Rachot/vibrace při přidání plynu - co to muže být
Napsal: 08 bře 2018, 19:33
Zdravím, moje Audinka ma už pomalu 250k a začíná mě zlobit. Před nedávnem jsem si všiml že auto už celkem dost vibruje ve vyšší rychlosti (na volantu a bylo to citítí v plynovém pedálu a karoserii) + tam při zrychlování bylo slyšet lehké rachotění, jen při přidáná plynu (nejvíce do kopce)
Měnil jsem tedy silentbloky na motoru + na převodovce. Vibrace do karoserie a celkově ruzna cukání od motoru se dost zlepšili.
Naopak to rachotění je ted znatelnější jak je vše ostatní klidnější + vibrace do plynového pedálu jsou stále (ikdyž méně).
Hlavní mnou vypozorované projevy.
- Při přidání plynu na neutrál když stojím je vše OK, žádný zvuky ani vibrace.
- Při zařazené rychlosti a přidání plynu jde z prosotu tipuji převodovky "rachotění" jen v záběru docela to pozoruji i při couvání.
- Během toho zrychlování je citít i takové "vibrace" občas jakoby škubání/cuknutí v plynovém pedálu
- to rachotění je slyšet i ve vyších rychlostech npř jedu na dálnici 130 a v kopci přidám plyn tak začne být slyšet a jsou tam vibrace, když hned vyhodím na neutral vše ustane.
- Dost mi vibruje řadička, i na neutral (to skače celkem dost) i se huře řadí levá strana převodů. (hl. 1,2) když je zařazeno a jedu tak na ní nejde mít ruku je to vibrátor.
- Celkově problem je jen když je zařazeno a auto je v zápřahu. Pokles výkonu ale nepozoruji. Když na plynu povolím a mám ho jen napul abych udržel rychlost tak to také odezní.
Spojka je stará 1 rok ale nedělala se dvouhmota! ALe nic nemlátí.
Je to audi A4 B8 2007, TDI 2.0 105kw čip.
Díky za každou radu, muj mechanik už je ze mě zoufalej říká že to nic nebude že už to prostě má nalítáno at to neřeším. Je fakt že to není nic moc zásadního na provoz ale bojim se aby to nepřerostlo v něco vážnějšího. Zatím to jsou jen vibrace a zvuky.
Měnil jsem tedy silentbloky na motoru + na převodovce. Vibrace do karoserie a celkově ruzna cukání od motoru se dost zlepšili.
Naopak to rachotění je ted znatelnější jak je vše ostatní klidnější + vibrace do plynového pedálu jsou stále (ikdyž méně).
Hlavní mnou vypozorované projevy.
- Při přidání plynu na neutrál když stojím je vše OK, žádný zvuky ani vibrace.
- Při zařazené rychlosti a přidání plynu jde z prosotu tipuji převodovky "rachotění" jen v záběru docela to pozoruji i při couvání.
- Během toho zrychlování je citít i takové "vibrace" občas jakoby škubání/cuknutí v plynovém pedálu
- to rachotění je slyšet i ve vyších rychlostech npř jedu na dálnici 130 a v kopci přidám plyn tak začne být slyšet a jsou tam vibrace, když hned vyhodím na neutral vše ustane.
- Dost mi vibruje řadička, i na neutral (to skače celkem dost) i se huře řadí levá strana převodů. (hl. 1,2) když je zařazeno a jedu tak na ní nejde mít ruku je to vibrátor.
- Celkově problem je jen když je zařazeno a auto je v zápřahu. Pokles výkonu ale nepozoruji. Když na plynu povolím a mám ho jen napul abych udržel rychlost tak to také odezní.
Spojka je stará 1 rok ale nedělala se dvouhmota! ALe nic nemlátí.
Je to audi A4 B8 2007, TDI 2.0 105kw čip.
Díky za každou radu, muj mechanik už je ze mě zoufalej říká že to nic nebude že už to prostě má nalítáno at to neřeším. Je fakt že to není nic moc zásadního na provoz ale bojim se aby to nepřerostlo v něco vážnějšího. Zatím to jsou jen vibrace a zvuky.