Rachot/vibrace při přidání plynu - co to muže být
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rachot/vibrace při přidání plynu - co to muže být
Zdravím, moje Audinka ma už pomalu 250k a začíná mě zlobit. Před nedávnem jsem si všiml že auto už celkem dost vibruje ve vyšší rychlosti (na volantu a bylo to citítí v plynovém pedálu a karoserii) + tam při zrychlování bylo slyšet lehké rachotění, jen při přidáná plynu (nejvíce do kopce)
Měnil jsem tedy silentbloky na motoru + na převodovce. Vibrace do karoserie a celkově ruzna cukání od motoru se dost zlepšili.
Naopak to rachotění je ted znatelnější jak je vše ostatní klidnější + vibrace do plynového pedálu jsou stále (ikdyž méně).
Hlavní mnou vypozorované projevy.
- Při přidání plynu na neutrál když stojím je vše OK, žádný zvuky ani vibrace.
- Při zařazené rychlosti a přidání plynu jde z prosotu tipuji převodovky "rachotění" jen v záběru docela to pozoruji i při couvání.
- Během toho zrychlování je citít i takové "vibrace" občas jakoby škubání/cuknutí v plynovém pedálu
- to rachotění je slyšet i ve vyších rychlostech npř jedu na dálnici 130 a v kopci přidám plyn tak začne být slyšet a jsou tam vibrace, když hned vyhodím na neutral vše ustane.
- Dost mi vibruje řadička, i na neutral (to skače celkem dost) i se huře řadí levá strana převodů. (hl. 1,2) když je zařazeno a jedu tak na ní nejde mít ruku je to vibrátor.
- Celkově problem je jen když je zařazeno a auto je v zápřahu. Pokles výkonu ale nepozoruji. Když na plynu povolím a mám ho jen napul abych udržel rychlost tak to také odezní.
Spojka je stará 1 rok ale nedělala se dvouhmota! ALe nic nemlátí.
Je to audi A4 B8 2007, TDI 2.0 105kw čip.
Díky za každou radu, muj mechanik už je ze mě zoufalej říká že to nic nebude že už to prostě má nalítáno at to neřeším. Je fakt že to není nic moc zásadního na provoz ale bojim se aby to nepřerostlo v něco vážnějšího. Zatím to jsou jen vibrace a zvuky.
Měnil jsem tedy silentbloky na motoru + na převodovce. Vibrace do karoserie a celkově ruzna cukání od motoru se dost zlepšili.
Naopak to rachotění je ted znatelnější jak je vše ostatní klidnější + vibrace do plynového pedálu jsou stále (ikdyž méně).
Hlavní mnou vypozorované projevy.
- Při přidání plynu na neutrál když stojím je vše OK, žádný zvuky ani vibrace.
- Při zařazené rychlosti a přidání plynu jde z prosotu tipuji převodovky "rachotění" jen v záběru docela to pozoruji i při couvání.
- Během toho zrychlování je citít i takové "vibrace" občas jakoby škubání/cuknutí v plynovém pedálu
- to rachotění je slyšet i ve vyších rychlostech npř jedu na dálnici 130 a v kopci přidám plyn tak začne být slyšet a jsou tam vibrace, když hned vyhodím na neutral vše ustane.
- Dost mi vibruje řadička, i na neutral (to skače celkem dost) i se huře řadí levá strana převodů. (hl. 1,2) když je zařazeno a jedu tak na ní nejde mít ruku je to vibrátor.
- Celkově problem je jen když je zařazeno a auto je v zápřahu. Pokles výkonu ale nepozoruji. Když na plynu povolím a mám ho jen napul abych udržel rychlost tak to také odezní.
Spojka je stará 1 rok ale nedělala se dvouhmota! ALe nic nemlátí.
Je to audi A4 B8 2007, TDI 2.0 105kw čip.
Díky za každou radu, muj mechanik už je ze mě zoufalej říká že to nic nebude že už to prostě má nalítáno at to neřeším. Je fakt že to není nic moc zásadního na provoz ale bojim se aby to nepřerostlo v něco vážnějšího. Zatím to jsou jen vibrace a zvuky.
ANo jsou origo + tyto problemy byly i před jejich výměnou, nove silenbloky to o neco zlepšily ale ne o moc. Zlepšilo se po jejich výměněn hlavně cukání od motoru npř při rozjezdu. Když sem dal plyn tak to cuklo celým autem jak se motor vrtel to je ted OK, karoserie OK.
Ale vibrace plyn/volant/radicka + rachot zustalo
Ale vibrace plyn/volant/radicka + rachot zustalo
No vidíš, mě zase to mlátí jak kdyby mi někdo při zhasnutí motoru praštil kladivem do převodovky, ale zase absolutně nic nevibruje.
Poznáš to taky tak, že při jízdě třeba na trojku prudce ubereš a hned zase prudce přidáš plyn.Jak uslyšíš ostrý lupanec, tak je to setrvák.
Poznáš to taky tak, že při jízdě třeba na trojku prudce ubereš a hned zase prudce přidáš plyn.Jak uslyšíš ostrý lupanec, tak je to setrvák.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
A pak jednou přijdeš k autu a startér s ním ani nehne..Pružina z dvouhmoty se šprajcne pod setrvákem..Raději bych to řešil..Pepíček píše:No vidíš, mě zase to mlátí jak kdyby mi někdo při zhasnutí motoru praštil kladivem do převodovky, ale zase absolutně nic nevibruje.
Poznáš to taky tak, že při jízdě třeba na trojku prudce ubereš a hned zase prudce přidáš plyn.Jak uslyšíš ostrý lupanec, tak je to setrvák.
nepropadat panice...
Co klouby na poloose?
Mě to dělalo, že při jízdě bez plynu případně málo plynu po rovině..tak bylo ticho..jakmile jsem přidal, tak to začalo děsně "bouchat"..stačilo jet do kopce
Mě to dělalo, že při jízdě bez plynu případně málo plynu po rovině..tak bylo ticho..jakmile jsem přidal, tak to začalo děsně "bouchat"..stačilo jet do kopce
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23