Stránka 1 z 1
O2 BMM - velmi často regeneruje DPF a nafta v oleji
Napsal: 28 led 2018, 19:47
od RomanT
O2 103kW BMM DPF - vypustil jsem po 15tis km asi 8L oleje, ve kterém bylo hromada nafty. Auto krásně startuje, normálě jezdí, korekce všech vstřikovačů kolem +-0,10, ale regeneruje každých 40km. Styl jízd - celou noc jezdí po praze, stále ohřáté. Může být nafta v oleji kvůli té regeneraci? A proč to tak často regeneruje? čidlo tlaku DPF se zdá být ok, VAG ok, v servisu mi doporučili čidlo tlaku vyměnit
Napsal: 28 led 2018, 19:52
od rami
Nafta v oleji muze byt pricinou castych neuspesnych regeneraci.
Tak to auto vemte a protahnete ho nekde dal po dalnici.
Proc to tak casto regenruje je otazka.
Co ukazujou teploty ve vyfuku,kolik je tlak DPF na volnobeh ?
Muze pribyvat i pres tandem.
Napsal: 29 led 2018, 11:50
od octaviask
tak isto moze mat naftu v oleji kvoli gumičkam na vstrekoch...
Napsal: 29 led 2018, 12:20
od Biimbo
Dej nový čidlo, vyfoukej dpf proti směru a zkus nalhat jednotce že jsi dal nový dpf. Mělo by to zabrat.
Napsal: 29 led 2018, 13:52
od Vici
kámošovi toto vyřešilo filtr ven - byl prasklý a DPF OFF... předtím s tím dělali kde co..
BMM je pomsta
Napsal: 29 led 2018, 18:27
od rami
Pokud mas koncovky vyfuku uvnitr cerne od sazi tak je KO DPF.
Napsal: 29 led 2018, 21:19
od Čert
Jaký je protitlak diferenciálního čidla na volnoběh a jaké jsou teploty na senzorech DPF při regeneraci?
Bez těchto hodnot je to na křišťálovou kouli..