopakovatelná kouzla a tajemství....
Nezapomenu, když mi profík stříkal Octu - nějaká kouřová metla a když jsem to poprvé uviděl, měl jsem v hubě jako po blití..On přišel a povídá, tak co? Já no nic moc, majitel mě přetáhne holí...A profík povídá, myslel jsem si to, /přesně popsal, jak to říká Dan T 3/, udělám roztřik...Přijeďte zítra a bude to stát o litr víc...Už jsem radši nic neříkal, protože mne zarazilo, proč to neudělal hned...Ale druhý den bylo auto jako z auzláku, dva odstíny splynuly v jeden...Prostě duha má svá neopakovatelná kouzla a tajemství....

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0
Třeba u nás se Kooperativa veřejně chlubí, že má ve sbírkách umění stovky milionů korun, bydejť by pak byla ochota slušně platit za opravy, s Koop jsem se soudil 3,5roku, nakonec úspěšněmarian.marcin píše:Od témy ale stačí si všimnúť aké majú platy a na akých autách sa vyvážajú u nás groupama plachti na S line

pro čpp a kooperativu děláme autoskla a jde to doprd.le...
dnes např. focus 04- za práci můžu max.680,-Kč plus dph, to musím sklo nafotit, udělat zápis, poslat jim na server, vypsat plnou moc klientovi, opět odeslat i s fakturou a přesklit focuse s vyhřívaným čelním a senzorem...
a doby, kdy bylo na skle 50 procent jsou taky pryč, třeba na koncernu dávají za sklo, že se tam vejdu jen s čínou, aby na tom aspoń 15-20 procent zbylo...
dnes např. focus 04- za práci můžu max.680,-Kč plus dph, to musím sklo nafotit, udělat zápis, poslat jim na server, vypsat plnou moc klientovi, opět odeslat i s fakturou a přesklit focuse s vyhřívaným čelním a senzorem...
a doby, kdy bylo na skle 50 procent jsou taky pryč, třeba na koncernu dávají za sklo, že se tam vejdu jen s čínou, aby na tom aspoń 15-20 procent zbylo...
Já když jdu do skla, tak cena práce pod litr nejde a je to dobře. Rád dám vydělat a ani neceknu, protože to znám.Jediné, co mne štve, je když se zeptám na cenu , kterou řeknu zákazníkovi a pak je vše jinak a já vypadám jako podvodník, protože dotyčný si řekne, jo on si ještě přisadil....Ale hoši sklenáři mi klidně vezmou i okno z vraku a jen řeknou, co když bude poškrábané? Řeknu to je na mě.. 

nepropadat panice...