Přídavné PTC topení GOLF VI 1.6TDI CAYC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Přídavné PTC topení GOLF VI 1.6TDI CAYC

Příspěvek od Kolik »

Zdravím, mám problém že mi auto málo topí i při jízdě a ohřátém motoru a navíc mi podle odběru nefunguje PTC přídavné topení. Nemůžu nikde najít jaká pojistka je pro PTC topení a kde má řídící jednotku. Neřešil někdo podobný problém nebo nemá schéma zapojení a umístění řídící jednotky a pojistky PTC topení? díky moc:-)
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2012, 21:23

Příspěvek od Franciktdi »

Koukni na net, ptc se řeší dost, mě pomohlo proletovani, ale jestli ti topí málo při zahřátým motoru, je problém jinde
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Příspěvek od Kolik »

Já sem právě na netu našel jen na GOLF V a to má řídící jednotku přímo v sobě tady je topení do toho jde - a pak tři silný + takže musí někde být spínaní přes jednotku a relé a ale nikde nemůžu najít kde:-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus třeba topení na max ventilátor na max,

taky je potřeba se podívat na alternátor jestli řj motoru umí vyhodnotit jeho volnou kapacitu pokud ne tak ti topení nespustí a jestli tam vůbec nějaká volná kapacita je, jestli není náhodou přetážený
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Rocnik mas aky? Ja mam 2011 a uz som menil termostat, pri starom sa motor dlhsie zahrieval. Po vymene OK. Uz som sa zmieril s tym, ze termostat je suciastka beznej spotreby a vyzaduje pravidelnu vymenu :)
Inak diagnostika ti pise o zlom PTC? Lebo co som mal este G5, tak aby sa spustilo PTC, muselo byt splnenych viac podmienok, medziinym napr. aj zapnute AC. Na sucasnej G6 uz neviem, kedy sa spusta a co vsetko musi byt splnene. Iba viem, ze ked bezi a som na volnobehu, tak su obcas zdvihnute otacky (asi kvoli dobijaniu) a vyzera to ako regeneracia ako DPF ;)
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Příspěvek od Kolik »

Právě že se vůbec nespojím s jednotkou přídavného topení. Termostat už mám také vyměněný tím sem začínal. Dneska ještě tedy kouknu jak je altík zatížený. Topení spálené není měl jsem ho venku a pouštěl do něj 12V přímo z baterie.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Climatronic, alebo Climatik?
Môj osobný názor je, že si nemyslím, že by G6 malo mať separátnu jednotku pre PTC. Myslím si to preto, lebo ľudia si montovali panely z G6 do G5. Ale vychádzam zároveň z predpokladu, že panel obsahuje jednotku klimatizácie, takže ak to tak nieje, sorry, som iba teoretik :)
Čo ja viem, tak diagnostika sa robila priamo cez modul klimatizácie. Dokonca aj cez vstavanú diagnostiku na G5 (panel) sa dalo pozrieť na stav PTC. Konkrétne stav (požiadavka/skutočnosť), výkon (požiadavka/skutočnosť) a ešte jedna vec, to si už nepamätám.
Na G5 si dal vstavanú diag. (AC/ECON + ofuk tuším na okno), ľavé kolečko kanál 20, subkanál 0 až 5.
Na súčasnej G6 som to ešte nepozeral, ale keď na to nezabudnem, pozriem to večer. Tam sa debilnejšie zobrazujú tie hodnoty, lebo tam nie sú tie malé displaye :)
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ešte mi napadlo, že ty sa snažíš spojiť s jednotkou prídavného topenia a že či to nie je náhodou nezávislé kúrenie :)
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

salko píše:Ešte mi napadlo, že ty sa snažíš spojiť s jednotkou prídavného topenia a že či to nie je náhodou nezávislé kúrenie :)
tak to bude ptc podle mě spouští řj motoru
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Taky bych řekl, mělo by to jít spustit v akčních členech.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Vlastní jednotka PTC byla někdy do 2007. Takže u CAYC se nikdy k PTC nepřipojíš, tam to spouští relé.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nejsem si jistý, ale taky bych řekl, že PTC funguje jen od určité venkovní teploty, nebo to je alespoň můj poznatek z provozu :)

edit: funguje od 4 a méně °C :)
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 19 lis 2017, 16:49, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25

Příspěvek od Kolik »

Jirka. píše:Vlastní jednotka PTC byla někdy do 2007. Takže u CAYC se nikdy k PTC nepřipojíš, tam to spouští relé.
Nevíš které relé to přímo je? díky:-)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

U BCM je nosník s 5 relé. 3 místo z leva by mělo být na malý výkon označení 645 a první z prava 644 velký výkon.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“