Stránka 1 z 2

škubání passat 2,0tdi

Napsal: 09 říj 2017, 09:41
od Tomáš Čermák
dnes mi volal známý, má passata (r. 2010) ještě nevim kod motoru, kdyžtak dopíšu až budu vědět. Ale auto občas začne škubat, někdy to nedělá vůbec a někdy se s tím nedá jet. VAG je prej bez závad.Jinak jsou měněný komplet filtry, palivák byl čistej. Setkal se s tím někdo? V sobotu s tim přijede, tak to zkusíme projet a dát na VAG. Myslíte vsřik, EGR, DPF, popř. turbo?? Díky za rady

Napsal: 09 říj 2017, 17:27
od Tomáš Čermák
Je to 2.0tdi CR 103kW CBAB

Napsal: 10 říj 2017, 18:28
od Tomáš Čermák
Nikdo se s tim nesetkal? (offtopic)

Napsal: 10 říj 2017, 19:08
od slovacek.milos
pokud to dělá občas zjistíš asi prd

Napsal: 10 říj 2017, 19:37
od Tomáš Čermák
Neco jsem procital a par lidi psalo, ze jim tenhle problem zpusobovala nafta. Kdyz zmenily pumpu, bylo po problemech. Tak nevim no, uvidime... Pokud je to tak, tak zlaty PD :-D

Napsal: 10 říj 2017, 19:48
od slovacek.milos
tak natoč OMV a dej tam nějaký sajrat na čistění

Napsal: 10 říj 2017, 22:33
od Tomáš Čermák
zkusíme to no. Co je asi nejlepší, VIF :-)?

Napsal: 11 říj 2017, 06:11
od slovacek.milos
Tomáš Čermák píše:zkusíme to no. Co je asi nejlepší, VIF :-)?
dej vif

Napsal: 14 říj 2017, 14:16
od Tomáš Čermák
Tak dneska VAG:
000135- tlak na Railu příliš nízký
000136- tlak na Railu příliš vysoký
Čidlo tlaku nebo regulátor?? Má někdo zkušenost?

Napsal: 14 říj 2017, 19:34
od slovacek.milos
Tomáš Čermák píše:Tak dneska VAG:
000135- tlak na Railu příliš nízký
000136- tlak na Railu příliš vysoký
Čidlo tlaku nebo regulátor?? Má někdo zkušenost?
ty regulace jsou dvě že by se naráz pojebali?, vyjezdi naftu a dej tam premíjovku + vif

Napsal: 14 říj 2017, 19:38
od proxima
Vyber palivovy filter či su tam nieje piliny.

Napsal: 14 říj 2017, 19:55
od mato8625
KO čerpadlo , priprav sa že budú po smrti aj vstrekovače

Napsal: 14 říj 2017, 21:32
od octaviask
korekcie na vstrekoch? ale tuto kolega ma pravdu...je to 80% jasné...

Napsal: 14 říj 2017, 22:46
od Jirka.
Nemusí to být nutně čerpadlo. Podobně se projevuje vadný regulátor na liště. Dělal jsem ted v poslední době asi 4x. Jako první kouknout na sítko pod ventil N290 co je na čerpadle aby se vyloučila přítomnost špon. Pokud to bude ok tak novou lištu a je vyřešeno. Pokud tam budou špony tak je to v prdeli.

Napsal: 14 říj 2017, 23:56
od Tomáš Čermák
Tak korekce jsme koukali, kolem cca 0,02 na všech
Palivovej filtr měněnej, starej byl čistej
Na sítko na čerpadle se nedávno koukalo a bylo čistý bez špon
takže ten regulátor na liště??