O2 BMM - velmi často regeneruje DPF a nafta v oleji
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 BMM - velmi často regeneruje DPF a nafta v oleji
O2 103kW BMM DPF - vypustil jsem po 15tis km asi 8L oleje, ve kterém bylo hromada nafty. Auto krásně startuje, normálě jezdí, korekce všech vstřikovačů kolem +-0,10, ale regeneruje každých 40km. Styl jízd - celou noc jezdí po praze, stále ohřáté. Může být nafta v oleji kvůli té regeneraci? A proč to tak často regeneruje? čidlo tlaku DPF se zdá být ok, VAG ok, v servisu mi doporučili čidlo tlaku vyměnit
Octavia business 2002, ALH + noname chip
Nafta v oleji muze byt pricinou castych neuspesnych regeneraci.
Tak to auto vemte a protahnete ho nekde dal po dalnici.
Proc to tak casto regenruje je otazka.
Co ukazujou teploty ve vyfuku,kolik je tlak DPF na volnobeh ?
Muze pribyvat i pres tandem.
Tak to auto vemte a protahnete ho nekde dal po dalnici.
Proc to tak casto regenruje je otazka.
Co ukazujou teploty ve vyfuku,kolik je tlak DPF na volnobeh ?
Muze pribyvat i pres tandem.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km