Rozdíl odstínu laku nový x starý

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Rozdíl odstínu laku nový x starý

Příspěvek od tempest »

Dával jsem lakovat do značky poškozený díl a je tam vidět rozdíl v odstínech i po doleštění starých dílů. Ten nový prostě vypadá jinak, víc září. Je to pastelová barva.
- Dělají se pastelové barvy rozstřikem?
- Je možné, že lakýrník ten odstín prostě nechytnul? Nějak se mně tomu nechce věřit, že v dnešní době by se tohle mohlo stát, kdy zná kód barvy a lakují pro značku.

Auto je r.v. 2014.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5726
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

niekedy sa to stane. máš treba kod barvy ale tá má 4 pododstíny a lakírník to porovnáva s lakovaným dílem ktorý odstín mu najviac sedí.
Ten puvodný lak je vetšinú zestárli od UV žiarenia
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to neskutečná věda a ten, kdo to vlastně chytne, je génius.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Jo, i pastelovky se dělaj rozstřikem. To ti potom schopnej lakýrník napojí i odstíny, v kterých je rozdíl.
Průšvih je, že ten rozstřik stojí peníze. Teda jako navíc, než jen samotnej novej blatník třeba.
A je to tak, jednotlivý barvy mají různý niance, ty pododstíny. A správně to vybrat, není úplně sranda.
Tím pádem jo, stává se to, že ten novej díl je živější.
Vem si třeba, že jsou poškozený řidičovo dveře: pokud by to mělo bejt fakt poctivě, bylo by třeba to rozstříknout do blatníku a do zadních dveří. A to se lidem moc nechce, páč je to "práce navíc" a náklady jinde, než když foukne samotnej díl...
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak jasné že, zástřik je samozřejmostí!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, u profíků, ale když to zkouší člověk sám, tak to zkurví../já/
Nezapomenu, když mi profík stříkal Octu - nějaká kouřová metla a když jsem to poprvé uviděl, měl jsem v hubě jako po blití..On přišel a povídá, tak co? Já no nic moc, majitel mě přetáhne holí...A profík povídá, myslel jsem si to, /přesně popsal, jak to říká Dan T 3/, udělám roztřik...Přijeďte zítra a bude to stát o litr víc...Už jsem radši nic neříkal, protože mne zarazilo, proč to neudělal hned...Ale druhý den bylo auto jako z auzláku, dva odstíny splynuly v jeden...Prostě duha má svá neopakovatelná kouzla a tajemství.... :)
nepropadat panice...
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Problem je ze naše super pojišťovny zastrik neproplati. Bez něj to trefit je fakt loterie. Ale na druhou stranu proč to máš dělat zadarmo? Začarovaný kruh pro klienta i servis. A s téma pojistovnama mi přijde, že to jde z kopce čím dál vic :roll:
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

bez zástřiku to nikdy není ono. jj pojišťovny jsou u nás kurvy kurev.. to co si prolobovali u nás jinde ve světě neexistuje
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Od témy ale stačí si všimnúť aké majú platy a na akých autách sa vyvážajú u nás groupama plachti na S line (offtopic)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

marian.marcin píše:Od témy ale stačí si všimnúť aké majú platy a na akých autách sa vyvážajú u nás groupama plachti na S line (offtopic)
Třeba u nás se Kooperativa veřejně chlubí, že má ve sbírkách umění stovky milionů korun, bydejť by pak byla ochota slušně platit za opravy, s Koop jsem se soudil 3,5roku, nakonec úspěšně ;)
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Příspěvek od drz »

pro čpp a kooperativu děláme autoskla a jde to doprd.le...
dnes např. focus 04- za práci můžu max.680,-Kč plus dph, to musím sklo nafotit, udělat zápis, poslat jim na server, vypsat plnou moc klientovi, opět odeslat i s fakturou a přesklit focuse s vyhřívaným čelním a senzorem...
a doby, kdy bylo na skle 50 procent jsou taky pryč, třeba na koncernu dávají za sklo, že se tam vejdu jen s čínou, aby na tom aspoń 15-20 procent zbylo...
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Skla ani nemluvim, to je almuzna.. meli by jsme se zacit bourit protoze ja posledni dobou vazne premyslim ze opravy na pojistovnu vypustim. Ted tam mam bmw f11 na predek, tak jsem zvedavej jak pustej zilou :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já když jdu do skla, tak cena práce pod litr nejde a je to dobře. Rád dám vydělat a ani neceknu, protože to znám.Jediné, co mne štve, je když se zeptám na cenu , kterou řeknu zákazníkovi a pak je vše jinak a já vypadám jako podvodník, protože dotyčný si řekne, jo on si ještě přisadil....Ale hoši sklenáři mi klidně vezmou i okno z vraku a jen řeknou, co když bude poškrábané? Řeknu to je na mě.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“